۳۳۷۱۸۷
۲ نظر
۵۰۳۹
۲ نظر
۵۰۳۹
پ

با این ۷ راه‌حل از فضای بیرونی خانه‌تان لذت ببرید

وجود یك پاسیو، تراس یا ایوان در خانه می‌تواند روزهای زیبای تابستان را دل‌انگیز‌تر كند. نوشیدن چای عصرگاهی در یك تراس كه همه شرایط آسایش در آن وجود دارد، بسیار گوارا‌تر و دلچسب‌تر است.

مجله منزل - شمیم آقازاده، كارشناس معماری: وجود یك پاسیو، تراس یا ایوان در خانه می‌تواند روزهای زیبای تابستانی را دل‌انگیز‌تر كند. نوشیدن چای عصرگاهی در یك تراس كه همه شرایط آسایش در آن وجود دارد، بسیار گوارا‌تر و دلچسب‌تر است. اما چگونه می‌توان همه شرایط آسایش را برای یك محوطه باز یا فضای بیرونی مثل تراس یا ایوان مهیا كرد؟ خب، مسلم است كه باید برای این فضا مبلمانی‌ زیبا و متناسب در نظر بگیرید تا به آنچه توقع دارید، برسید.

با این 7 راه‌حل از فضای بیرونی خانه‌تان لذت ببرید

سایبان‌های برقی و متحرك؛ سایه‌ای خنك برای تراس‌ها و فضاهای بیرونی خانه شما

سقف‌های متحرك یكی از تجهیزاتی است كه می‌تواند تراس و فضای بیرونی خانه شما را به شرایط ایده‌آل نزدیك كند. شما برحسب نیازتان می‌توانید این سقف‌ها را باز كرده یا ببندید و طبق شرایط از آنها استفاده كنید. مزایا و كاربرد بسیار زیاد آنها باعث شده تا استفاده از این سقف‌ها و سایبان‌های متحرك رواج بیشتری پیدا كند.

با این 7 راه‌حل از فضای بیرونی خانه‌تان لذت ببرید

این سقف‌ها و سایبان‌های متحرك را در هر جایی می‌توان نصب كرد؛ كنار استخر، محوطه باز رستوران‌ها و هتل‌ها و روی تراس‌ها و زمین‌های بازی. این سقف‌ها و سایه‌بان‌های متحرك می‌توانند لذت صرف یك صبحانه با عزیزان‌تان در فضای باز و گریز از اشعه زیانبار خورشید یا ضیافت یك شام در زیر نور لامپ‌های فلورسنت در شب را فراهم كنند.

آلاچیق‌ها ؛ زیبایی دكوراسیون حیاط خانه شما

اگر فضای كافی در حیاط‌ خانه خود دارید، می‌توانید از یك آلاچیق زیبا در یك گوشه آن استفاده كنید. این آلاچیق‌های زیبا می‌توانند فرصتی را برای شما ایجاد كنند تا در هر شرایط آب و هوایی‌ بتوانید از فضای سبز بیرون خانه خود لذت ببرید. این آلاچیق‌ها حتی می‌توانند چهره باغ و باغچه شما را نیز دستخوش تغییرات زیبایی كنند.

با این 7 راه‌حل از فضای بیرونی خانه‌تان لذت ببرید

باربیكیو؛ گرمایی دلچسب در تابستان

باربیكیو‌ها نیز یكی دیگر از تجهیزاتی هستند كه وجود آنها در تراس یا فضای بیرونی خانه‌تان می‌تواند بر جذابیت فضا بیفزاید. باربیكیو‌ها را می‌توانید در گوشه تراس خانه‌تان قرار دهید و گوشه‌ای دنج برای بعد از ظهر‌های تابستان خود درست كنید.

با این 7 راه‌حل از فضای بیرونی خانه‌تان لذت ببرید

سبزی و طراوت را با گلخانه‌های كوچك به حیاط خانه‌تان بیاورید

كارشناسان همواره معتقد بوده‌اند گل و گیاه را باید در گلخانه نگهداری كرد و فضای سبز خانگی را با یك گلخانه در حیاط، بالكن، تراس، پاسیو یا حتی پشت‌بام زیباتر كرد. گلخانه‌های خانگی پیش‌ساخته ارمغانی است به دوستداران و علاقه‌مندان به گل و گیاه. مهم نیست خانه‌ای كوچك دارید یا بزرگ، مهم این است كه بتوانید گوشه‌ای سبز را برای خانه‌ خود ایجاد كنید كه در آن آرامش حاكم باشد و طراوت گیاهان به آن جان ببخشد.

با این 7 راه‌حل از فضای بیرونی خانه‌تان لذت ببرید

مبلمان‌ تابی برای فضای بیرونی منزل

مبلمان فضای بیرونی فقط به همین موارد خلاصه نمی‌شود، شما می‌توانید برای فضای بیرونی خانه‌تان مبلمان‌ دیگری نیز در نظر بگیرید؛ مثل قرار دادن یك دست مبلمان راحتی، یك میز غذاخوری شیك و زیبا، حوضچه آب گرم، آتشدان یا حتی یك تاب جذاب. همه اینها می‌تواند در زیبایی چهره حیاط و محوطه بیرونی خانه شما تاثیرگذار باشد.

با این 7 راه‌حل از فضای بیرونی خانه‌تان لذت ببرید

نورپردازی فضای بیرونی خانه

نورپردازی هم یكی دیگر از راه‌های تزیین فضای بیرونی خانه است كه می‌تواند به آن جذابیت ببخشد. اجرای نورپردازی‌های خیره‌كننده می‌تواند به شما كمك كند تا از فضای بیرونی خانه‌تان لذت بیشتری ببرید. همچنین این نورپردازی‌ها به فضای بیرونی خانه شما كمك می‌كند تا درخشش خیره‌كننده خود را در شب هم حفظ كند.

با این 7 راه‌حل از فضای بیرونی خانه‌تان لذت ببرید

تزیین مبلمان و تجهیزات محوطه بیرونی خانه

بعد از اینكه همه مبلمان‌ و تجهیزات مورد نظرتان را به فضای بیرونی خانه‌تان اضافه كردید، حالا می‌توانید به تزیینات آنها فكر كنید؛ مثلا می‌توانید بالكن فسقلی خانه‌تان را زیبا كنید یا پله‌ها و نرده‌های‌تان را تغییر دهید. برای این كار دست‌تان حسابی باز است.

با این 7 راه‌حل از فضای بیرونی خانه‌تان لذت ببرید


برای تهیه مجله منزل می توانید به صورت حضوری از کیوسک های روزنامه فروشی سراسر کشور و برای خرید نسخه الکترونیک از وب سایت taaghche.ir اقدام نمائید.

ضمنا برای اشتراک نسخه چاپی مجله منزل روی تصویر زیر کلیک کنید:

با این 7 راه‌حل از فضای بیرونی خانه‌تان لذت ببرید
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ما بتونیم یه آپارتمان 90 متری بخریم هنر کردیم

    • بدون نام

      این مطالب دکوراسونتان واسه افراد پولدار است نه برای جامعه مخاطبینتون که در امدشون در حد بخور و نمیر است !

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج