جاباما
۳۳۹۰۶۱
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

امیرحسین صدیق و حسام به گروه پیوستند

«با من خوش میگذره!» ایرانی ها در لبنان

دو هنرمند دیگر به گروه تولید «با من خوش میگذره!» پیوستند تا همراه با مهران غفوریان در لبنان یک سفر ماجراجویانه و جذاب را تجربه کنند.

روزنامه بانی فیلم: دو هنرمند دیگر به گروه تولید «با من خوش میگذره!» پیوستند تا همراه با مهران غفوریان در لبنان یک سفر ماجراجویانه و جذاب را تجربه کنند.

«با من خوش میگذره!» ایرانی ها در لبنان

مجموعه «با من خوش میگذره!؟» در ساختاری نوگرایانه چند هنرمند ایرانی را همسفر یک مسافرت هیجان انگیز می کند تا در جریان این سفر،در هر قسمت هم بینندگان از رقابت آنان لذت ببرند و هم با ظرفیت های گردشگری و دیدنی های بکر و چشم نواز کشورهای مختلف جهان آشنا شوند.ضمن اینکه طی این سفر تلاش می شود گوشه ای از فرهنگ و هنر تعدادی از کشورهای زیبای دنیا نیز در راستای معرفی مفاهیم انسانی همچون مهمان نوازی،دوستی و … به تصویر کشیده شود.این سفرها در قسمت های آینده تا شهرهای زیبای ایران نیز امتداد می یابند.

مهران غفوریان نخستین هنرمندی است که به این مجموعه پیوسته و راهی لبنان شده تا در بیروت،به عنوان عروس خاورمیانه با دو هنرمند شناخته شده ایرانی به رقابت بپردازد.

امیرحسین صدیق و حسام لرنژاد دو هنرمندی هستند که به تازگی به این گروه پیوسته اند. صدیق بازیگر سینما و تلویزیون است که سال گذشته سریال «دردسرهای عظیم ۲» با بازی او روی آنتن بود. حسام لرنژاد هم از خوانندگان کشورمان است که آلبوم های موسیقی «با قدسیان ۲ و ۳» و «مطرب» از او منتشر شده اند.

هربرنامه شامل سه قسمت است ودر هرقسمت سه شرکت کننده حضور دارند.درهر قسمت یک نفرازسه شرکت کننده به عنوان میزبان و راهنمای گردشگری گروه شرکت کننده،تلاش می کند هنرمندانه برای یک روزمفرح وشاد برای گروه برنامه ریزی کرده و جزییات آن را اجرا کند.هرلیدربه قید قرعه یک مشاورازمحل در اختیار خواهد داشت. لیدریک روز کامل از صبح تا شب فرصت دارد و هزینه تخصیص یافته برای یک روز چهارصد دلار است. لیدر با این بودجه باید مقصدهای گردشگری برای معرفی شهریا کشورمیزبان را تعیین کند و نیز پذیرایی مناسب را انجام دهد.

او همچنین باید نحوه حمل ونقل یا نوع وسیله نقلیه را انتخاب و برنامه های مورد نظررا به بهترین نحو اجرا کند؛ به گونه ای که بتواند رضایت سایر اعضای گروه را در گذراندن یک روز مفرح، شاد و توام با اطلاعات معرفی شهریا کشور میزبان جلب کند.در پایان روز اعضای گروه از جمله خود لیدر به او نمره می دهند.لیدر می تواند تا سه بار از راهنمایی مشاوراستفاده کند وبه ازای گرفتن مشاوره بیش از سه نوبت،میزانی از امتیاز خود را از دست می دهد. دومهمان درهر برنامه به ازای هر یک از ملاک ها ۱۰ امتیاز وجمعا ۴۰ امتیازبه لیدر می دهند.در ضمن لیدرهم می تواند ۲۰ امتیاز به خود بدهد.

این مجموعه با حمایت مرکز بین المللی توسعه خواهر شهرهای ایران ساخته می شود و با پایان تولید از شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لبنان من ان جا درس خواندم،فوق العاده زیبا هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج