۳۴۸۳۶۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

دلزدگی اما واتسون از هری پاتر

بازیگری که در سازمان ملل هم فعالیت دارد، هنوز هم نمی تواند از نقش هرماینی در مجموعه فیلم های «هری پاتر» فرار کند.

روزنامه بانی فیلم: بازیگری که در سازمان ملل هم فعالیت دارد، هنوز هم نمی تواند از نقش هرماینی در مجموعه فیلم های «هری پاتر» فرار کند.

دلزدگی اما واتسون از هری پاتر

به نقل از ایندپندنت، اما واتسون اصرار دارد که نخواهد گذاشت توجه ادامه دار رسانه‌ها به او به خاطر «بازیگر کودک» بودن وی، روی انتخاب‌های حرفه ای او تاثیر بگذارد. می توان این بازیگر بریتانیایی را در پروژه بعدی اش کنار دنیل برول در فیلم «مستعمره» تماشا کرد؛ درامی جذاب درباره زنی جوان که می خواهد دوست دزدیده شده‌اش را نجات بدهد و وارد منطقه مستعمره نشینی در شیلی می شود که فرار کردن از آن بسیار سخت است.

مدت زیادی از انتشار نخستین تریلر این فیلم نگذشته بود که رسانه‌ها داستان هایی را با عکس هایی از آن منتشر کردند و نوشتند اما واتسون سعی دارد حرکتی جدید بکند و از هرماینی و «هری پاتر» فرار کند. او در این باره می‌گوید: «نسبت به این مسئله آگاه هستم، اما دوست ندارم بگذارم این سر و صداها روی انتخاب‌هایم تاثیر بگذارند چون در نهایت آنطور زندگی کردن بسیاری از فرصت ها و تجربه ها را از من خواهد گرفت. آن وقت هیچ کاری نمی کنم».

داستان فیلم «مستعمره» در پس زمینه کودتای نظامی سال ۱۹۷۳ شیلی اتفاق می افتد و از داستان های حقیقی که در آن منطقه به وقوع پیوستند استفاده می کند. در آن زمان مردی به نام پل شیفر (با نقش آفرینی مایکل نیکویست) که بعدها مشخص شد آزاردهنده کودکان هم بوده مسئولیت رهبری آن منطقه را بر عهده داشت و از آن به عنوان یک مرکز شکنجه برای رژیم دیکتاتوری آگوستو پینوشه استفاده می کرد. واتسون به شیلی پرواز کرد تا با اعضای این گروه که حالا با عنوان «ویلا باویرا» شناخته می شوند ملاقات کند. او می گوید: «این اتفاق مربوط که گذشته های دور نمی‌شود، اما هنوز هم اطلاعات زیادی از آن در دسترس نیست. این داستان دیوانه وار و مسلما آزاردهنده است. یک اتمسفر قوی و فراگیر در آنجا وجود داشت. حتی اگر با کسی هم صحبت نمی کردم، فقط اینکه اطراف آن ساختمان ها بودم و می دانستم داخل آن ها چه اتفاق هایی افتاده تجربه بسیار سنگینی بود.»

واتسون بعد از اینکه متوجه شد می‌تواند با شخصیتش در این فیلم که لینا نام دارد به خوبی ارتباط برقرار کند و شجاعت او برایش جذاب است، مسئولیت ایفای آن را بر عهده گرفت. او با بیان اینکه زنانی که در زندگی خودش حضور دارند الهام بخش او برای حضور در این فیلم بودند، گفت: «او یک مهماندار هوایپما و یک زن عادی است. من از زنانی که در زندگی شخصی‌ام با آن ها ملاقات کردم و دیدم که همان نوع قدرت و اراده درونی را دارند برای ایفای این نقش الهام گرفتم. آن ها به خودشان و کاری که می‌کردند باور داشتند که به آن ها اجازه می داد کارهای خارق العاده بکنند.»

در فیلم «مستعمره» صحنه های حساس بسیاری وجود دارد و مهیب‌ترین آن ها شامل خشونت علیه زنان می‌شود، مساله‌ای که واتسون به عنوان سفیر حسن نیت زنان در سازمان ملل، بسیار با آن آشنایی دارد و به آن اهمیت می دهد. او می گوید: «فکر می کنم از هر چهار زن، یک زن در طول عمرش با نوعی از خشونت مواجه می‌شود. به اندازه کافی درباره این صحبت نمی شود که این مساله چقدر فراگیر است. این تبدیل به یک امر معمولی شده که زنان باید وقتی تنها راه می روند نگران باشند، حالا چه شب باشد چه زمان دیگری. به نظرم غم انگیز است که در جامعه ای زندگی می کنیم که در آن زنان احساس امنیت نمی‌کنند».

سال آینده واتسون در بازسازی لایو اکشن انیمیشن «دیو و دلبر» متعلق به کمپانی دیزنی نقش دلبر را ایفا خواهد کرد. او از دوران کودکی تمام آهنگ های این فیلم را از حفظ بود و حالا می تواند رویایی که تمام دختر کوچولوها در سر می پروراندند را به حقیقت بدل کند و بسیار هم در آن موفق باشد، مخصوصا با توجه به موفقیت فیلم های مشابه اخیر از جمله «سیندرلا» و «کتاب جنگل». واتسون درباره شخصیتش می گوید: «خیلی خوشم می آید که او دختری مبارز است که تمام زندگی اش حول این نمی چرخد که با خوش تیپ ترین پسر دهکده ازدواج کند. دلبر می خواهد بخواند، می خواهد ماجراجویی کند و می خواهد زن و انسان منحصر به فردی باشد. داستان او یکی از اولین داستان هایی بود که خواندم، برای همین ایفای نقشش خیلی جالب بود.»

فیلم «مستعمره» از روز اول جولای اکران می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج