جاباما
۳۵۵۸۱۸
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

فیلم تازه نولان: حیرت‌انگیز... می‌ترکاند!

رایلنس در گفت‌وگوی اخیر خود با خبرنگار «امپایر آنلاین» درباره تجربه همکاری با یکی از بزرگ‌ترین کارگردانان حال حاضرسینما حرف زده است.

وب‌سایت آی سینما: رایلنس در گفت‌وگوی اخیر خود با خبرنگار «امپایر آنلاین» درباره تجربه همکاری با یکی از بزرگ‌ترین کارگردانان حال حاضرسینما حرف زده است. او با اشاره به پروژه «دانکرک» که این روزها در فرانسه جلوی دوربین رفته، درباره شخصیت کریستوفر نولان گفته: «کریس جدی‌ترین و جالب‌ترین فیلمسازی است که دیده‌ام. همه کارگردان‌های بزرگ یک فیلم جنگی در کارنامه حرفه‌ای‌شان دارند. اما اما فیلمنامه‌ای که کریس نوشته به قدری درخشان است که به نظرم قدرتش را دارد یک فیلم جنگی ناب و بسیار، بسیار قدرتمند و ساده بسازد. به نظرم این فیلم قابلیتش را دارد تبدیل به اثری خارق‌العاده و حیرت‌انگیز شود.»

فیلم تازه نولان: حیرت‌انگیز... می‌ترکاند!

در ادامه می‌نویسد: بازیگر و نمایشنامه‌نویس بریتانیایی سال گذشته با ایفای نقش در برابر تام هنکس در درام تاریخی «پل جاسوس‌ها» موفق شد اولین جایزه اسکار کارنامه بازیگري‌اش را به دست بیاورد. همان‌طور که پیش از این هم اشاره شد، در دو سه سال اخیر رایلنس تبدیل به محبوب‌ترین بازیگر اسپیلبرگ شده تا جایی که علاوه‌بر نقش‌آفرینی در «غول بزرگ مهربان» که این روزها روی پرده است، به عنوان ستاره اصلی پروژه‌های بعدی کارگردان برنده اسکار - «بازیکن شماره یک آماده» و «ربودن ادگاردو مورتارا» - معرفی شده است.

اما اسپیلبرگ تنها کارگردان بزرگی نیست که به استعداد رایلنس پی برده؛ کریستوفر نولان هم مدتی پیش از او برای بازی در پروژه «دانکرک» که این روزها در فرانسه جلوی دوربین برده دعوت کرد. تام هاردی، کیلین مورفی، کنت برانا و جیمز دارسی از جمله چهره‌های سرشناسی هستند که رایلنس در مقابل‌شان ایفای نقش می‌کند.

فیلم تازه نولان: حیرت‌انگیز... می‌ترکاند!

از آنجایی که تا امروز تولیدات سینمایی بسیاری با محوریت جنگ جهانی دوم روی پرده رفته‌اند و مهم‌تر این که با هر فیلمی که نولان روانه پرده سینماها می‌کند انتظارات تماشاگران و منتقدان چند برابر می‌شود، رایلنس در واکنش به نگرانی خبرنگار امپایر در رابطه با نتیجه پروژه جدید کارگردان ۴۵ ساله گفته: «اغلب فیلم‌های جنگی که در گذشته ساخته شده‌اند بازی قابل‌حدسی را به تماشاگر عرضه می‌کنند؛ نظیر این که چه کسی قرار است بمیرد و چه کسی قرار است زنده بماند.» بازیگر برنده اسکار در ادامه تاکید کرده: «اما این فیلم شبیه هیچ‌کدام از قبلی‌ها نیست. این یکی می‌ترکاند! درست می‌بردتان وسط موقعیتی که درمانده‌تان می‌کند.»

درام جنگی «دانکرک» (Dunkirk) از جمعه ۲۱ ژوییه ۲۰۱۷ (سی‌ام تیر ۹۶) توسط استودیوی «برادران وارنر» در سینماهای امریکای شمالی و سراسر دنیا به نمایش درمی‌آید.

فیلم تازه نولان: حیرت‌انگیز... می‌ترکاند!

فیلم تازه نولان: حیرت‌انگیز... می‌ترکاند!

فیلم تازه نولان: حیرت‌انگیز... می‌ترکاند!

فیلم تازه نولان: حیرت‌انگیز... می‌ترکاند!

فیلم تازه نولان: حیرت‌انگیز... می‌ترکاند!

فیلم تازه نولان: حیرت‌انگیز... می‌ترکاند!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج