۳۵۱۸۴۷
۵۱۵۵
۵۱۵۵
پ

باهوش‌ترین نژادهای سگ +عکس

سگ به عنوان دوست انسان مورد قبول همگان است. سگ ها دارای خصوصیات زیادی هستند بعضی از آنها نگهبان و بعضی در امداد و نجات فعالند ولی قریب به اتفاق در یک مورد خاص بسیار شبیه به هم هستند....

وبسایت کافه ترک: سگ به عنوان دوست انسان مورد قبول همگان است. سگ ها دارای خصوصیات زیادی هستند بعضی از آنها نگهبان و بعضی در امداد و نجات فعالند ولی قریب به اتفاق در یک مورد خاص بسیار شبیه به هم هستند *دوستی* سگ ها در میان حیوانات جز رفیق باز ترین نوع به شمار می روند.

۱. بردر کولی Border Collie

بردر کولی هم سگ ورزشکار است هم سگ چوپان! در واقع یکی از بهترین نژاد سگ چوپان و در صدر فهرست است. بسیار باهوش و پر انرژی است. از کار مشترک همراه صاحبش بسیار لذت می برد. و جز سگ هایی است که به سرعت یاد گرفته و تربیت میشود.

باهوش‌ترین نژادهای سگ +عکس

۲. پودل Poddle

این نژاد جز سگ های شکاری است. و برای شکار بسیار خوب عمل می کنند. و در عین حال می توانند سگ ردیاب و یا امداد و نجات باشند. در گذشته از این سگ به عنوان شکارچی پرندگان استفاده میشد. این نوع خاص پودل در مقایسه به نوع های دیگر در گروه خودش بسیار محافظه کار تر نسبت به افراد دور بر خود عمل می کند و این یعنی نسبت به خانواده ای که در آن نگهداری می شود وابستگی زیادی دارد.

باهوش‌ترین نژادهای سگ +عکس

۳. گلدن رتریور Golden Retriever

گلدن رتریور یکی از مشهور ترین سگ های با هوش در دنیاست. و در حال حاضر بهترین گزینه برای نگهداری در خانه به نظر می رسد. به صاحبانش بسیار وابسته و علاقه مند است و به هیچ عنوان به دیگران آسیب نمی رساند. تنها نقطه ضعف این نوع سگ ریختن مداوم موهایش است. اما موی کدام سگ نمی ریزد! به علت حس بویایی قوی که دارد بیشتر در قسمت امداد و نجات و کشف مواد مخدر فعالیت دارد. و به عنوان آخرین کلام سگ بسیار صبور در ارتباط با کودکان و بازی با آنهاست.

باهوش‌ترین نژادهای سگ +عکس

۴. شتلند Shetland

سگ شتلند گله، بیشتر شبیه نژاد مو بلند کولی به نظر می رسد. وقتی انسان ها متوجه هوش سرشار این نژاد شدند. از آنها به عنوان سگ ردیاب و نگهبان بهره برداری کردند. دلیل این موضوع تربیت آسان این نژاد و هم شک مداومشان نسبت به غریبه ها بود.

باهوش‌ترین نژادهای سگ +عکس

۵. دوبرمن پینچر Doberman Pincsher

در واقع با مخلوط کردن چند نژاد مختلف بوجود آمد. یکی از بهترین سگ های محافظ در دنیاست و جز سگ های پلیس هم به شمار می آید. نسبت به صاحبش و باقی اعضای خانواده بشدت صادق و صمیمی است. شاید در مورد این نژاد خاص داستان های بدی شنیده باشید اما با تربیت درست به یکی از بهترین دوستان شما تبدیل می شود.

باهوش‌ترین نژادهای سگ +عکس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج