۳۵۱۲۷۹
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

وعده به‌روزرسانی سایت موزه عملی نشد

علیرغم اطلاع رسانی درباره اینکه بخش گنجینه سایت موزه هنرهای معاصر به زودی به روز می شود ولی این بخش هنوز فعال نشده است.

خبرگزاری مهر: علیرغم اطلاع رسانی درباره اینکه بخش گنجینه سایت موزه هنرهای معاصر به زودی به روز می شود ولی این بخش هنوز فعال نشده است.

وعده به‌روزرسانی سایت موزه عملی نشد

۲۹ اردیبهشت ماه محید ملانوروزی مدیرکل دفتر امور هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با ما از انتشار کتابی حاوی تصاویر و اطلاعات تمام آثار گنجینه هنرهای معاصر خبر داد و همچنین بیان کرد آثار خارجی گنجینه از همان هفته به مرور روی خروجی سایت موزه با اطلاعات کامل قرار می گیرد.

مجید ملانوروزی در آن گفتگو با انتقاد از کسانی که به صورت غیر شفاف به بیان مطالبی غیر واقعی درباره گنجینه موزه هنرهای معاصر می پردازند، گفته بود: برای بیرون رفتن از وضعیت شایعه سازی هایی که عموما در فضاهای مجازی ایجاد و هدایت می شود از امروز به مرور آثار خارجی گنجینه موزه هنرهای معاصر با اطلاعاتش روی سایت موزه هنرهای معاصر قرار خواهد گرفت.

امروز با گذشت بیش از یک ماه و نیم از آن تاریخ، بخش گنجینه سایت موزه هنرهای معاصر در همان وضعیت غیر فعال قرار دارد و با وجود آنکه این روزها خبرهایی با موضوع فراهم شدن امکان بازدید خبرنگاران از گنجینه موزه هنرهای معاصر به گوش می رسد اما همچنان فضای نگهداری آثار، تعداد آثار گنجینه و ... در وضعیت مبهم قرار دارد.

البته وضعیت مبهم بودن اطلاعات گنجینه ای آثار در دیگر موزه های کشور تقریبا در وضعیت مشابهی است و تعداد و نام کامل این آثار در دسترس خبرنگاران و حتی کارشناسان نیز نیست.

وعده به‌روزرسانی سایت موزه عملی نشد

به طور نمونه تنها چیزی که درباره آثار موزه هنرهای معاصر گفته می شود این است که حدود ۴ هزار اثر ایرانی و خارجی در این موزه قرار دارد و در این سال ها با توجه به ظرفیت محدود موزه برای نمایش آثار، بخشی از این گنجینه به نمایش در آمده و تنها درباره برخی آثار بحث برانگیز خارجی این گنجینه سخن گفته شده است.

به نظر می رسد با توجه به مطالبات هنرمندان وقت آن است به طور واقعی موزه های کشور گنجینه های خود را به طور شفاف معرفی و برای آنها شناسنامه دقیق صادر کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج