۳۵۲۸۲۵
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

هاشمی‌نسب: منصوریان کار سختی دارد

در حالی که اردوی استقلال با نهایت آرامش در ارمنستان رو به اتمام است اما کادرفنی سابق این تیم مصاحبه‌های تندی را علیه یکدیگر انجام و بعضا موضوعاتی را مطرح می‌کنند که ادامه آن می‌تواند تیم فعلی را هم به چالش بکشاند.

ایران ورزشی: در حالی که اردوی استقلال با نهایت آرامش در ارمنستان رو به اتمام است اما کادرفنی سابق این تیم مصاحبه‌های تندی را علیه یکدیگر انجام و بعضا موضوعاتی را مطرح می‌کنند که ادامه آن می‌تواند تیم فعلی را هم به چالش بکشاند. در روزهای اخیر صحبت‌هایی را از کادر فنی قبلی استقلال می‌شنویم که بعضا تهدید به افشاگری هم می‌کنند. من بعضی وقت‌ها می‌شنوم که علیه یکدیگر موضع‌گیری کرده‌اند اما چون فصل گذشته کنارشان نبودم طبیعتا نمی‌توانم اظهارنظر کنم. همه آنها دوستان و همبازیان سابقم هستند.

اما هیچ کدام شفاف حرف نمی‌زنند و...

ما که حرف می‌زنیم چه مشکلی حل شده و چه گلی به سر فوتبال زده شده است. به نظرم الان اگر کسی حرف نزند کار صحیحی انجام داده است. البته این فوتبال به آدم‌های چاپلوس هم نیاز دارد. یک عده از این فوتبال پول می‌گیرند که حقشان است و نوش جانشان اما عده زیادی با زدو بند آمده‌اند. کاملا هم مشخص است که اگر امروز برکنار شوند چند روز بعدش دوباره تیم می‌گیرند. در واقع همه آنها دستشان در یک کاسه است. خلاصه اینکه کافی است داخل چرخه مربیان قرار بگیری.

شما نخواستید داخل این چرخه باشید؟

اگر می‌خواستم و می‌توانستم که الان تیم داشتم. این مساله نیاز به یکسری کارها دارد که انجامش برای من سخت است. کار خوب کاری است که خدا درست کند. به هرحال سفره‌ای باز شده و خیلی‌ها دور آن می‌چرخند، نوش جانشان، ما حسود نیستیم.

این انتقادهایی که شنیده می‌شود روی کار تیم تاثیر می‌گذارد. یک روز نسبت به دستیاران منصوریان موضع می‌گیرند و روز بعد هم...

علی منصوریان کار سختی دارد. البته هر شخصی مربی استقلال می‌شد همین شرایط را داشت. مگر مرحوم حجازی اسطوره استقلال، علیه‌اش موضع‌گیری نکردند یا امیر قلعه‌نویی و پرویز مظلومی، همه اینها مخالف داشتند چون کسانی که بیرون مانده‌اند خودشان را مستحق حضور روی نیمکت می‌دانند. البته وقتی هم بیرون هستند بیکار نمی‌مانند و برای نتیجه نگرفتن سرمربی تیم دعا می‌کنند. البته این مساله در پرسپولیس کمتر است.

چرا؟

چون پرسپولیس با برانکو نتیجه گرفته و همین هم باعث شده تا پیشکسوتان این تیم دلشان را با او نزدیک کنند. همه این حرف‌ها را که می‌زنیم هیچ فایده‌ای ندارد خیلی هم حرف بزنم می‌گویند چون خودش بیرون مانده این صحبت‌ها را مطرح می‌کند. در حالی‌که خدا می‌داند دنبال هیچ چیزی نیستیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محسن

      بدبخت شدی حتما بفکر هو شدنت باش تا بری بمیری چرا اومدی نونت نبود آبت نبود

    • سعید

      ببین فوتبال چقدر بدبخت شده هاشمی نسب ... هم در مورد فوتبال حرف میزن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج