۳۵۳۳۱۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

سریال «آسپرین» جهانی شد

سازندگان سریال به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی فرهاد نجفی تا کنون هشت قسمت آماده شده از این مجموعه معمایی را به شبکه نتفلیکس ارائه کرده‌اند که از سوی آنان با استقبال روبه‌رو شده و قرار است با تکمیل بخشهای فصل اول سریال، توزیع آن توسط این شبکه جهانی آغاز شود.

روزنامه بانی فیلم: شبکه جهانی نتفلیکس توزیع جهانی سریال«آسپرین» را به عهده گرفت.سریال«آسپرین»‌ به کارگردانی فرهاد نجفی که تاکنون چهار دی وی دی از آن در ایران توزیع شده، با تأیید مدیران نتفلیکس از اواخر پاییز در سطح بین المللی در اختیار بینندگان قرار خواهد گرفت.

سریال «آسپرین» جهانی شد

سازندگان سریال به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی فرهاد نجفی تا کنون هشت قسمت آماده شده از این مجموعه معمایی را به شبکه نتفلیکس ارائه کرده‌اند که از سوی آنان با استقبال روبه‌رو شده و قرار است با تکمیل بخشهای فصل اول سریال، توزیع آن توسط این شبکه جهانی آغاز شود.در حال حاضر تمامی سیستم عامل‌های تلویزیونی و TV BOX ها مجهز به اپلیکیشن نت فلیکس هستند.

مدیر این شرکت اخیراً اعلام کرد این شبکه قصد ورود به بیش از ۲۰۰ کشور را دارد که ایران هم در میان آنها قرار دارد و در این صورت به عنوان نخستین شبکه پخش آنلاین پا به کشور خواهد گذاشت. تصویربرداری سریال «آسپرین» به تازگی پایان یافته است و در روزهای آخر ضبط سریال شهرام قائدی، شقایق فراهانی و سید مهرداد ضیایی جلوی دوربین رفتند.

آسپرین از زمستان گذشته در مرحله تولید و تصویربرداری قرار دارد و درامی روانشناسانه، معمایی و پرماجرا است. این سریال برای چهار فصل ۱۵ قسمتی طراحی شده است. تهران، دماوند، شهرهای ساحلی شمال کشور، شهر لندن و ... از جمله لوکیشن‌های این سریال بوده‌اند. توزیع سریال آسپرین به عهده موسسه هنرنمای پارسیان است. در خلاصه داستان سریال آمده: تیمی چهار نفره از نخبه‌های علم روانشناسی، مخفیانه‌ پروژه‌ای تحقیقاتی به نام آسپرین را پیگیری می‌کنند که دباره بیماران مبتلا به فراموشی است،‌ اما نتایج تحقیقات چیزی نیست که آنها انتظارش را می‌کشند. سال‌ها بعد یکی ازپزشکان به نام صبوری به تنهایی پروسه تحقیقاتی را ادامه می‌دهد اما ...

سریال «آسپرین» جهانی شد

بازیگران فصل اول عبارتند از:‌ علیرام نورایی، مجید صالحی، همایون ارشادی، فرخ نعمتی، زیبا بروفه، روناک یونسی، سیما خضرآبادی، سیدمهرداد ضیایی، علی انصاریان، مهدی ماهانی، مهران نائل،‌ هادی دیباجی، بابک نوری، مهدی علیپور، پیام احمدنیا، رضا بادامچی، مهسا باقری، ایزابلا پیکیونی، ارمیا قاسمی، رضا اخلاقی راد، سلمان فرخنده، افشین نخعی، رامتین کیانپور، وحید مهین دوست، علی محمدی، مهدیه نساج، محسن میری، بابک قادری، محمدرضا مقدم، بهروز زهره‌ وند، امید سیاح، رضا یار خلج، فوژان قبادیان، ساناز نیکنام، الهه فرشچی، اندیشه میرسپاهی، مهدی نوروزی، نسیم ملکی، مهرنوش عبدالعلی، امید رستمی، علی گلبهاران و سحر قریشی،‌سارا خوئینی‌ها ... و (با حضور) هادی کاظمی،‌ شقایق فراهانی. بازیگران خردسال: نادیا نجفی،‌ آرشام طالبی،‌ موگه تمدن نژاد، ایمان قره مادانی، ماهان بالاجاده.

برخی از عوامل اصلی پروژه عبارتند از:‌ سرپرست نگارش:‌ فرهاد نجفی، نویسندگان فیلمنامه:‌ وحید حسن‌زاده، حمید سلیمی، سمیه تاجیک، مشاور فیلمنامه:‌ مریم بهرامی راد، برنامه‌ریزی و سرپرستی گروه کارگردانی:‌ مرداد یزدانی، مدیر تولید:‌ داود معدنی، مدیر تصویربرداری:‌ علیرضا رجایی مقدم، مدیر صدابرداری:‌ امیر حاتمی، طراح صحنه: هومن معصومی، طراح لباس:‌ عسل هاشمی،‌ طراح گریم:‌ زهره سیه پوش،‌ آهنگساز:‌ رامین کوشا، صداگذار:‌ امیر حسین صادقی،‌ تدوین: موحد شادرو،‌ منشی صحنه:‌ پرستو مدانلو،‌ دستیار تهیه:‌ علی نجفی.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج