۳۳۳۸۶۳
۵۲۹۰
۵۲۹۰
پ

نفسی دوباره به ناخن‌ها

چگونه ناخن‌هایی شفاف و زیبا داشته باشیم؟

به دستان خود نگاه کنید، ناخن‌های بی‌رمق و بی‌جان شما زیبایی را از دستان‌تان ربوده است. ناخن‌های لایه‌لایه و بی‌رنگ، دستان شما را پیرتر کرده است؛ لاک‌زدن هم دردی را دوا نمی‌کند.

مجله سیب سبز: به دستان خود نگاه کنید، ناخن‌های بی‌رمق و بی‌جان شما زیبایی را از دستان‌تان ربوده است. ناخن‌های لایه‌لایه و بی‌رنگ، دستان شما را پیرتر کرده است؛ لاک‌زدن هم دردی را دوا نمی‌کند. به دستان خود سلامی دوباره کنید و با کمی رسیدگی به آنها دوباره شادابی را به ناخن‌های خود هدیه دهید.

چگونه ناخن‌هایی شفاف و زیبا داشته باشیم؟

اگر ناخن‌های شما سالم وخوش‌رنگ باشند، شما هم می‌توانید با نگاه کردن به آنها روحیه‌ای دوباره بگیرید. با استفاده از محصولات تقویت‌کننده به ناخن‌های خود اجازه نفس کشیدن دهید. به درد‌دل ناخن‌ها گوش کنید و کمی ویتامین به آنها برسانید.

ترک ناخن‌ها را مهار کنید

محلول تلخ‌کننده ناخن رسپینا

چگونه ناخن‌هایی شفاف و زیبا داشته باشیم؟

عادت جویدن ناخن باعث خجالت بسیاری از افراد می‌شود و تلاش آنان برای ترک‌ کردنش هم دشوار است. محلول ترک ناخن رسپینا، با عصاره انار و بادام تلخ مناسب برای جلوگیری جویدن ناخن‌هاست. این محلول به تقویت و رشد ناخن‌های آسیب‌دیده هم کمک می‌کند و مواد مضر ندارد و کاملا گیاهی است. می‌توانید برای ترک ناخن‌های کودکان نیز از آنها استفاده کنید. محلول ترک رسپینا ضدعفونی کننده نیز هست. برای استفاده از این محلول هم کافی است میزان اندکی از محلول را با فرچه روی ناخن بزنید تا جذب شود، مواد معدنی و ویتامین‌ها به ناخن‌ها نفوذ کرده و تلخی روی آن باقی می‌ماند تا به شما یادآوری کند که نباید ناخن‌های خود را بجوید.


درمان ضعف ناخن‌ها

محلول استحکام‌بخش ناخن هیدرودرم

چگونه ناخن‌هایی شفاف و زیبا داشته باشیم؟

برای افزایش مقاومت و استحکام ناخن‌های خود می‌توانید از محلول استحکام‌بخش هیدرودرم استفاده‌ کنید. این محلول به مقاومت و استحکام ناخن‌ها کمک می‌کند و برای رفع ناخن‌خوره و شکنندگی ناخن‌ها هم مفید است. متیونین، موجود در این محصول اسید چرب ضروری برای رشد ناخن‌ها را مهیا می‌کند. این محلول حاوی عصاره سیر، آلوئه‌ورا، کالاندولا و بابونه است که همگی به تقویت ناخن‌‌ها کمک می‌کنند. برای استفاده از این محصول هم کافی است ابتدا سطح ناخن‌های خود را تمیز کنید و بعد به ‌وسیله یک برس سطح ناخن خود را با آن آغشته کنید، یک دقیقه صبر کنید تا کاملا خشک شود.


ناخن‌ها را بیمه کنید

محلول تقویت‌کننده ناخن میسلین

چگونه ناخن‌هایی شفاف و زیبا داشته باشیم؟

با استفاده از این محصول می‌توانید ناخن‌هایی سالم و محکم داشته باشید و این محلول برای پوست‌های حساس مناسب است. استفاده مکرر از لاک می‌تواند به پوست اطراف ناخن شما آسیب برساند. بهتر است قبل از استفاده از لاک از محلول تقویت‌کننده ناخن میسلین استفاده کنید. با استفاده از این محلول می‌توانید ناخن‌های خود را تقویت کرده و از آسیب‌های احتمالی پیشگیری کنید. تقویت‌کننده ناخن میسلین، ناخن‌های شما را سخت می‌کند.


جانی دوباره به ناخن‌های خود دهید

استیک تقویت‌کننده ناخن میسلین مدل Cuticle Remover Stick

چگونه ناخن‌هایی شفاف و زیبا داشته باشیم؟

استفاده مکرر از لاک‌‌های نامرغوب و استفاده از مواد شوینده، سلامت ناخن‌‌ها را به خطر می‌اندازد. به‌طور طبیعی ما نمی‌‌توانیم همه شرایط آسیب‌زا را حذف کنیم اما با استفاده از تقویت‌کننده ناخن‌ها می‌توان قوت ناخن‌ها را افزایش داد تا آسیب کمتری ببینند. استیک تقویت‌کننده میسلین به نرم‌شدن پوست اطراف ناخن‌ها کمک می‌کند. با استفاده از این محصول می‌توانید از خشکی و ترک خوردن آن جلوگیری کنید، از عفونت ناخن‌‌ها پیشگیری و از سلول‌های مولد ناخن هم محافظت کنید. برای نتیجه بهتر از مصرف این محلول می‌توانید هفته‌ای یک بار محلول را روی ناخن بدون لاک خود بزنید.


نگذارید بشکنند

کرم تقویت‌کننده ناخن نیل‌اکتان

چگونه ناخن‌هایی شفاف و زیبا داشته باشیم؟

اگر ناخن‌‌های شکننده دارید و دل‌تان برای داشتن ناخن‌های زیبا لک زده است، می‌توانید از کرم تقویت‌کننده نیل‌اکتان استفاده کنید. این کرم ناخن‌های شما را تغذیه ‌می‌کند و به ناخن‌های خشک، شکننده و حساس جان می‌دهد. اشعه آفتاب و شوینده‌ها همه به ناخن‌های شما آسیب می‌زنند؛ آب چربی‌های لازم برای اتصال سلول‌های چربی را از بین می‌برد و به‌همین دلایل است که شما باید ناخن‌‌های خود را تقویت کنید. کرم نیل‌اکتان، از راه ریشه به ناخن‌‌های شما جذب می‌شود و مواد ضروری را برای رشد ناخن‌ها آماده می‌کند، به‌علاوه ویتامین‌ها و پروتئین‌‌های ضروری برای رشد ناخن‌ها را نیز به آنها می‌رساند.


ناخن‌های دوشاخه را ترمیم کنید

لوسیون کوتیکول ناخن رسپینا

چگونه ناخن‌هایی شفاف و زیبا داشته باشیم؟

کاهش چربی در ناخن‌ها ممکن است باعث ریش‌ریش شدن کناره‌های ناخن شود، ناخنک علاوه بر اینکه چهره ناخن شما را زشت می‌کند، راه مناسبی برای ورود عفونت است. برای حل این مشکل می‌توانید اطراف ناخن را با استفاده از لوسیون کوتیکول ناخن رسپینا چرب کنید. این محلول کاملا گیاهی است و با درمان لایه‌های ضخیم و ناهموار اطراف ناخن، رشد سلولی و استحکام کوتیکول ناخن‌ها کمک می‌کند. اگر ناخن شما دوشاخه شده است، با استفاده از این محلول می‌توانید به درمان آنها کمک کنید.

محلول کوتیکول حاوی عصاره اسطوخودوس است که خاصیت ضدعفونی‌کننده و ضدباکتری دارد. روغن هسته انگور هم به لطافت و نرمی پوست اطراف ناخن‌ها کمک می کند. این محلول سریع جذب می‌شود و بعد از استفاده می‌توانید تاثیر آن را ببینید. برای استفاده از این محصول می‌توانید دو بار در روز با قطره‌ چکان بمالید و حدود ۱۰دقیقه ماساژ دهید.


ناخن‌هایی مرطوب‌ و لطیف

کرم دست و ناخن یونیلاک، نلی

چگونه ناخن‌هایی شفاف و زیبا داشته باشیم؟

این کرم حاوی روغن جوانه گندم و الانتوئین است که خاصیت آنتی‌اکسیدان دارد. با استفاده از این کرم می‌توانید از خاصیت آنتی‌اکسیدان آن بهره‌مند شوید. کرم یونیلاک ناخن‌های شما را مرطوب می‌کند و تغذیه‌کننده مناسبی برای ناخن‌ها و پوست شماست و به بازسازی آنها هم کمک می‌کند. اگر به‌دنبال شادابی ناخن‌های خود هستید، می‌توانید از این محصول استفاده کنید. این کرم بدون اینکه چربی اضافه روی دست و ناخن شما به جای بگذارد، جذب می‌شود و مانع خشکی ناخن‌‌‌های شما می‌شود. این محصول را می‌توانید روزانه روی ناخن‌ها و دست خود بمالید.


صیقلی‌ترین ناخن‌ها برای شما

محلول صاف‌کننده شیار ناخن ریج فیلر

چگونه ناخن‌هایی شفاف و زیبا داشته باشیم؟

ناخن‌هایی که شیار شیاراند، جذابیتی ندارند و حتی زیباترین لاک‌‌ها هم روی این ناخن‌ها زیبا به‌نظر نمی‌رسند. سوهان کشیدن روی سطح ناخن‌ها هم راه‌حل مناسبی نیست و ممکن است، باعث شکنندگی بیشتر ناخن‌ها شود و به آنها آسیب بزند. برای صیقلی کردن ناخن‌های خود، می‌توانید از محلول صاف‌کننده شیار ناخن ریج فیلر استفاده کنید. این محلول به چسبندگی و جلوه بیشتر ناخن‌ها هم کمک می‌کند و هم شیارهای ناخن را به‌خوبی می‌پوشاند.


قدرتمندسازی ناخن‌ها

محلول استحکام‌بخش ساینتی‌فیک

چگونه ناخن‌هایی شفاف و زیبا داشته باشیم؟

ناخن‌ها ممکن است به دلایل زیادی استحکام خود را از دست ‌بدهند. داشتن ناخن‌های مستحکم آرزوی بسیاری از افراد است. محلول ساینتی‌فیک، استحکام‌بخش ناخن‌‌های نرم و شکننده است. اگر ناخن‌های شما لایه‌لایه می‌شود، با استفاده از این محلول می‌توانید اتصالات لایه‌های ناخن را بازگردانید و شادابی را به ناخن‌ها و دست‌‌های خود هدیه کنید. با مراقبت درست از ناخن‌‌ها شما هم می‌توانید بدون استفاده از ناخن‌‌‌های مصنوعی، ناخن‌های زیبا داشته باشید.


لطافت بهاری روی ناخن‌های شما

کرم مرطوب‌کننده قوی پوست و ناخن پرودرما

چگونه ناخن‌هایی شفاف و زیبا داشته باشیم؟

این کرم مرطوب‌کننده، حاوی روغن دانه‌ انگور، ویتامین‌A و E است که به حفظ رطوبت ناخن‌های شما کمک کرده و آنها را تقویت می‌کند. می‌توانید از این محصول برای دست خود نیز استفاده کنید. کرم مرطوب‌کننده ناخن و دست پرودرما فاقد پارافین و ضدالتهاب است و به افزایش نرمی و لطافت‌پذیری ناخن‌ها کمک می‌کند. برای استفاده از این محصول هم روزانه مقداری از کرم را روی ناخن و دست خود بمالید و به آرامی ماساژ دهید تا کاملا جذب شود. بعد از هر بار شست‌وشوی دست هم دوباره این کار را تکرار کنید تا نتیجه بهتری حاصل شود. می‌توانید برای رطوبت بیشتر بعد از مانیکور و پدیکور از این محصول استفاده کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج