جاباما
۳۳۷۲۵۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

لاریجانی: مجلس آماده کمک به دولت است

رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که حل آسیب های اجتماعی نیازمند عزم ملی است، اظهار داشت: مجلس آماده همکاری با دولت در راستای حل این مشکلات است.

خبرگزاری ایرنا: رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که حل آسیب های اجتماعی نیازمند عزم ملی است، اظهار داشت: مجلس آماده همکاری با دولت در راستای حل این مشکلات است.

علی لاریجانی در جلسه علنی روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی و پس از ارائه گزارش وزیر کشور درباره آسیب های اجتماعی از جایگاه برنامه ششم توسعه، با تاکید بر این که‌ آسیب های اجتماعی موضوع بسیار مهم و حساس در کشور است، گفت: حاشیه نشینی یکی از این معضلات است که ما با رقم قابل توجهی از حاشیه نشینی در کشور مواجه هستیم.

وی افزود: فراگیر شدن معضل بیکاری، اعتیاد و طلاق نیز از دیگر نمونه های آسیب های اجتماعی در کشور است که باید به نحو خاص به آن توجه شود.

لاریجانی با تاکید بر این که وزارت کشور در وظایف اجرایی که نیازمند همکاری مجلس است، می تواند مطالب خود را در قالب لایحه یا برنامه ششم توسعه به مجلس ارائه دهد، ادامه داد: حل معضل آسیب های اجتماعی نیازمند عزم ملی است و مجلس شورای اسلامی نیز در این راستا کمک های لازم را به دولت خواهد کرد تا مسیر برای اجرا هموارتر شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج