۳۵۵۲۴۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

«زاپاس» بزودی ترکیه را می‏ خنداند!

در حالی که از جمعه شب گذشته اخبار متعددی مبنی بر کودتای ارتش ترکیه علیه دولت اردوغان در صدر مهمترین رویدادهای رسانه های جهان جای داشت، سازندگان «زاپاس» با فروکش کردن آتش حوادث و شکست کودتا، قصد دارند بزودی این فیلم را در ترکیه به نمایش عمومی بگذارند.

روزنامه بانی فیلم: در حالی که از جمعه شب گذشته اخبار متعددی مبنی بر کودتای ارتش ترکیه علیه دولت اردوغان در صدر مهمترین رویدادهای رسانه های جهان جای داشت، سازندگان «زاپاس» با فروکش کردن آتش حوادث و شکست کودتا، قصد دارند بزودی این فیلم را در ترکیه به نمایش عمومی بگذارند.

«زاپاس» بزودی ترکیه را می‏ خنداند!

بعد از آغاز نمایش گسترده «من سالوادور نیستم» ساخته منوچهر هادی در ترکیه، یکی از تهیه کنندگان این فیلم از اکران قریب الوقوع «زاپاس» در این کشور خبر داد. به گفته امیر پروین حسینی، قرار است فیلم «زاپاس» از اواخر تابستان امسال در حدود ۳۰ سینمای ترکیه به اکران عمومی برسد. این فیلم با زیرنویس ترکی روی پرده خواهد رفت. «زاپاس» ساخته برزو نیک نژاد یک کمدی خانوادگی است که ۱۸ روز از اکران آن می گذرد، تاکنون توانسته ۵۸۹ میلیون تومان فروش کند.

فیلم «من سالوادور نیستم» به تهیه کنندگی مشترک سید امیر پروین حسینی و منصور سهراب‌پور نیز با همت و تلاش هلدینگ ENG و با همکاری وابستگی فرهنگی سر کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در استانبول اکران شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان سینمایی ، مراسم افتتاحیه فیلم «من سالوادور نیستم» با حضور حبیب ایل بیگی (معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی)، مرتضایی‌فر (سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در استانبول) پروفسور ایلبر اورتایلی (مورخ مشهور ترکیه)، عبدالرضا راشد (وابسته فرهنگی سرکنسولگری کشورمان در استانبول، سید امیر پروین حسینی، منصور سهراب پور، حبیب اسماعیلی (مدیر پخش «رسانه فیلمسازان»)، برخی از بازیگران فیلم، شخصیت‌ها، سینماگران محلی و علاقمندان سینما در استانبول برگزار شد.
در این مراسم ابتدا پروفسور «ایلبر اورتایلی» با تمجید از فعالیت‌های فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در استانبول، برگزاری هفته‌های فیلم و اکران فیلم‌های ایرانی را در ترکیه گامی در راستای تقویت فرهنگی دو کشور دانسته و با اشاره به غنای تاریخ و تمدن ایران و فرهنگ مشترک دو کشور ایران و ترکیه، افزود: امروز سینما و فیلم‌های معناگرای ایرانی که برگرفته از ارزش‌های انسانی و الهی است خلاء مفاهیم سینمای هالیوود را پر کرده و به صنعت سینمای دنیا خدمت بزرگی را ایفا می‌نماید. مرتضایی فر هم با گرامیداشت یاد و خاطره سینماگر فقید کشورمان عباس کیارستمی؛ پیرامون ضرورت همکاری‌های فرهنگی بین دو کشور دوست و برادر ایران و ترکیه گفت: بدون شک صنعت سینما بدلیل برخورداری از زبان بین‌المللی و وسعت تاثیرگذاری از مناسبترین ابزار برای تقویت ارتباطات دو کشور است.

حبیب ایل بیگی معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی هم در این مراسم با تشکر از دست اندرکاران اکران فیلم و حمایت وابستگی فرهنگی سر کنسولگری ایران از این رویدادهای فرهنگی، گفت: صنعت سینمای کشورمان در بعد از انقلاب اسلامی ایران همراه با رشد و شکوفایی بوده است، و امروزه شاهد این هستیم که در بیشتر جشنواره‌های بین‌المللی فیلم‌های ایرانی و سینماگران ایرانی مورد تجلیل قرار می‌گیرند که نشانه این است که سینمای ایران زمینه‌‌های مساعدی برای تولید فیلم‌هایی با مفاهیم ارزنده را فراهم آورده است.

نخستین اکران عمومی فیلم همزمان در ۳۰ سالن سینما در شهر های مختلف ترکیه به مدت یک ماه به همت هلدینگ ENG و وابستگی ایران در استانبول از تاریخ ۲۴تیرماه تا ۲۴ مرداد ماه برگزار خواهد شد. «من سالوادور نیستم» با زیرنویس ترکی استانبولی پخش شد و نکته جالب در نمایش فیلم، واکنش خوب تماشاگران به فیلم بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج