جاباما
۳۳۸۵۵۷
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

سه خودرو پر تیراژ چینی در ایران

«برلیانس»، «تیگو۵» و «ام‌وی‌ام۱۱۰اس» سه خودرو پر تیراژ چینی در ایران هستند که طی دو ماه نخست امسال نزدیک به ۷ هزار دستگاه از این خودروها تولید و روانه بازار شده است.

اقتصاد نیوز: «برلیانس»، «تیگو۵» و «ام‌وی‌ام۱۱۰اس» سه خودرو پر تیراژ چینی در ایران هستند که طی دو ماه نخست امسال نزدیک به ۷ هزار دستگاه از این خودروها تولید و روانه بازار شده است.

آمار تولید خودرو ظرف دو ماه نخست امسال بیانگر آن است که سه خودرو چینی «برلیانس»، «تیگو۵» و «ام‌وی‌ام۱۱۰اس» پرتیراژترین خودروهای کشور ظرف دو ماه نخست امسال بوده‌اند.

این گزارش حاکی از آن است که برلیانس در دو شرکت سایپا و پارس خودرو به تولید رسیده و طی دو ماه نخست امسال نزدیک به سه هزار خودرو از آن در کشور به تولید رسیده است.

بر اساس این گزارش، شرکت مدیران خودرو به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خودروهای چینی در کشور، فروردین و اردی‌بهشت خود را با تولید ۱۹۴۱ دستگاه، تیگو۵ و ۱۹۱۲دستگاه، ام‌وی‌ام۱۱۰اس، آغاز کرده و توانسته حدود چهار هزار دستگاه از این خودروها را به تولید برساند.

مدیران‌خودرو که از شرکت‌های مسقر در مجموعه کارخانجات صنایع خودروسازی کرمان است، توانسته در دو ماه نخست امسال ۷ هزار و ۶۰۰ دستگاه انواع خودرو چینی را به تولید رسانده و رشدی معادل ۳/۳۰ درصدی را از آن خود کند.

این آمار بیانگر آن است که نخستین سری از محصولات کراس اوور اچ سی دانگ‌فنگ نیز در اردی‌بهشت ماه به تولید رسیده و با توجه به پیش فروش این خودرو از سوی ایران خودرو، ۱۸ دستگاه از آن آماده ورود به بازار شود.

ایران‌خودرو همچنین ۳۰۱ دستگاه خودرو هایما اس را ظرف دو ماه گذشته تولید کرده تا بتواند در سالجاری پاسخگوی کسانی که نسبت به ثبت نام این خودرو اقدام کرده اند، باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج