جاباما
۳۵۱۴۱۹
۵۰۲۷
۵۰۲۷
پ

فیلم: مانور هواپیمای بوئینگ ۷۸۷ دریم لاینر

بوئینگ ۷۸۷ دریم لاینر را باید یکی از جدیدترین و پیشرفته‌ترین هواپیماهای بوئینگ خواند. این هواپیما به دلیل چالاکی زیاد قادر است مانورهای بسیار حیرت انگیزی انجام دهد که بیشتر در هواپیماهای جنگنده شاهد آن بوده‌ایم.

zoomit.ir: بوئینگ ۷۸۷ دریم لاینر یک هواپیمای برد بلند سایز متوسط است که از وجود دو موتور پرقدرت بهره می‌برد. این هواپیما را می‌توان در سه کلاس مختلف چینش صندلی سفارش داد که از این‌ رو ظرفیت آن از ۲۴۲ به ۳۳۵ نفر متغیر می‌شود. بوئینگ ۷۸۷ دریم لاینر در حال حاضر بهینه‌ ترین هواپیمایی است که بوئینگ در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد، بطوریکه مصرف سوخت این هواپیما در مقایسه با ۷۶۷ بیش از ۲۰ درصد کمتر شده است. همچنین باید به بهره‌گیری از مواد کامپوزیتی در این هواپیما نیز اشاره کرد که وضعیت را بیش از پیش برای این هواپیما بهبود بخشیده است.

فیلم: مانور هواپیمای بوئینگ 787 دریم لاینر

پیش از این نیز شاهد انتشار ویدیوهایی بودیم که مانورهای فوق‌العاده‌ی بوئینگ ۷۸۷ را نمایش می‌داد. برای مثال می‌توان به اوج‌گیری عمودی بلافاصله پس از برخواستن از زمین اشاره کرد که به طور حتم هیچ مسافری دوست ندارد چنین اوج‌گیری را تجربه کند. بوئینگ ۷۸۷ به قدری چالاک است که دیدن این تصاویر کمی تعجب برانگیز به نظر می‌رسد، چراکه انجام چنین مانورهایی برای یک هواپیمای مسافربری کمی دور از ذهن به نظر می‌رسد. هواپیمای مورد نظر متعلق به All Nippon Airways است که توسط خلبانان تست کننده‌ی بوئینگ مورد آزمایش قرار می‌گیرد.


در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
فیلم: مانور هواپیمای بوئینگ 787 دریم لاینر
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج