جاباما
۳۳۷۳۳۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

مردان ایکس به لطف چینی‌ها پرفروش شد

فیلم «مردان ایکس، آخرالزمان» به لطف فروش خوب در اولین هفته اکران در چین، به صدر گیشه فروش سینماهای جهان رسید.

خبرگزاری ایسنا: فیلم «مردان ایکس، آخرالزمان» به لطف فروش خوب در اولین هفته اکران در چین، به صدر گیشه فروش سینماهای جهان رسید.

جدیدترین فیلم از مجموعه «مردان ایکس» با فروش ۸۴.۴ میلیون دلاری از محل سینماهای ۶۶ کشور، عنوان پرفروش‌ترین فیلم هفته سینمای جهان را از آن خود کرد که البته ۵۹ میلیون دلار از فروش خود را از گیشه سینمای چین کسب کرد.

پس ازسینمای چین که نقش تعیین کننده‌ای در فروش این هفته فیلم جدید «مردان ایکس» داشتند، کره جنوبی ۵/۴ دلار، برزیل ۲/۲ میلیون دلار و انگلیس نیز ۲ میلیون دلار برای کمپانی فاکس به عنوان تهیه‌کننه اصلی و توزیع‌کننده این فیلم به ارمغان آوردند.

مردان ایکس به لطف چینی‌ها پرفروش شد

«مردان ایکس» بر خلاف گیشه بین‌الملل که در آن صدرنشین شد، در سینمای های آمریکا با۶۱ در صد افت فروش در دومین هفته اکران مواجه شد و ۳۲.۲ میلیون دلار فروخت.

مجموع فروش جهانی قسمت جدید فیلم «مردان ایلکس» تاکنون به رقمی بالغ بر ۴۰۲ میلیون رسیده است.

اما فیلم «لاک‌پشت‌های نینجا: خارج از سایه‌ها» که این هفته با فروش ۳۵.۳ میلیون دلار صدرنشین گیشه سینماهای آمریکا شد، در ۴۰ بازار خارجی خود نیز به فروش ۳۴ میلیون دلاری سید.

کمپانی پارامونت که توزیع بین‌المللی این فیلم را بر عهده دارد امیدوار است با توجه به آغاز کران این فیلم از دوم جولای در سینماهای چین بتواند عملکرد مناسبی در گیشه خارجی داشته باشد.

«لاکپشت‌های نینجا» در اولین هفته اکران در سینماهای انگلیس، روسیه و مکزیک به ترتیب ۵.۳، ۴.۸ و ۴.۵ میلیون دلار فروخت و تاکنون مجموع فروش این فیلم ۸ درصد کمتر از قسمت اول بوده است.

فیلم «آلیس در آینه» محصول کمپانی والت دیزنی که دنباله قسمت اول این فیلم در سال ۲۰۱۲ است، در آخر هفته میلادی که گذشت، ۳۰.۹ میلیون دلار از محل سینما‌ها‌ی ۴۵ کشور جهان فروخت تا فروش خود درگیشه بین‌الملل را پس از دو هفته نمایش به بیش از ۱۲۵ میلیون دلار افزایش دهد.

به گزارش اسکرین، فیلم «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» که هم اکنون با فروش ۱.۱۳ میلیارد دلار، دوازدهمین فیلم پرفروش تاریخ سینماست، این هفته ۴.۲ میلیون دلار از ۴۹ کشور درگیشه بین‌المللی به فرو ش خود اضافه کرد و تا به امروز ۷۴۲ میلیون دلار از گیشه خارجی کسب کرده است.

انیمیشن «زوتوپیا» نیز نام خود را به عنوان دومین محصول دیزنی با فروش بالغ بر یک میلیارد دلار در سال جاری میلادی ثبت کرد، ضمن این که این فیلم یکی از چهار انیمیشن تاریخ سینماست که فروش میلیارد دلاری داشته است.

فیلم «وارکرافت» که توزیع بین‌المللی آن بر عهده کمپانی یونیورسال است نیز با فروش ۲۹.۹ میلیون دلار از ۲۸ کشور جهان، مجموع فروش خارجی خود را به ۷۰ میلیون دلار افزایش داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج