۳۴۸۶۷۸
۵۱۰۴
۵۱۰۴
پ

بهترین هتل‌های ایران برای سفرهای تابستانی شما

وقتی می خواهید سفر کنید، مهم ترین نکته ای که باید به آن توجه کنید، مکان استقرارتان است. جایی که انتخاب می کنید باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا مسافرت حسابی بهتان بچسبد و بتوانید هم از جاذبه های گردشگری شهر مورد نظر دیدن کنید.

وب سایت چیدانه: وقتی می خواهید سفر کنید، مهم ترین نکته ای که باید به آن توجه کنید، مکان استقرارتان است. جایی که انتخاب می کنید باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا مسافرت حسابی بهتان بچسبد و بتوانید هم از جاذبه های گردشگری شهر مورد نظر دیدن کنید و هم از جایی که در آن اقامت دارید. بنابراین تصمیم گرفتیم تا در این مطلب تعدادی از بهترین هتل ها را در برخی از شهر ها به شما معرفی کنیم. پس تا انتهای این مطلب جذاب و در عین حال کاربردی با ما همراه باشید.

اصفهان، هتل عباسی

آدرس: اصفهان، خیابان آمادگاه، مهمانسرای بین المللی عباسی

بهترین هتل‌های ایران برای سفرهای تابستانی شما

بدون شک هتل عباسی اصفهان یکی از کهن ترین هتل ها در جهان است. معماری با شکوه این هتل به همراه ارائه خدمات با کیفیت بالا در این هتل باعث شده است تا این هتل کهن و زیبا در زمره هتل های ۵ ستاره ایرانی جای بگیرد.

قدمت این هتل به دوران صفوی بر می گردد، ارزش این هتل زمانی بیشتر می شود که متوجه می شوید، هتل عباسی در کنار یک سری از دیگر جاذبه های گردشگری اصفهان قرار گرفته است که آن ها هم متعلق به زمان صفویان است. اگر قصد سفر به اصفهان و تجربه یک اقامت عالی را دارید، بهتر است هتل عباسی اصفهان را هم مد نظر داشته باشید.


تبریز، هتل پارس ائل گلی تبریز

آدرس: آذربایجان شرقی، تبریز، جنب پارک ائل گلی تبریز

بهترین هتل‌های ایران برای سفرهای تابستانی شما

بدون شک ین هتل یکی از بهترین هتل های ایران است. مجاورت این هتل با پارک ایل گلی که یکی از شناخته شده ترین و زیبا ترین پارک های ایران است، باعث شده است تا چشم انداز این هتل بسیار زیبا باشد. این زیبایی چشم انداز را کیفیت بالای خدمات رسانی و رستوران گردانی که لحظات شما را به یادماندنی تر می کند، تکمیل می کند.


شیراز، هتل زندیه

بهترین هتل‌های ایران برای سفرهای تابستانی شما

یکی دیگر از بهترین هتل های ایران که معماری ایرانی دارد هتل زندیه است. اقامتگاهی مطابق با استانداردهای بین المللی در مرکز شیراز که در نزدیکی مجموعه زندیه قرار دارد. گردشگران می توانند در سوئیت های مجلل و یا اتاق های دو تخته هتل زندیه در فضاهایی زیبا اقامتی لوکس را تجربه کنند با اقامت در اتاق های لوکس هتل زندیه می توانید بعد از هر بار تمیز کردن اتاقتان از دیزاین جدید رختخوابتان شگفت زده شوید.

هم چنین می توانید در کنار لابی در کافی شاپ هتل با منویی متفاوت و نوشیدنی های سنتی و کلاسیک از خود پذیرایی کنید. و در رستوران سنتی اش با طراحی اصیل و آرامش بخش، بهترین غذاهای سنتی را بچشید.


همدان، هتل بابا طاهر

آدرس: همدان، میدان باباطاهر

بهترین هتل‌های ایران برای سفرهای تابستانی شما

هتل بابا طاهر یکی از هتل های ۵ ستاره استان زیبای همدان است. بام الوند چشم اندا هتل را تشکیل می دهد، مخصوصا وقتی در رستوران لوکس این هتل هستید. فاصله کم این هتل با فرودگاه، و جاذبه های گردشگری همدان مانند ارامگاه پورسینا، تپه باستانی هگمتانه و گنبد علویان باعث می شود تا انتخاب این هتل در الویت قرار بگیرد.


لرستان، بروجرد، هتل زاگرس

آدرس: لرستان، بروجرد، انتهای میدان تختی، تپه چغا

بهترین هتل‌های ایران برای سفرهای تابستانی شما

هتل بین المللی ۴ ستاره زاگرس در شهرستان بروجرد بر فراز تپه ای زیبا و در جوار دریاچه و آبشار مصنوعی مجتمع گردشگری چغا و نزدیک به پارک کودک واقع گردیده است. این هتل از استانداردهای متناسب و بین المللی برخوردار بوده و اتاق هایی با امکانات مناسب و مجهز به کلیه امکانات رفاهی را داشته بنابراین مهم ترین مرکز اقامتی در این شهرستان و جزء یکی از هتل های بین المللی ایران محسوب می شود.


مشهد، هتل قصر طلایی

آدرس: مشهد.خیابان امام رضا (ع) . میدان بسیج

بهترین هتل‌های ایران برای سفرهای تابستانی شما

هتل دارای ۲۰ طبقه است و جزو هتل های لوکس محسوب می شود. دارای سه رستوران بین الملل، دریایی و سنتی می باشد که با ایجاد فضاهای مناسب تنوع بسیار خوبی در خدمات پیش بینی شده است. فضاهای تفریحی و ورزشی شامل فضاهایی از قبیل استخر ، سونا ، سالن ورزش و بدنسازی ، محل تفریح و بازی کودکان و بازیهای رایانه ای است، در طراحی هتل قصر طلایی فضایی پیش بینی شده است که مسافرین می توانند فرزند خردسال خود را به این محل سپرده و به زیارت و یا خرید بروند . در این قسمت با استفاده از مربیان توانمند اوقات فراغت این خردسالان با آموزش و بازی های آموزنده غنی خواهد شد.


گیلان، فومن، هتل معین

آدرس: گیلان - فومن - کیلومتر ۴ جاده ماسوله - هتل مزرعه معین

بهترین هتل‌های ایران برای سفرهای تابستانی شما

یکی از زیباترین هتل های ۵ ستاره شمال کشور در استان گیلان و شهر فومن قرار دارد. این هتل در فضایی رویایی و در کنار مزرعه ای بزرگ واقع شده است و به عنوان هتل مزرعه معین فومن نیز شناخته می شود. هتل در ۵ طبقه احداث شده و دارای رستوران سنتی و فرنگی، کافی شاپ، سالن جشن، ۷۵ اتاق و سوئیت با چشم اندازی زیبا از کوه و باغ های چای می باشد. فاصله این هتل تا جاذبه های گردشگر فومن نظیر قلعه رودخان بسیار کم است و دسترسی آن نیز به فرودگاه و ایستگاه قطار بسیا اسان.


تهران، هتل هما

آدرس: تهران، میدان ونک، خیابان شهید خدامی، هتل هما تهران

بهترین هتل‌های ایران برای سفرهای تابستانی شما

هتل پنج ستاره همای تهران، برجی با شکوه در شمال خیابان اصلی شهر، ولیعصر، است که امکان دسترسی آسان به مراکز مهم اقتصادی، سیاسی، جاذبه‌های فرهنگی، تاریخی و شاهراه‌های اصلی شهر را فراهم می‌سازد. طراحی و چیدمان هتل همراه با مجلل‌ترین مبلمان و تجهیزات برگرفته از نفیس‌ترین هنرها، شایسته‌ترین فضا و مکان را برای برگزاری کنفرانس‌ها، گردهمایی‌ها و جشن‌ها به شما ارائه می‌نماید.

درتمامی ۱۷۳ اتاق و سوئیت مجلل هتل، که هر یک چشم‌اندازی از رشته کوه‌های البرز، شهر تهران و باغ رویایی هتل را در خود جای داده‌اند، فضایی دلپذیر و مطبوع برای آسودگی شما مهیا شده است. در رستوران‌های هتل نیز می‌توانید انواع غذاهای بین‌المللی با طعم‌های مختلف را تجربه کنید و در مدت اقامت خود از ماساژهای درمانی و آرامش‌بخش این هتل که در شهر زبان‌زد است استفاده کرده و خستگی ماه‌ها را از تن بزدایید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج