۳۴۸۰۳۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

بازگشت رضا رشیدپور به سینما

کانال تلگرام برنامه اینترنتی «دید در شب» که ظاهرا زیر نظر رضا رشیدپور اداره می‌شود، خبر داده این مجری تلویزیون هم به جمع بازیگران فیلم «قاتل اهلی» پیوسته است. اگر این خبر تایید شود، ترکیب بازیگران فیلم جدید مسعود کیمیایی از همیشه عجیب‌تر خواهد بود.

وب‌سایت آی سینما: کانال تلگرام برنامه اینترنتی «دید در شب» که ظاهرا زیر نظر رضا رشیدپور اداره می‌شود، خبر داده این مجری تلویزیون هم به جمع بازیگران فیلم «قاتل اهلی» پیوسته است. اگر این خبر تایید شود، ترکیب بازیگران فیلم جدید مسعود کیمیایی از همیشه عجیب‌تر خواهد بود.

بازگشت رضا رشیدپور به سینما

نقش اصلی این فیلم را پرویز پرستویی بازی خواهد کرد و در روزهای گذشته خبر پیوستن پگاه آهنگرانی، حمیدرضا آذرنگ، امید جدیدی، لعیا زنگنه و پرویز پورحسینی به این پروژه سینمایی منتشر شده بود. حالا برنامه «دید در شب» خبر داده که قرار است رشیدپور بخشی از این برنامه را در قالب چند سکانس سینمایی در «قاتل اهلی» برگزار می‌کند و احتمال دارد نقش خودش را بازی کند.

رشیدپور البته سابقه بازی در سینما را دارد و قبلا در فیلم‌هایی مثل «سوپراستار»، «در امتداد شهر» و «بی‌پولی» بازی کرده است. او این روزها برنامه صبحگاهی «حالا خورشید» را در شبکه سه اجرا می‌کند.

هرچند دورخیز کیمیایی برای تولید «قاتل اهلی» یک بار به نتیجه نرسید و عزت‌الله انتظامی دلیل رد کردن پیشنهاد بازی در این فیلم را ضعیف بودن فیلمنامه اعلام کرد، اما به نظر می‌رسد این بار فیلم جدید کیمیایی مقابل دوربین می‌رود و بازیگران مشهور پرشماری هم خواهد داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج