جاباما
۳۴۳۵۱۰
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

حدیث میرامینی:

در حق «عادت نمی کنیم» بی انصافی شد!

حدیث میرامینی بازیگری که کارش را از تئاتر آغاز کرد و در تلویزیون به شهرت دست یافت، مسیر پیشرفت خود در دنیای بازیگری را هرچند آهسته اما، به درستی طی کرده است. میرامینی که سابقه کار با کارگردان هایی مثل سیروس الوند، منوچهر هادی، ابراهیم شیبانی، آیدا پناهنده، رامبد جوان و… را در کارنامه کاری خود دارد.

روزنامه بانی فیلم - فاطمه رستمی: حدیث میرامینی بازیگری که کارش را از تئاتر آغاز کرد و در تلویزیون به شهرت دست یافت، مسیر پیشرفت خود در دنیای بازیگری را هرچند آهسته اما، به درستی طی کرده است. میرامینی که سابقه کار با کارگردان هایی مثل سیروس الوند، منوچهر هادی، ابراهیم شیبانی، آیدا پناهنده، رامبد جوان و… را در کارنامه کاری خود دارد، این روزها فیلم سینمایی «عادت نمی کنیم» را در حال اکران داشت که به دلیل حواشی ایجاد شده، ادامه اکران این فیلم همچنان نامشخص است. هرچند برخی سالن های سینمایی همچنان این فیلم را نمایش می دهند.

در حق «عادت نمی کنیم» بی انصافی شد!

میرامینی درباره تازه ترین فعالیت های خود در دنیای بازیگری به ما گفت: «به تازگی بازی در فیلم سینمایی «زار» به کارگردانی را به پایان رسانده ام و فعلا ترجیح می دهم کمی گزیده کارتر عمل کنم. فکر می کنم فیلم «زار» آینده خوبی دارد و من در این فیلم کاراکتری به اسم رها را بازی می کنم که در طول داستان اتفاق هایی برای این شخصیت پیش می آید».

میرامینی درباره ژانر این فیلم توضیح داد: «فیلم سینمایی «زار» در ژانر ترسناک ساخته شده است و روزی که بازی در این نقش را می پذیرفتم، کمی می ترسیدم، چراکه ما در ایران عادت کرده ایم که به فیلم های ترسناک بخندیم اما، این فیلم از پرداخت درستی برخوردار است و وقتی تلاش گروه سازنده را در افرینش صحنه ها می دیدم به این کار امیدوار شدم».

وی درباره اکران فیلم «این یک رویاست»گفت: «این فیلم هم بعد از ۴ سال توقیف در حالی که جوایز جهانی بسیاری به دست‌ آورده است، در گروه هنر و تجربه اکران خواهد شد. این فیلم را که محمود غفاری کارگردانی کرده، بسیار شریف است و به لحاظ محتوا از ژانر اجتماعی خوبی برخوردار است».

وی ادامه داد: «از سال گذشته تصمیم گرفتم در انتخاب های هوشمندانه تر قدم بردارم و واقعا امیدوار هستم پیشنهادهای بهتری هم داشته باشم».

بازیگر فیلم سینمایی «ورود آقایان ممنوع» در ادامه درباره اتفاقاتی که برای فیلم «عادت نمی کنم» پیش آمد و تاثیر توقیف یک فیلم بر کارگردان، تهیه کننده و بازیگران گفت: «فکر می کنم ابراهیم ابراهیمیان به عنوان یک فیلمساز ترجیح می دهد به تنها دغدغه اش یعنی فیلمسازی بپردازد و بیش از این وارد فضای چالشی نشود. من هم به عنوان بازیگر این فیلم هرچند نقش کوتاهی در آن بازی کردم اما، عرق عجیبی به این فیلم دارم. از نظر من توقیف این فیلم و به طور کلی چنین برخوردی بی انصافی است و اصلا نمی دانم چرا باید چنین رفتارهایی صورت گیرد ولی، به ناعادلانه بودن این کار ایمان دارم».

بازیگر فیلم سینمایی «شب حورا» در ادامه ضمن تاکید به لزوم رفع دیدگاه های بسته در سینما، گفت:‌ «امیدوارم مسئله فیلم «عادت نمی کنیم» به زودی حل شود. هر فیلمی بخشی از سرنوشت کاری بازیگر و کارگردان فیلم را رقم می زند و نمی شود به سادگی از آن گذشت. اتفاقات نا بهنگام نتایج بدی هم در برخواهد داشت».

بازیگر سریال «دلنوازان» در ادامه درباره حضور پررنگ تر در سینما توضیح داد: «هیچ منبعی به اندازه تلویزیون برای دیده شدن یک بازیگر موثر نیست. باوجود تمام محدودیت ها، همچنان دوست دارم در سریال های الف تلویزیونی بازی کنم و بازی در تئاتر را هم هیچگاه رها نمی کنم. اینکه دوست دارم بیشتر در سینما حضور داشته باشد به معنای عدم علاقه به بازی در مجموعه های تلویزیونی نیست و نقش های خوب و متن های قوی انگیزه های خوبی برای حضور در آثار تلویزیونی هستند. امیدوار هستم هم در سینما و هم در تلویزیون آثاری تولید شود که در شأن مخاطب هایش باشد و حال تلویزیون و سینمای ایران هر روز بهتر شود و من به عنوان بازیگر زمینه های کاری بهتری هم داشته باشم. از نظر من سینما فضای بازتری برای بروز خلاقیت و ماندگار شدن دارد».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج