۳۵۵۰۸۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

آخرین وضعیت پیگیری دلیل مرگ کیارستمی

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان امور سینمایی کشور در خصوص آخرین پیگیری ها برای بررسی دلیل مرگ کارگردان برجسته ایرانی، توضیحاتی را ارائه داد.

خبرگزاری مهر: معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان امور سینمایی کشور در خصوص آخرین پیگیری ها برای بررسی دلیل مرگ کارگردان برجسته ایرانی، توضیحاتی را ارائه داد.

حجت الله ایوبی یکشنبه شب در نشست خبری با خبرنگاران رسانه های جمعی استان کردستان و در پاسخ به سوال خبرنگار مهر، به جزئیاتی در باره تشکیل کمیته های پیگیری دلایل مرگ عباس کیارستمی اشاره کرد و گفت: این موضوع به عنوان یک اولویت در دستور کار سازمان امور سینمایی و وزارت بهداشت قرار گرفته است.

وی گفت: علاوه بر پیگیری های صورت گرفته از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بعد از ظهر روز شنبه جلسه ای با حضور نماینده سازمان نظام پزشکی، خانواده مرحوم عباس کیارستمی و همچنین نماینده وزارت بهداشت و خود بنده برگزار شد و مسائل مختلفی در این جلسه مطرح و بررسی شد.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به جزئیات برگزاری این جلسه، عنوان کرد: یکی از مهمترین ویژگی های این جلسه تاکید تمامی اعضا برای پیگیری جامع این موضوع بود که این مهم می تواند بر روی پیگیری دقیق دلایل مرگ مرحوم عباس کیارستمی موثر باشد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری جلسات و نشست های مختلف در خصوص این موضوع همچنان دنبال می شود، یادآور شد: قرار است که با حضور وزارت بهداشت، نظام پزشکی، پزشک معتمد خانواده مرحوم کیارستمی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یک کارگروه ۳۰ نفره پیگیر این موضوع باشد.

ایوبی با رد گمانه زنی های صورت گرفته در این خصوص، گفت: تا این لحظه هیچ چیزی مشخص نیست ولی همه مطمئن باشند که با پیگیری های صورت گرفته نتیجه نهایی شده و این نتایج نیز به مردم اطلاع رسانی می شود.

رئیس سازمان امور سینمایی کشور عنوان کرد: بیماری مرحوم عباس کیارستمی دو جنبه دارد که جنبه اول مربوط به قبل از ۱۲ فروردین ماه است که خانواده وی اصرار داشتند این موضوع مخفی بماند و جنبه دوم مربوط به بعد از ۱۲ فروردین ماه است که با پیگیری های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت نیز ورود پیدا کرد و مسئله به صورت جدی پیگیری شد.

وی از عزم جدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین وزارت بهداشت برای پیگیری این موضوع خبر داد و افزود: انتظار می رود که این مسئله در یک فضای آرام و قابل اعتماد دنبال شود و همگان مطمئن باشند که سازمان امور سینمایی نیز به نمایندگی از این قشر عزیز تا پیگیری نهایی موضوع مسائل را دنبال خواهد کرد.

معاون وزیر و رئیس سازمان امور سینمایی کشور همچنین در این نشست خبری به سوالات متنوع خبرنگاران حاضر پاسخ داد و البته وعده های در خصوص کمک به حوزه سینما در استان کردستان را نیز مطرح کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج