جاباما
۳۵۰۷۶۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

انتشار اولین تصاویر از اسپایدر لافراری

اولین تصاویر از ابرخودروی بی سقف فراری منتشر شد، ماشینی که قرار است برای اولین بار در نمایشگاه خودرویی پاریس به نمایش زنده درآید.

وب سایت خودروبانک: اولین تصاویر از ابرخودروی بی سقف فراری منتشر شد، ماشینی که قرار است برای اولین بار در نمایشگاه خودرویی پاریس به نمایش زنده درآید.

انتشار اولین تصاویر از اسپایدر لافراری

فراری لافراری اسپایدر با لقب "لافراری آپرتا Aperta"، خودروی پر حرف و حدیث ایتالیایست که چندین ماهی می‌شود در رسانه‌های خودرویی صحبت از آمدن آن می‌شود. حال انتظار به سر آمده و باتوجه به پیش بینی‌هایی که می‌شد، بدون ایجاد تغییرات بزرگ در دیگر قسمت‌های ظاهری خودرو، سقف آن برداشته شده و تبدیل به یک خودروی اسپایدر یا اصولا رودستر شده است. البته برای تقویت شاسی این خودرو به خاطر حذف سقف، از قطعات فیبرکربنی بیشتر در بدنه خودرو استفاده شده که علاوه بر جلوگیری از افزایش بیش از حد وزن خودرو نسبت به مدل کوپه، موجب بهینه سازی آیرودینامیک خودرو نیز شده است.

انتشار اولین تصاویر از اسپایدر لافراری

در زیر کاپوت این خودرو هم از همان سیستم محرک فراری لافراری کوپه، یعنی از موتوری ۱۲ سیلندر ۶.۲ لیتری تنفس طبیعی استفاده شده که به عنوان یکی از بهترین موتورهای تولید شده در ایتالیا، می‌تواند حداکثر قدرتی ۹۵۰ اسب بخاری و گشتاوری ۹۰۰ نیوتن متری را تولید کند. البته این پیشرانه بنزینی با یک موتور الکتریکی نیز همبازی شده است که باعث شده شتاب صفر تا صد این خودرو به ۲.۹ ثانیه و حداکثر سرعت آن هم به ۳۵۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

انتشار اولین تصاویر از اسپایدر لافراری

در انتها لازم به یادآوریست که این خودرو در ماه اکتبر سال جاری قرار است اولین نمایش زنده خود را در نمایشگاه بین المللی پاریس تجربه کند و ظاهرا تمام نمونه های آن پیش فروش شده اند.

انتشار اولین تصاویر از اسپایدر لافراری
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج