۳۵۰۳۱۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

حمله به گوگل با بمب و سلاح!

غول عرصه تکنولوژی این‌ بار به جای میزبانی از حملات هکرها و مقابله با نفوذ سایبری، با یک مهاجم مسلح روبه‌رو شدi که چند حمله علیه این شرکت انجام داده است.

خبرگزاری آنا: غول عرصه تکنولوژی این‌ بار به جای میزبانی از حملات هکرها و مقابله با نفوذ سایبری، با یک مهاجم مسلح روبه‌رو شدi که چند حمله علیه این شرکت انجام داده است.

رائول موریلو دیاز، نام مردی‌ است که پلیس او را به جرم آتش زدن یک خودروی متعلق به شرکت گوگل و خرابکاری در دفتر این شرکت و ورود غیر مجاز دستگیر کرده است.

براساس گزارش پلیس، این شخص به خودروی مخصوص «دید خیابان» (Street View) گوگل حمله کرده و با بمب آتش‌زا آن را به آتش کشیده است.

حمله به گوگل با بمب و سلاح!

به گفته پلیس، این مرد که فکر می‌کرد شرکت گوگل او را زیر نظر گرفته است و زندگی خصوصی‌اش را روی خط اینترنت پخش می‌کند، با یک بمب دست‌ساز به خودروی گوگل حمله کرد و شیشه آن‌ را شکست.

در گزارش‌های پلیس، شهادت رسمی شهودی درج شده است که خودروی شاسی‌بلند این مرد را در شب دیگری که یک ورود غیرمجاز به دفتر گوگل رخ‌ داده است، در آن حوالی دیده‌اند. دو مورد حمله دیگر و شکستن شیشه خودروی گوگل نیز توسط این مرد از سوی شهود گزارش شده است.

پیش از این نیز گوگل با اعتراض‌های اجتماعی درباره برنامه‌های تصویری و پخش اطلاعات زندگی روزمره مردم مواجه بود و افرادی که از انتشار اطلاعات شخصی خود بیم‌ داشتند، راهپیمایی‌هایی علیه این شرکت انجام داده بودند اما هرگز حمله خشونت‌باری انجام نشده بود و این نخستین مورد از خشونت عریان علیه این غول دیجیتال است.

یک کمپین کمتر شناخته‌شده نیز علیه گوگل فعالیت می‌کند که معتقد است این شرکت در حال ساخت ربات‌هایی برای کشتن انسان‌هاست.

مورد جنایی دیاز، نخستین پرونده اقدام خشونت‌بار علیه گوگل است که به‌ صورت رسمی به ثبت پلیس رسیده است و به‌ زودی در دادگاه مطرح خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج