۳۳۶۶۵
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

استقلال، هدف همه بیرون مانده های لیگ برتری

نیکبخت و معمارزاده بازارگرمی می کنند؟

استقلال در خط حمله مشکل دارد و می خواهد یک مهاجم به فهرستش اضافه کند. لیست استقلال با رفتن زندی یک جای خالی دارد و شنیده می شود که در نیم فصل هم با رفتن ردی، حمودی و ساموئل، خالی تر هم می شود.

نیکبخت و معمارزاده بازارگرمی می کنند؟

تماشا: اسامی بازیکنانی که این روزها می خواهند به استقلال بروند عجیب است. هر روز یک نام عجیب و غریب مطرح می شود و مدیران استقلال این نام ها را تکذیب می کنند.

استقلال در خط حمله مشکل دارد و می خواهد یک مهاجم به فهرستش اضافه کند. لیست استقلال با رفتن زندی یک جای خالی دارد و شنیده می شود که در نیم فصل هم با رفتن ردی، حمودی و ساموئل، خالی تر هم می شود.

با توجه به این شایعات در بعضی از رسانه ها صحبت از جذب بازیکنانی می شود که دور از ذهن است. بازیکنانی که بیکار هستند و حتی یک تیم لیگ یکی را هم خواهان نمی بینند. ابتدا صحبت از میثاق معمارزاده شد. دروازه بان فصل قبل پرسپولیس که اصلا نمایش خوبی نداشت. او به همین دلیل موفق نشد تیمی را برای بازی کردن در این فصل پیدا کند.

دو روز پیش در یکی از رسانه ها صحبت از جذب این دروازه بان شد. جذب معمارزاده کاملا منتفی به نظر می رسد چون شنیده می شود قلعه نویی نظر مثبتی روی حسینی دارد و می خواهد از او به عنوان دروازه بان دوم استفاده کند. به همین دلیل است که ردی هم رفتنی شده.

نیکبخت و معمارزاده بازارگرمی می کنند؟

دیگر بازیکنی که صحبت حضورش در استقلال مطرح شده علیرضا واحدی نیکبخت است. او در بازار نقل و انتقالات با گهر دورود قرارداد بست ولی به دلیل مشکلاتی که همیشه وجود داشته، اجازه بازی در لیگ را پیدا نکرد.

حضور او در مراسم تدفین مادر قلعه نویی، ناگهان این شایعه را درست کرد که استقلالی ها با او حرف زده اند. نیکبخت یکشنبه در مصاحبه ای گفته بود درباره اینکه استقلالی ها او را می خواهند چیزهایی شنیده است! دوستان قلعه نویی هم از او خواسته اند اجازه بدهد نیکبخت به استقلال برگردد.

آنها به قلعه نویی گفتند که او از کارهای گذشته خود پشیمان است و اگر بدون تیم بماند فوتبالش نابود می شود. قلعه نویی هنوز جوابی به دوستانش نداده ولی همه می دانند او بابت رفتن نیکبخت از استقلال به پرسپولیس در لیگ ششم، چقدر ناراحت است.

ماجدی حضور نیکبخت را هم تکذیب کرده. قلعه نویی برای جناح چپ تیمش روی احسان حاج صفی نظر دارد که در نیم فصل قراردادش با تراکتورسازی تمام می شود.گزینه بعدی قلعه نویی هم یعقوب کریمی است که به قول قلعه نویی بازیکن خود استقلال است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رها

      !!!!!!!!!!

    • بدون نام

      جه پیر شده نیکبخت.
      زمانه چه میکنی...

    • ساره

      ایشاالله که بزودی برمیگرده
      تا کور شود هر آن که نتواند دید
      داداش علیرضا برگرد
      ما منتظرتیم.................

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج