جاباما
۳۵۰۰۱۱
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

تالاب میانکاله احیا می شود

معاون رئیس جمهور با اشاره به وضعیت تالاب بین المللی میانکاله، احیای آن را از برنامه های در دست اقدام برشمرد.

خبرگزاری مهر: معاون رئیس جمهور با اشاره به وضعیت تالاب بین المللی میانکاله، احیای آن را از برنامه های در دست اقدام برشمرد.

اسحاق جهانگیری در بازدید از طرح های زیرساختی و راهبردی بندرامیرآباد درباره تالاب بین المللی میانکاله گفت: احیا و حفاظت این تالاب از برنامه های مهم به شمار می رود و تاکنون جلساتی در این زمینه برگزار شده است.

وی تصریح کرد: برای حل مشکل این تالاب بین المللی بزودی جلسه ای برگزار می شود تا مسئله رفع شود.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اتصال بندر امیرآباد به راه آهن سراسری، خواهان استقبال و ورود بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در این منطقه ویژه اقتصادی شد و گفت: برای افزایش مساحت بندرامیرآباد به دو هزار و ۶۰ هکتار منابع طبیعی نیاز است.

جهانگیری با بیان اینکه تامین سرمایه در گردش از سیاست های دولت به شمار می رود، خواستار همکاری بیشتر نظام بانکی در این زمینه شد و گفت: بندر امیرآباد به کانون اصلی زیرساختها و توسعه کشور تبدیل می شود.

وی به رشد زیرساختهای راهبردی در بندرامیرآباد اشاره و اضافه کرد: بندرامیرآباد تنها بندر متصل به راه آهن سراسری است و کشورهای حاشیه برای توسعه تبادلات به آن نیازمند هستند.

معاون اول رئیس جمهور، به ویژگی ها و شرایط مازندران برای ورود به بازار روسیه اشاره کرد و گفت: ظرفیت های خوبی برای تجار و بازرگانان در ایران و روسیه وجود دارد و باید از این ظرفیت ها بهره گرفت.

بازدید از طرح های راهبردی و زیرساختی منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد واقع در حاشیه شرقی دریای خزر و شرکت در همایش مدیران، نخبگان و دست اندرکاران اقتصاد مقاومتی مازندران در بابلسر از برنامه های سفر دو روزه جهانگیری اعلام شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج