جاباما
۳۵۰۳۸۱
۸ نظر
۵۰۰۸
۸ نظر
۵۰۰۸
پ

زنگنه: دلیل آتش سوزی خرابکاری نبود

وزیر نفت گفت: این شایعات که حادثه پتروشیمی بوعلی سینا خرابکاری بوده است صحت ندارد و مشکل فنی باعث بروز این حادثه شد.

پایگاه خبری انتخاب: وزیر نفت گفت: این شایعات که حادثه پتروشیمی بوعلی سینا خرابکاری بوده است صحت ندارد و مشکل فنی باعث بروز این حادثه شد.

بیژن نامدار زنگنه پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه نشت در یکی از واحدهای پارازایلین دلیل آتش‌سوزی در پتروشیمی بوعلی سینا است، اظهار کرد: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته و تلاش‌های بسیار خوبی برای خاموش کردن آن صورت گرفت.

وی با بیان اینکه تمام تلاش‌ها برای خاموش کردن آتش ادامه دارد ولی زمان دقیق آن مشخص نیست، افزود: این شایعات که حادثه پتروشیمی بوعلی سینا بر اثر خرابکاری بوده است، صحت ندارد، زیرا دلایل فنی باعث بروز این حادثه شد.

وزیر نفت با اشاره به اینکه دلیل به وجود آمدن این آتش‌سوزی یا رخ‌دادن کم‌کاری پس از بررسی‌ها اعلام می‌شود، خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی از کشورهای همسایه از رخ‌دادن این حادثه خوشحال هستند و این واقعا جای تأسف دارد که کشوری مسلمان برای حادثه دیدن برادر مسلمان خود خشنود باشد.

نامدار زنگنه با اشاره به شایعات چند روز اخیر در منطقه اشاره کرد و گفت: اینکه شایعه شده است شهر ماهشهر باید تخلیه شود صحت ندارد و هم اینک در نزدیکی محل حادثه قرار داریم که امیدواریم با تلاش‌هایی که صورت می‌گیرد آتش به‌صورت کامل و در زمان سریع خاموش شود.

وی اضافه کرد: تیم حرفه‌ای در حال خدمت‌رسانی و فرماندهی کردن عملیات بوده و تمام تلاش‌ها بر این است تا با یک عملیات آتش خاموش شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هرچه نظر ارسال میکنم شما پخش تکنید

    • پروین

      انشاالله به زودی زود وتلاش عزیزان خاموش شود

    • فاطمه حسینی

      خدا ارحم الراحمين است
      خدایا تورا بحق محمد و آل محمد عليهم السلام قسمت میدهیم هرچه سریعتر به اسرع وقت این آتش سوزی را خاموش کن اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

    • درویشی

      آنالیز و بررسی علت این حادثه برای کل صنایع نفت و گاز ایران می تواند درس های زیادی بیاموزد امیدوارم ایمنی یک فرهنگ قوی بشود

    • محسن انزلچی

      با سلا م چقدر خوبه اقای وزیر کشورها ی گوچولو منطقه که گبر هستند وبا بت اتش خوشحا لند را نام ببرند

    • نیما

      اگه خرابکاری بود مسئولیتی به گردن هیچکس نبود اما عدم ایمنی وپیش بینی های لازم برای چنین وقایع تاسف برانگیز که علاوه برتهدیدسلامت جامعه منجربه نابودی سرمایه های ملی و بیت المال میگرددراچه کسی باید پاسخگو باشد؟!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        افرین

    • بدون نام

      سهل انگاری تا کی ؟!! این چه اشکال فنی یا عدم کنترلی بوده که به چنین خسارت عظیمی منجر شده ... این نفت وگاز مامتعلق به ایندگان هم هست چرا اینقدر سهل انگاری و عدم مسئوایت ؟!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج