جاباما
۳۴۹۱۰۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

کمک بنی اعتماد به کودکان بیمار محروم

رخشان بنی اعتماد با ساخت مستند «آی آدم ها» و مشارکت در کمپین «زنجیره امید» در ساخت بیمارستان برای کودکان بیمار محروم همراهی می کند.

خبرگزاری مهر: رخشان بنی اعتماد با ساخت مستند «آی آدم ها» و مشارکت در کمپین «زنجیره امید» در ساخت بیمارستان برای کودکان بیمار محروم همراهی می کند.

کمک بنی اعتماد به کودکان بیمار محروم

یکشنبه ۱۳ تیر ماه مراسم رونمایی از مستند «آی آدم ها» به کارگردانی رخشان بنی اعتماد در محل کتابخانه ملی با حضور علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی، علیرضا رضاداد، اصغر فرهادی، رخشان بنی اعتماد، جهانگیر کوثری و تعدادی از هنرمندان سینما برگزار شد.

اجرای این مراسم بر عهده باران کوثری و حبیب رضایی بود. این مراسم با هدف معرفی و ایجاد کمپین «زنجیره امید» و جذب حمایت برای ساخت بیمارستان فوق تخصصی برای کودکان محروم برگزار شده بود.

در این مراسم اعلام شد در صورت تمایل، هنرمندان می توانند در زمینه تبلیغ برای اکران فیلم مستند «آی آدم ها» در گروه سینمایی «هنر و تجربه» حضور داشته باشند.

در ادامه این مراسم مریم مرعشی مدیرعامل و موسس زنجیره امید در باره اهداف این موسسه و بیمارستان فوق تخصصی صحبت کرد.

حبیب رضایی در بخش دیگری از این مراسم اعلام کرد قرار بود وزیر بهداشت در مراسم حضور پیدا کند که البته به جای او همسرش در این مراسم حضور پیدا کرد.

رخشان بنی اعتماد کارگردان سینما نیز در سخنانی بیان کرد: مدتی قبل از یک نفر پرسیدم چرا نام «زنجیره امید» را برای این موسسه انتخاب کرده اند و او بیان کرد در گذشته و در دوران دانشجویی بچه های بیماری را از آفریقا شناسایی می کردند و برای درمان به فرانسه می آوردند، در این پروژه خانواده های فرانسوی با معرفی بیمارستان سرپرستی کودکان بیمار را بر عهده می گرفتند تا این کودکان بعد از درمان دوباره به کشورشان بازگردند. این زنجیره، زنجیره امید انسانی بود.

وی ادامه داد: اگر مستند «آی آدم ها» بتواند به عنوان یک حلقه از این نیروی عظیم انسانی جمعیتی را که در این مراسم حضور دارند به این زنجیره وصل کند یعنی من توانسته ام کار خود را به خوبی انجام دهم.

کارگردان مستند «آی آدم ها» تاکید کرد: ساخت بیمارستان فوق تخصصی برای کودکان سراسر کشور مساله بسیار مهمی است و همین امر سبب شد تا من به خود اجازه دهم تا به بهانه رونمایی از این مستند بیمارستان فوق تخصصی «زنجیره امید» را نیز برای جذب حمایت معرفی کنم.

رخشان بنی اعتماد در پایان این مراسم گفت: نمایش «آی آدم ها» به یک مرد بزرگ یعنی زنده یاد یدالله نجفی تقدیم می شود که این فیلم با همکاری او ساخته شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج