جاباما
۳۴۴۰۵۷
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

داريوش اسدزاده و خاطراتی از لاله زار

بازیگر با تجربه سینما، تئاتر و تلویزیون از آخرین وضعیت کتاب در دست تالیفش تا سطح بازیگری این روزها سخن گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان: بازیگر با تجربه سینما، تئاتر و تلویزیون از آخرین وضعیت کتاب در دست تالیفش تا سطح بازیگری این روزها سخن گفت.

داریوش اسدزاده بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در خصوص اینکه در این سن تا چه حد حق انتخاب برای نقش آفرینی در فیلم های سینمایی دارد گفت: برخی از تهیه کننده و کارگردان ها از نام بعضی بازیگران و تعدادی موقعیت سنی و تیپیکال بودن بازیگر استفاده می کنند که دسته دوم برای من حائز اهمیت است. البته باید بگویم به عنوان نمونه اگرحدود ۶۰ سال پیش یک نوع کمدی کار می کردم، الان دیگر از آن خبری نیست و به نحو دیگری در این زمینه نقش آفرینی می کنم، در کل و در اکثر مواقع حق انتخابی وجود ندارد.

داريوش اسدزاده و خاطراتی از لاله زار

وی در مورد ورود بازیگران جدید طی یکی دو دهه اخیر بیان کرد: برخی از این جوان ها با عشق و علاقه دروغین وارد عرصه بازیگری می شوند؛ یعنی شهرت هدف اصلی آن‌هاست کاری که اصل آن بر پایه عشق و علاقه بنا شده است. البته تعداد کمی از این جوان ها هم مستعد هستند و شاهد حضور آنها در سینما هستیم.

این بازیگر ادامه داد: زمان و موقعیت در ورود بازیگران به سینماتاثیر می گذارد. چنانچه نحوه نگارش و قلم نویسنده های ۶۰ سال پیش با الان فرق می کند؛ یعنی سینما و تئاتر متاثر از زمان و مردم زمانه خود است.

وی در مورد جدیدترین فعالیت سینمایی خود اظهار داشت: پیشنهاد سینمایی دارم اما برخی از آنها خوب نیست؛ در نتیجه انجام نمی دهم.

اسدزاده در بخش پایانی صحبت های خود در خصوص آخرین وضعیت کتابی که در دست نگارش دارد خاطرنشان کرد: این چهارمین کتابی است که می نویسم و حدود هشتاد صفحه از آن تمام شده است و فکر می کنم به حدود سیصد صفحه برسد، وقایع آن مربوط به لاله زار زمان مظفرالدین شاه تا خاطرات خودم و دیگر بچه ها از این مکان و دوستان لاله زاری خواهد بود. به اضافه عکس های کمتر دیده شده که مربوط به حدود هشتاد سال پیش است، هم اکنون دنبال ناشر خوب می گردم چون متاسفانه شاهد وضعیت نابسامان نشر هستیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج