۳۴۲۲۲۴
۱ نظر
۵۰۱۶
۱ نظر
۵۰۱۶
پ

گریم شهاب حسینی در «سرزمین کهن»

مجید اسکندی طراحی گریم سریال «سرزمین کهن» را بر عهده دارد. کمال تبریزی و تیم تولید این سریال، این روزها مشغول فیلم‌برداری فاز سوم این سریال هستند.

خبرگزاری تسنیم: مجید اسکندی طراحی گریم سریال «سرزمین کهن» را بر عهده دارد. کمال تبریزی و تیم تولید این سریال، این روزها مشغول فیلم‌برداری فاز سوم این سریال هستند.

فاز سوم سریال «سرزمین کهن» به کارگردانی کمال تبریزی در حالی در مرحله تولید بسر می‌برد که همچنان فصل اول و دوم آن از تلویزیون پخش نشده است.

گریم شهاب حسینی در «سرزمین کهن»

«سرزمین کهن» ساخته کمال تبریزی است که به وقایع اجتماعی سیاسی در فاصله زمانی بین دهه ۲۰ تا ۵۰ می پردازد، این سریال در ابتدای پخش با اصلاحاتی مواجه و بعد پخش آن متوقف شد. بعد از آن پخش مجدد و تولید دوباره آن هر بار به وقتی دیگر موکول می شد تا اینکه اواخر سال گذشته بار دیگر تولید دوباره این مجموعه بر سر زبان‌ها افتاد.

مجید اسکندی طراح و گریمور سینمای ایران، گریم بازیگران این سریال را برعهده دارد. تصاویری از تست گریم این سریال را در ذیل می‌بینید.

تست گریم سعید راد عزیز با طراحی گریم مجید اسکندری و اجرای آرش فرد و آقای مصطفی کهزادی.

گریم شهاب حسینی در «سرزمین کهن»

تست گریم حسین محجوب عزیز در سریال سرزمین کهن

گریم شهاب حسینی در «سرزمین کهن»

تست گریم صالح میرزا آقایی بازیگر سریال «سرزمین کهن»

گریم شهاب حسینی در «سرزمین کهن»

تست گریم محمد محسنی ایفاگر نقش شهید نواب صفوی

گریم شهاب حسینی در «سرزمین کهن»

تست گریم شهاب حسینی بازیگر نقش اصلی فاز دوم سریال سرزمین کهن، طراح گریم آقای مجید اسکندری با اجرای مرتضی کهزادی

گریم شهاب حسینی در «سرزمین کهن»

«سرزمین کهن» به بررسی تاریخ سیاسی-اجتماعی ایران از سال ۱۳۲۰ تا پیروزی انقلاب ۱۳۵۷ ایران در بستر زندگی یک پسربچه می‌پردازد که در قالب دو فصل برای پخش آماده شده است. در فصل اول سریال، کودکی رهی که شخصیت اصلی این مجموعه است به تصویر کشیده می‌شود، که نقش او را علی شادمان بازی می‌کند. رهی بعد از بمباران دهکده محل سکونت‌شان توسط نیروهای متفقین، از زیر آوار بیرون کشیده می‌شود و پس از چند روز مراقبت توسط مادرش راهی تهران می‌شود. سال‌ها بعد او در یک خانواده توده‌ای بزرگ می‌شود، اما بر اثر به وقوع پیوستن ماجراهایی او به یک خانواده درباری سپرده می‌شود. در این خانواده است که او رفته رفته به هویت خود پی می‌برد. نقش اصلی این سریال بر عهده شهاب حسینی است.

از جمله بازیگران این مجموعه پر شخصیت می توان به نیکی کریمی، محمدرضا فروتن، حسن پورشیرازی، فرشته صدر عرفایی، جعفر دهقان، امیر آقایی، شبنم قلی خانی، الهام حمیدی، ثریا قاسمی، علی شادمان، پژمان بازغی، هنگامه قاضیانی، میتراحجار، پرویز پورحسینی، حسین محجوب، بیتا فرهی، هومن سیدی، مهرداد ضیایی، لیلا زارع، آشا محرابی، محسن تنابنده، جواد عزتی، رسول نقوی، شیوا بلوچی، متین حیدرنیا، امین رحیمی، درشن سینک، بهرام کمیجانی، فریبرز گرم رودی و... اشاره کرد.

سریال «سرزمین کهن» پس از پخش چند قسمت آن از شبکه سه با اعتراض بختیاری‌ها از آنتن خداحافظی کرد. آنها برخی از دیالوگ‌ها و شخصیت‌پردازی‌های این اثر را توهین به قوم بختیاری می‌دانستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • صادق

      اگه جرأت دارین این سریال روپخش کنین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج