۳۵۳۰۷۸
۲ نظر
۵۰۴۹
۲ نظر
۵۰۴۹
پ

رمزگشایی پیشگویی هایی از نوستر آداموس

میشل دو نوستردام (نوستر آداموس) حدود ۴۰۰ سال قبل در فرانسه بدنیا آمد. پیشگویی های او در صد سال اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفت.

وبسایت کافه ترک: میشل دو نوستردام (نوستر آداموس) حدود ۴۰۰ سال قبل در فرانسه بدنیا آمد. پیشگویی های او در صد سال اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفت.

رمزگشایی پیشگویی هایی از نوستر آداموس

یکی از افرادی که قدرت آینده بینی میشل را باور و از او حمایت کرد پدر بزرگ او بود. پدر بزرگ میشل به او زبان یونان قدیم، لاتین، عبری، ریاضیات و علم سیمیا را آموخت. ژان پدر بزرگ میشل در مورد هر آنچه می دانست به نوه اش آموخت از ادبیات کلاسیک، طب، ستاره شناسی، تاریخ تا گیاه های شفا بخش، نوستر آداموس فارغ التحصیل دانشکده طب و در آن دوره با روش های خاصش در درمان بیماریها بسیار موفق بود. دو بار ازدواج کرد و صاحب ۸ فرزند شد. همسر اول و دو فرزندش به علت بیماری طاعون درگذشتند و او با ازدواج مجدد صاحب ۶ فرزند دیگر شد.

نوستر آداموس وقتی شروع به دیدن آینده کرد علاقه زیادی به نشر و در میان گذاشتنش با دیگر انسان ها پیدا کرد. او اولین پیشگویی هایش را ۱۵۵۰ شروع به نوشتن کرد. در این کتاب اشعاری از اتفاقات سال آینده نوشته شدند.

اما آنچه نوستر آداموس می دید دیگر در یکسال نمیگنجید. پیشگویی های او از ۱۵۵۰ تا قیامت را در بر میگرفت. او هشت سال روی کتاب اشعارش کار کرد و تمام اتفاقات مهم در طول صدها سال را با دقت تمام ثبت کرد.

نوستر آداموس در اواخر عمرش مبتلا به بیماری نقرس بود. در دوم ژوئیه سال ۱۵۶۶ فوت کرد. او از شب قبل مرگش به هیچکس اجازه ورود به اتاقش را نداد. و در جواب پرسش دیگران گفت: مرا تنها بگذارید. زیرا تا صبح خواهم مرد!

رمزگشایی پیشگویی هایی از نوستر آداموس

تعدای از پیشگویی هایی نوستر آداموس

فردی که عده زیادی در انتظارش بودند بین سالهای ۲۰۱۶ الی ۲۰۲۰ در آسیا سر بر خواهد آورد. این فرد با اصلیت خاورمیانه ای با آمدنش دنیا را وارد عصر طلایی خواهد کرد!

در اوایل سال ۲۰۰۰ جنگ هایی بین اروپا و ایتالیا در میگیرد. و ارتش اروپا فاتح این جنگ خواهند بود

در سال ۲۰۲۰ به علت حمله اتمی به رم سنگ روی سنگ بند نخواهد شد.

۲۰۲۵ محور دنیا تغییر خواهد کرد. (بنا به گفته پیتر لوری رمز نگار ساکن نیویورک، تنها زمین لرزه ها نیستند که میتوانند محور حرکت زمین را تغییر دهند. و این شاید به معنی آزمایشات و فعالیت های اتمی و باقی فعالیت های ممنوع باشد!)

در سال ۲۰۵۰ و واحد شدن دو آلمان بمدت ۵۷ سال بر دنیا مسلط خواهند شد. در این سال نام نوستر آداموس نزد همگان معروف شده و از طرف مردم جهان به عنوان کاهن و پیشگوی بزرگ شناخته خواهد شد!

در سال ۲۰۷۶ به مدت ۲۵ سال جنگی بین قاره ها در خواهد گرفت. جنگ جهانی چهارم میان اروپا، آسیا و آفریقا خواهد بود. و با پایانش نیمی از دنیا تبدیل به بیابان خواهد شد.

سال ۲۱۰۶ جنگ جهانی چهارم به پایان رسیده و هزار سال آرامش بر دنیا حاکم خواهد شد. در این دوران پیشرفت و اختراعات زیادی به ظهور می رسد. و سطح زندگی مردم بسیار بهتر از قبل خواهد شد.

سال ۳۷۵۰ جنگی دیگر و سایه انداختن وحشت بر جهان

سال ۳۷۹۷ وقتی آخرین روز این سال به پایان رسید آسمان و زمین وارد شکل جدیدی از حیات خواهند شد. انسان راز حیات جاودان را کشف خواهد کرد. و مرگ را به بی مرگی تبدیل خواهند کرد.

بعضی پیشگویی هایی که زمانشان نامعلوم است.

شمال ایتالیا، لندن و قسمت اعظم بریتانیا با زلزله های شدید خواهد لرزید. وقسمت های زیادی از بریتانیا زیر آب خواهد رفت

خواننده بسیار مشهور راک در یک سانحه هوایی خواهد مرد و شهرهای لوس آنجلس، سیاتل یا سن فرانسیسکو با زلزله ای مهیب یا رشته انفجار هایی خواهد لرزید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بعله
      انگار نابودی جهان سال 2012 پیشگویی ایشون بود
      (همانا علم آن تنها نزد پروردگار من است و) «هیچ كس جز او (نمى‏تواند) وقت آن را آشكار سازد. (این حادثه حتى) در آسمان‌ها و زمین، سنگین (و بسیار پر اهمیت) است و جز بطور ناگهانى، به سراغ شما نمى ‏آید!»

    • علی

      همشونم مزخرف بوده و اتفاقی نیفتاد خخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج