جاباما
۳۵۲۲۷۲
۱ نظر
۵۰۱۲
۱ نظر
۵۰۱۲
پ

دیرباز: به بازی در اخراجی ها افتخار میکنم

کامبیز دیرباز بازیگر سینما و تلویزیون شنبه شب در برنامه دورهمی در پاسخ به سوال مهران مدیری مبنی بر اینکه از بازی در چه فیلمی پشیمان هستی٬ به صراحت نام فیلم سرگیجه را آورد.

روزنامه بانی فیلم: کامبیز دیرباز بازیگر سینما و تلویزیون شنبه شب در برنامه دورهمی در پاسخ به سوال مهران مدیری مبنی بر اینکه از بازی در چه فیلمی پشیمان هستی٬ به صراحت نام فیلم سرگیجه را آورد. این در حالی است که برخی سایت‌ها و خبرگزاری‌ها با تحریف اظهارات صریح این بازیگر، نام فیلم اخراجی‌ها را هم در کنار فیلم مذکور آورده و اعلام کردند دیرباز از بازی در این فیلم پشیمان است!

دیرباز: به بازی در اخراجی ها افتخار میکنم

کامبیز دیرباز در گفت‌وگویی کوتاه با گلایه از این اقدام غیراخلاقی، گفت: من به شدت از اقدام غیرحرفه‌ای این سایت‌ها و خبرگزاری‌ها شوکه شدم و تعجب می‌کنم از اینکه این برنامه از تلویزیون پخش شد و میلیون‌ها نفر برنامه را دیدند و همه متوجه صحبت‌های من شدند.

وی در ادامه افزود‌: اشاره من درباره پیشمانی از بازی در یک فیلم به صراحت درباره کم‌فروش‌ترین فیلم سینما و نقطه مقابل فیلم اخراجی‌ها بیان شد که اسم آن را هم در برنامه آوردم‌. من هیچ اشاره‌ای به پشیمانی از بازی در فیلم اخراجی‌ها نکردم؛ چراکه نه تنها از بازی در این فیلم پشیمان نیستم بلکه به بازی در اخراجی‌ها افتخار می‌کنم و معتقدم این فیلم به نوعی مسیر زندگی حرفه‌ای من را تغییر داد.

دیرباز در پایان خطاب به سایت‌های حاشیه‌ساز گفت: این اقدام شما اوج بی‌انصافی است و مطمئن باشید با این کار به اهدافتان نمی‌رسید
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      والا منم برنامه رو دیدم و برداشتم این بود که ایشون از بازی در دوتا فیلم پشیمونه یکیش پرفروش ترین و بکیش کم فروش ترین فیلم تاریخ سینماست...نمدونم والا عجیبه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج