۳۳۳۷۸۰
۳ نظر
۵۱۶۹
۳ نظر
۵۱۶۹
پ

این اکسسوارها جذاب ترتان می کند

برای آنکه یک اکسسوار گردن بخرید، لازم نیست پول هنگفتی خرج کنید و به سراغ برندهای بزرگ بروید. وقتی صحبت از فشن و استایلی می شود که اقتصادی و مقرون به صرفه است.

برترین ها: دلتان می خواهد شیک به نظر برسید و فقط با یک اکسسوار گردن به هر محفلی که وارد می شوید سرها به سمت شما بگردد؟ دنیای مد و فشن به شما راهی نشان می دهد تا بدون آنکه کلمه ای حرف بزنید، سبک خود را بیان کنید و اگر این اکسسوار را با لباس و چیزهای دیگر به درستی ست کنید، می توانید در هر مراسمی، حضور خود را به رخ بکشید. گردن بخش زیبایی از بدن شماست که توجه زیادی به آن نمی شود ولی با انتخابی هوشمندانه می توان هر گردنی، چه کوتاه چه بلند، را زیبا جلوه داد. برای آنکه یک اکسسوار گردن بخرید، لازم نیست پول هنگفتی خرج کنید و به سراغ برندهای بزرگی مانند پرادا، لوئی ویتون، والنتینو یا آرمانی بروید. این برندها شاید محصولاتی تولید کنند که هر فردی را شیک و جذاب نشان دهند، ولی وقتی صحبت از فشن و استایلی می شود که اقتصادی و مقرون به صرفه است، انتخاب های درست آنهایی هستند که به بهترین وجه شخصیت شما را منعکس می کنند.

اکسسوارهای گردن برای آقایان:

۵. شال گردن

این اکسسوارها جذاب ترتان می کند

نحوه بستن شال توسط یک آقا می تواند آن شال را از یک پوشش معمولی و ساده به یک اکسسوار گردن مناسب و شیک تبدیل کند. بزرگترین اشتباهی که آقایان در مورد شال گردن مرتکب می شوند این است که فکر می کنند شال گردن یک پوشش زمستانی است و نباید خارج از این فصل پوشیده شود. این تن‌پوش کلاسیک و شیک نه کسل کننده است و نه به پولیور محدود است. انواع و اقسام رنگ های شاد و زنده شال گردن در بازار موجود است. تنها کاری که باید بکنید این است که رنگ درستی انتخاب کنید و بدانید که کدام رنگ را با کت بلیزر، ژاکت، پیراهن یا بارانی بپوشید. گره زدن شال به دور گردن خودش یک هنر است و می توانید آن را یک گره معمولی بزنید یا آن را شل و رها بگذارید.


4. دستمال گردن

این اکسسوارها جذاب ترتان می کند

دستمال گردن به شما ظاهری بسیار شیک و تقریباً سلطنتی می دهند و با این وجود که درخشش شما را در هر مجلسی بیشتر می کند، ولی باید مراقب ریسکی باشید که این اکسسوار قدیمی به همراه دارد. پوشیدن دستمال گردن لم دارد و هر کسی نمی تواند حق آن را به خوبی ادا کند. دیوید بکهام این تیپ را بدون آنکه زحمت خاصی به خود بدهد در حد اعلا در می آورد، ولی افراد دیگری را دیده ایم که با بستن دستمال گردن نادرست تیپی بیهوده و افراطی زده اند. در بستن دستمال گردن دو استایل اساسی وجود دارد، اولین استایل دستمال گره ای و دومین استایل دستمال گردن کراواتی است. شما باید خودتان ببینید که کدامیک از این سبک ها بیشتر با تیپ شما می خواند و آن را انتخاب کنید. زیرا بستن دستمال گردن رویال به همه نمی آید و قطعاً نمی خواهید با انتخاب این اکسسوار، سلیقه خود را زیر سوال ببرید.


3. پلاک سربازی

این اکسسوارها جذاب ترتان می کند

از ده ها سال پیش، پلاک سربازی توسط نیروهای ارتشی استفاده می شد تا به سربازان هویت بدهد. ولی حالا، این پلاک ها تبدیل به یک اکسسوار فشن شده اند و نمادی از مردانگی و شجاعت هستند. اگر به بستن پلاک عادت ندارید و تابحال این کار را نکرده اید، شاید به یک بار امتحان کردنش بیارزد و از استایل آن خوشتان بیاید. یک گردنبند با پلاکی که حکاکی مخصوص به خودتان را دارد شما را یاد فرد یا نوشته خاصی می اندازد. هر فردی می تواند این پلاک ها را بیندازد و یاد سربازانی که برای کشور جنگیده اند را حفظ کند. انتخاب فلز یک انتخاب شخصی است، ولی شاید بهتر باشد فولاد ضدزنگ را انتخاب کنید. این پلاک ها را تقریباً با هر چیزی می توانید ست کنید.


2. پاپیون

این اکسسوارها جذاب ترتان می کند

این تکه پارچه کوچک پتانسیل آن را دارد که تیپ شما را متحول کند، البته اگر آن را با یک دست تاکسیدوی شیک ست کنید. اصل اول پاپیون زدن انتخاب اندازه درست است و اگر پاپیون اندازه اش برای شما درست باشد دیگر نیازی نیست که آن را بیشتر از نوک یقه پیراهن باز کنید. یک اشتباه که اغلب آقایان مرتکب آن می شوند این است که پاپیون آماده می خرند بدون آنکه بدانند در اصل پاپیون آماده برای پسربچه ها درست شده است و یک آقای شیک باید پاپیونش را خودش گره بزند. اگر پاپیون را با یک کت و شلوار جذب و اندازه بپوشید، پاپیون ظاهر شما را تکمیل می کند. اگر می خواهید تیپی مدرن بزنید، به دنبال جنس هایی مانند فلانل، جین، کتان راه راه یا ابریشم چهارخانه باشید. حتماً برای خودتان یک پاپیون شیک بخرید و به عنوان اکسسوار گردن آن را در کمدتان داشته باشید.


1. کراوات

این اکسسوارها جذاب ترتان می کند

کراوات تقریباً بر گردن هر آقایی که باشد تفاوت زیادی در کل تیپ او ایجاد می کند و اگر آن را درست ست کنید، به بهبود استایل و کلاس شما کمک می کند. آقایانی که به تیپ خود اهمیت می دهند، در انتخاب کراوات دقت زیادی به خرج می دهند. کراوات این پتانسیل را دارد که شما را از یک فرد با تیپی معمولی به فردی تبدیل کند که تیپش در هر مجلسی سرها را به سمت خود می گرداند. سعی کنید هنگام انتخاب کراوات، رنگ آن را با رنگ پیراهنتان ست کنید. اولین چیزی که مردم در برخورد با شما به آن توجه می کنند، نوع گره ای است که به کراواتتان زده اید و اگر گره کراوات شما نامرتب باشد، کل تیپ خود را خراب کرده اید، زیرا کراواتی با گره مرتب و درست نشان دهنده آن است که شما می دانید چطور لباس بپوشید. کراوات از آن دسته اکسسوارهایی است که ممکن است اندازه کوچکی داشته باشد، ولی تفاوت عظیمی ایجاد می کند. بنابراین وقت آن رسیده که خودتان را کشف کنید و کراوات را تبدیل به جزئی جدانشدنی از کمد لباستان نمایید.


اکسسوارهای گردن برای بانوان:

5. کراوات بولو (کراوات کابوی ها)

این اکسسوارها جذاب ترتان می کند

چه کسی گفته که خانم ها نمی توانند کراوات بولو به گردن ببندند؟ در مقایسه با آقایان، خانم ها با کراوات بولو چندین برابر جذابتر به نظر می رسند. کراوات بولو گردن‌پوش رسمی در ایالت آریزونا و مکزیکوی ایالات متحده است و از قیطانی درست شده که با گیره ای تزئینی بسته می شود. این اکسسوار فشن به کلی فراموش شده بود ولی حالا دوباره به کمد لباس علاقمندان به مد برگشته است. کراوات بولو نشان دهنده جسارت و اعتماد به نفس است و به کل تیپ و استایل شما، جذابیت می دهد و شما را خاص و متفاوت می کند. این نوع کراوات نشان دهنده روش متفاوتی از زندگی است و بر خاص بودن شخصیت شما تأکید می کند. امروزه انتخاب های بیشماری از این نوع کراوات در بازار وجود دارد و اگر به دنبال تغییری متفاوت و جالب در ظاهر حرفه ای تان هستید، کراوات بولو را به عنوان اکسسوار گردن انتخاب کنید.


4. روسری

این اکسسوارها جذاب ترتان می کند

روسری یکی از شیک ترین و در عین حال نادیده گرفته شده ترین اکسسوارهای گردن است که هم تیپ شما را متفاوت می کند و هم جذابیتی کلاسیک به ظاهر شما می دهد. اگر می خواهید به راحتی و بی دردسر تیپ خود را دگرگون کنید، یک روسری زیبا و منحصر بفرد بخرید و آن را دور گردنتان ببندید. البته پیشنهاد ما این است که کلکسیونی از روسری های زیبا و رنگارنگ در کمدتان داشته باشید و طرح های خاص برندهایی مانند هرمس را انتخاب کنید. روسری تقریباً برای هر فصلی به عنوان اکسسوار گردن مناسب است و اگر باهوش باشید و جنس و طرح درستی انتخاب کنید، می توانید با آن استایل خاص خودتان را بسازید. ساختن کلکسیون روسری، سرگرمی جذابی است و میلیون ها روش برای بستن آن وجود دارد و با هر روش می توانید تیپی متفاوت با دفعه قبل داشته باشید. روسری را می توانید با کت بلند، کت بلیزر، ژاکت و پیراهن و بلوز به گردن ببندید و بدون زحمت فراوان، به ظاهرتان زیبایی ببخشید. اگر تابحال این ترفند را امتحان نکرده اید، حالا وقت آن رسیده که این کار را بکنید.


3. گردنبند چسبان

این اکسسوارها جذاب ترتان می کند

این نوع گردنبندهای چسبان (که به آنها چوکر هم گفته می شود) یکی از بهترین اکسسوارهای گردن هستند که تا بالای استخوان گردن، کاملاً به گردن می چسبند. تنها کاری که باید بکنید این است که آن را به درستی ست کنید. اگر این کار را درست انجام دهید هم می توانید آن را در تیپ رسمی به گردن ببندید و هم در تیپ های معمولی و نیمه معمولی آن را بپوشید. خوش پوش ترین خانم های دنیا این روزها بیشتر و بیشتر به جادوی چوکر بر روی فرش قرمز ایمان می آورند و اگر قرار است شما لباس شبی دکلته و باز بپوشید، می توانید آن را با این اکسسوار ست کنید تا ظاهرتان کاملاً متفاوت و جذاب جلوه کند. نوع جزئیاتی که بر روی این چوکر می خواهید داشته باشید، یک انتخاب و ترجیح شخصی است، ولی اگر دوست داشته باشید جزئیات بیشتری روی آن کار شود، باید پول بیشتری بپردازید.


2. یقه آماده

این اکسسوارها جذاب ترتان می کند

روزهایی که باید به دنبال پیراهن هایی با یقه های کار شده می گشتید به پایان رسیده و حالا می توانید با این مدل یقه های جداشونده کار شده، یکی از بهترین و خوش استیل ترین اکسسوارها را وارد تیپ خود کنید. دوستداران مد و فشن همگی این اکسسوار زیبا را دوست دارند و امتحان می کنند، و امروزه می بینید که این اکسسوار تقریباً همه جا وجود دارد و تقریباً به همه می آید، زیرا انعطاف پذیری خوبی دارد. پیراهن شب شما هر چقدر هم که ساده باشد، اگر یقه کار شده ای داشته باشید، دیگر نیازی به گردنبندها و جواهرات گرانقیمت ندارید و حتی نیازی به اکسسوار تزئینی دیگری نیست. به جای آنکه دنبال جواهر آلات باشید، یکی دو یقه کار شده جداشدنی در کمدتان داشته باشید تا آن را با لباس های ساده خود ست کنید و برای رفتن به هر مجلسی آماده باشید.


1. گردنبند

این اکسسوارها جذاب ترتان می کند

گردنبندها معمول ترین و ضروری ترین اکسسوارهای فشن هستند که بسیاری از تیپ ها را به زیبایی تکمیل می کنند. گردنبند روش راحت و سریعی برای ایجاد ظاهری زیبا است. شما ممکن است ده ها اکسسوار فشن داشته باشید، ولی اگر یک اکسسوار گردن زیبا مانند یک گردنبند نداشته باشید، ظاهرتان شیک و تمام عیار نخواهد بود. اگر کلکسیونی انعطاف پذیر از گردنبندها داشته باشید می توانید با ساده ترین و ابتدایی ترین لباس ها نیز، باکلاس و خوش پوش به نظر برسید. در سرمایه گذاری برای این تکه ضروری از ظاهرتان دقت و تصمیم گیری عاقلانه به خرج دهید، زیرا گردنبندهای هر خانمی جزو پرهزینه ترین دارایی های او در حوزه فشن هستند و اگر نمی خواهید زیاد هزینه کنید، به دنبال بدلیجات باشید که در بازار به وفور یافت می شوند. ولی نکته ای که باید قبل از خرید گردنبند به آن توجه زیادی نمایید، این است که گردنبند فقط نباید با لباس شما ست باشد، بلکه باید فرم صورت و رنگ پوست شما هم بیاید. بلندی و کوتاهی گردنتان را در انتخاب مدل گردنبند فراموش نکنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بی خودی عکس اورجینال رو به گند نکشید برد پیت که سهله انجی هم تو عمرش کت صورتی نپوشیده و اون گره دستمال نداشته مثل اینکه عادت کردید هر اراجیفی مثل مسئولین به خورد ملت بدید!
      من عکس هاشون رو دارم و برای مدل لباسشون تکه نگه میدارم این عکس و نوع عینکش هم مراسم و سالش هم دارم .

      پاسخ ها

      • فرانک

        چرا چرت میگی؟ یعنی چی الان این که گفتی!!!!؟

    • سمیه

      جیگر تیپ اون پاپیونی رو.... :)

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج