جاباما
۳۵۳۰۵۶
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

پورحیدری: استقلال تا دربی آماده می‌شود

مدیر فنی تیم فوتبال استقلال گفت: منصوریان حق دارد در ۲ هفته اول به فکر جانشین رحمتی باشد.

خبرگزاری فارس: منصور پورحیدری در خصوص قرعه‌کشی لیگ برتر اظهار داشت: من مراسم قرعه‌کشی را دیدم ولی مشکل اینجاست که نمی‌دانیم که با نفت در چه تاریخی بازی داریم. ضمن آنکه اصلا مشخص نیست ما میزبان هستیم یا میهمان.

وی تاکید کرد: فقط اعلام کرده‌اند که استقلال در هفته اول با نفت تهران بازی دارد و ما تصمیم داریم از حالا برای تیم هتل رزرو کنیم اما نمی‌دانیم تکلیف‌مان چیست. با همین برنامه‌ریزی همه به جان هم افتادند.

مدیر تیم استقلال در خصوص روند قرعه‌کشی و ارزیابی خود گفت: از نظر من قرعه‌کشی و قرعه برای استقلال خوب بود ولی همانطور که گفتم مشکلاتی وجود دارد. اگر ما بدانیم در هفته اول میزبان هستیم و مثلا در ورزشگاه آزادی بازی می‌کنیم آن وقت مشخص می‌شود که چه زمانی می‌توانیم هتل بگیریم. فقط به مربیان اطلاع دادیم که تاریخ چهارم را برای برگزاری مسابقات هفته اول اعلام کردند.

پورحیدری در خصوص اینکه استقلال در هفته‌های اول و تا هفته هفتم فقط یک بازی خارج از خانه با استقلال خوزستان بازی می‌کند، گفت: مگر شما می‌دانید قرار است ما با نفت در کجا بازی کنیم؟ یا مثلا شما بازی با پیکان ما را میزبان تصور می‌‌کنید؟ بازی‌ها یک هفته در میان است ولی ما چون نمی‌دانیم کجا بازی داریم نمی‌توانیم بگوییم میزبان هستیم یا میهمان.

وی در خصوص اینکه دربی در هفته ششم برگزار می‌شود، گفت: این مسابقه مثل همیشه است و حساسی خاص خودش را دارد. قطعا تا هفته ششم تیم‌ها به آمادگی کامل می‌رسند و می‌دانند تکلیف‌شان چیست.

پورحیدری در پایان گفت‌وگو با فارس، در خصوص اینکه افشارزاده امروز در رادیو ورزش اعلام کرده حسین آشنا با هزینه استقلال و با درخواست منصوریان به ارمنستان سفر کرده است، گفت: حقیقت این است که من اطلاع دقیقی از این موضوع ندارم اما رحمتی در دو هفته ابتدایی در استقلال حضور ندارد و حسینی هم مصدوم است. طبیعی است که منصوریان فکر جانشین رحمتی در دو هفته اول باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضااردونی

      لنگی هاراداش علی ده تایی می کند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج