۳۴۲۱۰۸
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

فیلم موزیکال کارگردان موفق تلویزیون

کارگردان آثار موفق تلویزیونی خبر از سفارش ساخت موزیک‌های جدیدترین سناریوی سینمایی خود داد.

خبرگزاری صبا: کارگردان آثار موفق تلویزیونی خبر از سفارش ساخت موزیک‌های جدیدترین سناریوی سینمایی خود داد.

کارگردان تلویزیون و سینما در رابطه با جدیدترین فعالیت‌های سینمایی خود به ما گفت: درصدد ساخت سناریویی هستم که مضمونی کمدی موزیکال با ریتمی عاشقانه دارد. دراین اثر موزیک نقش بسزایی دارد.

فیلم موزیکال کارگردان موفق تلویزیون

وی در در ادامه با تاکید برای اینکه اصلا دوست ندارم اتفاق‌هایی که در رابطه با «عشق تعطیل نیست» رخ داده، شامل این اثر شود چنین ادامه داد:« برای جلوگیری از این تکرار ناخوشایند، ‌خیلی آرام و با حوصله برای ساخت این فیلم سینمایی قدم بر می‌دارم .»

بیرنگ با اعلام اینکه به موزیک علاقه زیادی دارم، این‌گونه ادامه داد:« در حال حاضر به یکی از موزیسین‌های نام‌آشنای کشورمان سفارش ساخت موزیک‌های این فیلمنامه را داده‌ام.»

این کارگردان در خصوص فضای داستانی این فیلم گفت : «داستان این سناریو طوری نگاشته شده است که موزیک، نقش کلیدی را در فیلمنامه ایفا می‌کند، به شکلی که شاید هماهنگی بازیگران با موزیک متن، سختی‌هایی را برای نقش‌آفرینی‌هایشان به همراه داشته باشد.»

این فیلمساز در خصوص آخرین وضعیت ساخت «عشق تعطیل نیست» نیز چنین توضیح داد: «در خصوص سرنوشت این مجموعه تنها می‌توانم به گفتن این جمله اکتفا کنم که بزودی در این رابطه اتفاق‌هایی رخ خواهد داد.»

گفتنی است ،‌اولین قسمت «عشق تعطیل نیست» اوایل بهمن ماه سال ۱۳۹۳ توزیع شد که پس از پخش پنج قسمت از این مجموعه نمایشی، توزیع آن متوقف شد، چرا که تنها شش قسمت از این سناریوی ۲۶ قسمتی مقابل دوربین رفته بود، همین امر سبب بی‌اعتمادی علاقه‌مندان آثار نمایشی به محصولات شبکه رسانه خانگی شد.

محمدرضا گلزار، مهناز افشار، علیرضا خمسه، شهرام حقیقت‌دوست، زانیار خسروی، مهرانه مهين‌ترابی، مائده طهماسبی، بهرام شاه محمدلو، حدیث میرامینی، رضا ناجی و بهنوش بختیاری بازیگران این مجموعه بودند.

بیژن بیرنگ پیش از این آثاری همچمون «خانه سبز» و «همسران» را در تلویزیون تهیه کرده بود که با اقبال خوب مخاطبان مواجه شده بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج