جاباما
۳۵۴۶۴۶
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

معرفی محصولات کاربردی برای محافظت از چشم‌ها

حالا وقت شاداب کردن چشم‌هاست!

هیچ‌کس دوست ندارد پیری در چهره‌اش جا خوش کرده و آثار آن در چهره‌اش نمود پیدا کند. پوست اطراف چشم‌ها از اولین نقاطی هستند که با بالا رفتن سن چروک می‌شوند و تغییر رنگ می‌دهند.

مجله سیب سبز: هیچ‌کس دوست ندارد پیری در چهره‌اش جا خوش کرده و آثار آن در چهره‌اش نمود پیدا کند. پوست اطراف چشم‌ها از اولین نقاطی هستند که با بالا رفتن سن چروک می‌شوند و تغییر رنگ می‌دهند. البته پف و تیرگی چشم ممکن است به دلایل زیادی ایجاد شده‌ باشد و نشان از بیماری بدهد. بهتر است نسبت به پوست اطراف چشم‌ خود حساس باشید و با ظاهر شدن تغییرات در آنها به پزشک مراجعه کنید. علاوه بر رفع مشکلات زمینه‌ای با استفاده از محصولات مخصوص دور چشم می‌توانید دوباره شادابی را به چشم‌های خود بازگردانید. قبل از خرید کرم، ژل یا سرم مطلب زیر را با دقت بخوانید و با انتخاب محصول مناسب، چشم‌ها را خوشحال کنید.

فیبرهای پوستی را دوباره زنده کنید/ دی اپتی ژل

حالا وقت شاداب کردن چشم‌هاست!

پف زیر چشم به‌علت آسیب به فیبرهای پوست است که به‌علت شل شدن پوست زیر چشم ایجاد می شوند. برای داشتن پوست سفت باید دوباره به فیبرها کمک کنید تا ترمیم شوند و در ازای آن شادابی را به چشمان شما هدیه کنند، ژل غیرچرب لیراک که حاوی 25درصد عصاره گیاهی است، به ترمیم فیبر پوست و سفت شده آن کمک می‌کند. این کرم ورم و پف چشم را از بین می‌برد و خاصیت ارتجاعی آن را بهبود می‌بخشد. داوطلبانی که تحت بررسی بالینی قرار گرفتند تا 68درصد کاهش پف چشم داشتند.


با چروک ها خداحافظی کنید/ کرم هیدرازون دور چشم

حالا وقت شاداب کردن چشم‌هاست!

این کرم با بهره گرفتن از خواص شاه‌بلوط هندی، تیرگی‌های دور چشم را از بین می‌برد و رنگدانه‌های پوست‌ اطراف چشم را دوباره روشن می‌کند. کرم هیدرازون دور چشم رطوبت چشم‌ها را مرطوب کرده و چروک‌ها را دوباره صاف می‌کند. هیدرولیپوزوم موجود در ترکیبات این کرم جوانی را به پوست شما بازمی‌گرداند؛ لیپوزوم‌ها مولکول‌های کروی هستند که در داروسازی برای رطوبت‌رسانی به پوست مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای اثربخشی بیشتر، کرم را هر صبح و شب با حرکات ضربه‌ای دور چشم‌ها بمالید و ماساژ دهید.


با پوست حساس مهربان باشید/ کرم دور چشم پروتکل روز درمدن

حالا وقت شاداب کردن چشم‌هاست!

پوست اطراف چشم نازک و حساس است، به‌همین دلیل چروک‌ها خیلی زود روی آن جا خوش می‌کنند. کرم دور چشم پروتکل روز درمدن، هم چروک‌ها را دور می‌کند، هم به جنگ تیرگی می‌رود و کبودی را هم از بین می‌برد و با استفاده از این محصول حتی لک‌ها از‌بین می‌روند و رطوبت کافی هم به پوست این ناحیه از صورت می‌رسد. با استفاده از کرم دور چشم پروتکل روز درمدن و خاصیت ضدآفتاب SPF 50+ موجود در آن آفتاب هم نمی‌تواند به چشم‌ها آسیب برساند.


چشم‌ها را تغذیه کنید/ کرم-ژل دور چشم سکرد نیچر

حالا وقت شاداب کردن چشم‌هاست!

این کرم حاوی مواد موثر ارگانیک برای کاهش پف است و تیرگی و چروک‌های اطراف چشم را از بین می‌برد. این کرم حاوی مواد مغذی برای پوست است و به حالت کشسانی آن کمک می‌کند. کرم‌-‌ژل دور چشم سکرد نیچر از DNA پوست محافظت می‌کند و مانع پیری پوست چهره می‌شود. این کرم سرشار از اسیدهای چرب است که می‌تواند پوست را به‌طور عمقی تغذیه کند.


خبری از پیری چشم نیست / کرم دور چشم مگنی فی سنس

حالا وقت شاداب کردن چشم‌هاست!

گذر زمان در چهره تاثیر می‌گذارد و چروک‌هایی را روی پوست اطراف چشم ایجاد می‌کند. کرم دور چشم مگنی فی سنس تمام علائم پیری را از بین می‌برد و حس خوب جوانی را به شما هدیه می‌کند. غلظت بالای کمپلکس D-Glyox به شادابی پوست کمک می‌کند و عصاره گل انار، درخت ابریشم و پپتید لیپوزومی همه خواص زیادی دارند که نشانه‌های پیری را از چهره شما می‌گیرد. عصاره انگور موجود در کرم پف و تیرگی چشم را محو می‌کند. کرم دور چشم مگنی فی سنس سه کاره هم چروک‌ها را محو، پوست را سفت می‌کند و تیرگی و پف چشم را هم کاهش می‌دهد. این کرم را به سادگی صبح و شب دور چشم خود بمالید.


پف چشم ها را محو کنید/ ژل آنتی‌فتیگ اکسپرس

حالا وقت شاداب کردن چشم‌هاست!

پف چشم، جذابیت حتی چشمان درشت را کم می‌کند و آنها را ریزتر از حد طبیعی‌اش نشان می‌دهد. ژل آنتی فتیگ اکسپرس، درمان مشکل پف چشم است. این ژل علاوه بر اینکه خاصیت ضدچروک دارد، حلقه‌های سیاه دور چشم را هم محو می‌کند. اگر چربی روی پوست شما زیاد است، با خیال راحت می‌توانید از این محصول که فاقد چربی است، استفاده کنید.

ژل آنتی فتیگ اکسپرس به آسانی جذب می‌شود؛ خواص خارق‌العاده آن آثار خستگی را از چشمان رفع می‌کند و طراوت را دوباره به چشم‌ها باز‌می‌گرداند. عصاره گیاه ژوژوبا که به شکل میکروسفر (گویچه‌های ریز‌) در محصولات وجود دارد، با نفوذ به عمق پوست و لایه‌برداری آنها شفافیت را به چشمان شما بازمی‌گرداند. عصاره هاماملیس موجود در این ژل هم پوست را پاک می‌کند و منافذ آن را تنگ کرده و درنهایت پوست را درخشان می‌کند.


با افتادگی پوست خداحافظی کنید/ کرم لیفتینگ قوی و ضدچروک دور چشم و لب درمودنسی فایر

حالا وقت شاداب کردن چشم‌هاست!

کرم لیفتینگ درمودنسی فایر، برای استفاده دور چشم و لب است. این محصول تقویت‌کننده اتصالات لایه‌های مختلف پوست است و چروک‌های عمیق پوست را در این نواحی کاهش می‌دهد، به الاستیسیته پوست کمک می‌کند و درنهایت با افزایش فرآیند نوسازی کلاژن و مواد حجم دهنده، شادابی را به پوست این نواحی بازمی‌گرداند و استحکام و سفتی پوست را افزایش می‌دهد و افتادگی پوست را رفع می‌کند. خانم‌های یائسه و کسانی که از لنزهای تماسی استفاده می‌کنند، می‌توانند برای کاهش عوارض پیری این کرم را مصرف کنند.


چشمان خود را خنک کنید/ کرم دور چشم رولان

حالا وقت شاداب کردن چشم‌هاست!

احساس خوش خنکی را با استفاده از کرم و بهره‌گیری از خاصیت کافئین دور چشم رولان به خود هدیه کنید. کرم دور چشم رولان حاوی پروویتامین است که پف پلک‌ها را کاهش می‌دهد و حس خوبی را در چشمان شما ایجاد می‌کند. این کرم پوست اطراف چشم را نیز روشن می‌کند. کرم دور چشم رولان را هر صبح روی پوست تمیز خود بمالید و به‌صورت چرخشی و با آرامش ماساژ دهید. طی روز هم هر زمان که چشم‌های‌تان خسته شد، می‌توانید این کرم را دور چشمان متورم خود بمالید و خستگی نواحی اطراف چشم را از بین ببرید.


آقایان بدون چروک چشم/ ژل دور چشم لیراک

حالا وقت شاداب کردن چشم‌هاست!

ژل دور چشم مخصوص آقایان لیراک ضدچروک، ضد‌پف و تيرگي است. این ژل تا 85درصد پف زیر چشم آنان را کاهش می‌دهد. ژل دور چشم لیراک حاوی 30درصد عصاره گیاهی است. این کرم سه کاره با بهره‌گیری از سه عصاره گیاهی آلکمیلا، عشقه و دم‌اسب پف زیر چشم را از‌بین می‌برد و عصاره گیاهان آرنیکا بوچربروم به کاهش تیرگی اطراف چشم کمک می‌کند. برای استفاده از این ژل صبح یا شب با ملایمت کرم را روی پوست تمیز خود ماساژ دهید و تاثیر آن را با گذشت اندک زمانی در چهره خود ببینید.


خداحافظی با چشمان خسته/ كرم دورچشم كيو وی

حالا وقت شاداب کردن چشم‌هاست!

برای مرطوب کردن و جوان کردن پوست نازک دور چشم می‌توانید از این محصول استفاده کنید. این محصول با فرمولاسيون ملايم حاوي NAPCA و روغن گل است که هم رطوبت‌رساني به پوست را انجام می‌دهد و هم تيرگي و پف چشم را کاهش می‌دهد و حتی چروك‌ها و خطوط دور چشم را نیز كاهش مي‌دهد. آفتاب، باد، كشيدگي و انقباض، استفاده کردن از لوازم آرايشی گوناگون، سيگار کشیدن، تغذیه نامناسب، كمبود خواب و كم‌آبي همه از عواملی هستند که خستگی و استرس در چشم ایجاد می‌کنند که کرم دورچشم كيووی با خواص ویژه خود این استرس‌ها را از چشم‌ها پاک می‌کند.PH موجود در این محصول فيزيولوژيك است.


کلاژن سازی پوست تان را تقویت کنید/ كوهرنس چشم

حالا وقت شاداب کردن چشم‌هاست!

برخی کرم‌‌ها با دارا بودن خواص متفاوت چندین نیاز پوست را برطرف می‌کنند و با استفاده از این محصولات لازم نیست وقت و هزینه زیادی برای استفاده از چندین کرم هدر بدهید. کرم كوهرنس چشم لیراک نیز به تنهایی سه اثر ضدچروک، سفت‌کننده و ضد‌پف دارد. افرادی که حساسیت دارند، باید از محصولات فاقد عطر استفاده کنند که کرم كوهرنس چشم لیراک این ویژگی را دارد، به‌علاوه این کرم غیر‌چرب است و غلظت بالایی از عوامل محرک ساخت کلاژن تیپ‌3 را در ترکیبات خود دارد. عصاره هسته سیب موجود در آن خاصیت ضدچروک دارد. عصاره جلبک سایکوتلا هم به رفع پف و تیرگی کمک می‌کند و پروتئین‌های گندم برای رفع افتادگی لیفت طبیعی صورت مناسب‌اند که همه این ویژگی‌ها را می‌توانید در این محصول بیابید. برای استفاده از این محصول هم صبح و شب کرم را با نوک انگشتان با حرکات ضربه‌ای ملایم از سمت داخل به سمت بیرون چشم بمالید و آن را از زیر چشم به سمت پلک بالا پخش کنید.


دوباره پوست خود را بسازید/ اکسترا کرم دور چشم قوی آی سوپریم

حالا وقت شاداب کردن چشم‌هاست!

این کرم بازسازی کننده ‌پوست است و ترکیبات زیادی برای محافظت پوست دارد. با استفاده از این کرم می‌توانید به جوان‌سازی عمیق پوست خود کمک کنید و دوباره از پوست سفت خود لذت ببرید. با استفاده از کرم ‌اکسترا دور چشم، چین و چروک‌ها از بین می‌روند و چشم‌ها جوان می‌شوند. این کرم با کافئین موجود در خود، پف زیر چشم را از بین می‌برد و با کاهش نفوذ‌پذیری مویرگ‌های منطقه و افزایش گردش لنفی با التهاب چشم مقابله می‌کند. مخلوطی از پپتیدها و فلاونوئیدها که در کرم اکسترا موجود است، با انرژی‌رسانی به دیواره مویرگ‌ها و جلوگیری از تخریب هموگلوبین با التهاب دور چشم و تیرگی زیر چشم را از بین می‌برد. این کرم خاصیت آنتی‌اکسیدان و ضد‌پیری دارد. برای استفاده از آن هم صبح و شب باید کرم را با حرکات ضربه‌‌ای اطراف چشم بمالید.



طراوت گل دیلی لی بر چشمان شما/ کرم دور چشم مرویانس اکسپرت

حالا وقت شاداب کردن چشم‌هاست!

این کرم حاوی عصاره گل دیلی‌لی است. این عصاره خواص زیادی دارد و به شاداب شدن چشم‌ها کمک می‌کند. با استفاده از این محصول چروک‌های اطراف چشم از بین می‌روند و تیرگی‌های زیر آن محو شده و پف اطراف چشم از بین می‌رود. کرم دور چشم مرویانس اکسپرت خاصیت لیفتینگ و ضدافتادگی پلک دارد. برای استفاده از این کرم هم کافی است صبح و شب روی پوست تمیز اطراف چشم خود با آرامش کرم را بمالید و بعد از گذشت زمانی از طراوت پوست اطراف چشم خود لذت ببرید.


کدری‌‌ها را محو کنید/ کرم دور چشم روغن آرگان

حالا وقت شاداب کردن چشم‌هاست!

روغن آرگان خواص زیادی دارد، کرم دور چشم روغن آرگان استحکام‌بخش است و لیفت دور چشم را انجام می‌دهد. این کرم خواص ضد‌چروک دارد و به رفع تیرگی و کدری دور چشم کمک می‌کند. این کرم مغذی پوست است و دور چشم را مرطوب می‌کند. آنتی‌اکسیدان موجود در کرم دور چشم روغن آرگان التیام‌بخش است و چشم‌ها را آرام می‌کند. برای محافظت از پوست ظریف دور چشم در برابر نور آفتاب کرم دور چشم روغن آرگان کارساز است و چشم را از آلودگی‌ها حفظ می‌کند به‌علاوه این کرم فاقد پارابن است. صبح و شب با حرکات ضربه‌ای کرم را ‌دور چشم خشک و تمیز با تمرکز روی خطوط ایجاد شده چشم خود ماساژ دهید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مریم رحیمی

      سلام کاش درموردقیمت کرمهای چشم هم اطلاعات میدادید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج