۳۵۲۷۶
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

دیدار با قدیمی ترین پرسپولیسی جهان!

محمد رویانیان عصر امروز به اتفاق سعید شیرینی معاون اجرایی باشگاه و سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در منزل مرتضی احمدی، هنرمند با سابقه و هوادار قدیمی پرسپولیس حضور یافت و سالروز تولدش را تبریک گفت.

مشرق: محمد رویانیان عصر امروز به اتفاق سعید شیرینی معاون اجرایی باشگاه و سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در منزل مرتضی احمدی، هنرمند با سابقه و هوادار قدیمی پرسپولیس حضور یافت و سالروز تولدش را تبریک گفت.

رویانیان در این باره به سایت رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: مرتضی احمدی از چهره های ماندگار پرسپولیس و عرصه هنری کشور است. ایشان هنرمندی فرهیخته، توانا و ارزشمند و مردمی است که سال ها به عنوان یک هوادار قدیمی منشاء خدمات بسیار به تیم محبوبش بوده است. بنده نیز به عنوان مدیر عامل باشگاه و بر حسب وظیفه امروز در منزل ایشان حضور یافتم و سالروز تولدش را تبریک گفتم.

وی افزود: همچپنین آقای احمدی به عنوان نماینده هواداران پرسپولیس به آخرین وضعیت پرسپولیس و اقدامات انجام شده اشاره کردند. حتی مسائلی که هنور رسانه ای نشده را با ایشان در میان گذاشته و به طور مفصل برنامه های مد نظر باشگاه را تشریح کردیم.

مدیر عامل پرسپولیس تصریح کرد: آقای احمدی به عنوان یک هوادار دلسوز نقطه نظرات بسیار جالبی را ارائه داشت و تاکید کرد در این ۵۰ سال و حتی در سخت ترین شرایط از پریسپولیس دل نکندم و هواداران واقعی کسانی هستند که در هیچ شرایطی نسبت به حمایت از تیم محبوبشان دست نمی کشند و حتی در مواقع ناکامی حمایتشان را بیشتر می کنند تا تیم به جایگاه واقعی اش برگردد.

رویانیان در حاشیه این مراسم و در گفت و گو با دوربین شبکه خبر، درباره بیانیه کروش علیه سرمربی تیم پرسپولیس گفت: برای من جای سوال داشت که چرا آقای کروش چند ساعت قبل از بازی پرسپولیس و پیکان این بیانیه را منتشر کرد. در حالی که ژوزه چند روز قبل از بازی تیم ملی صحبت هایی را مطرح کرده بود. بنده نمی دانم که چرا سرمربی تیم ملی بعد از ۲۰ روز تصمیم گرفت پاسخ اظهارات سرمربی پرسپولیس را بدهد. آنهم درست چند ساعت قبل از بازی پرسپولیس با پیکان. این اتفاق چه دلیل داشت؟!

رویانیان در ادامه خاطر نشان کرد: من که هنوز دلیلش را پیدا نکردم. اینکه پاسخ حرف های ۲۰ روز پیش، درست چند ساعت قبل از بازی پرسپولیس داده شود. این بیانیه نمی تواند عادی و طبیعی تلقی شود.

رویانیان در پاسخ به این سوال که در روز عید غدیر قصد آشتی کردن با مخالفان را ندارد گفت: من با هیچ کس قهر نیستم. به هر حال در این فوتبال انتقاداتی مطرح می شود و کری خوانی هم مطرح می شود که بعضا این نقد ها ممکن است تند و گزنده باشد. شاید خودم هم بعضا چنین کاری کرده باشم اما در مجموع از تمام کسانی که علیه من حرف زده اند و حتی مباحث تندی را مطرح کرده اند به حرمت این روز عزیز، از هیچ کس دلخور نیستم و کینه ای در دل ندارم و در روز ولایت امیر المومنین برای همه مخالفان خود سلامتی آرزو کرده و برایشان درود می فرستم. از ته دل باید بگویم با هیچ کسی قهر نیستم که آشتی کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • 21667

      هرچی ادم حسابیه پرسپلیسه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج