۳۵۵۸۹۷
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

مردم حوصله نزاع‌های شخصی را ندارند

رئیس دفتر رئیس جمهور با تأکید بر این نکته که مردم حوصله نزاع شخصی را ندارند، گفت: در تقنین ما با تراکم و گاهی هم تناقض قوانین مواجه‌ایم.

خبرگزاری ایلنا: رئیس دفتر رئیس جمهور با تأکید بر این نکته که مردم حوصله نزاع شخصی را ندارند، گفت: در تقنین ما با تراکم و گاهی هم تناقض قوانین مواجه‌ایم.

محمد نهاوندیان در جلسه تودیع و معارفه معاونت امور پارلمانی مجلس رییس جمهور که صبح سه شنبه-۲۹ تير-برگزار شد، اظهار داشت: حضور در این مراسم برای من توفیقی است؛ به نظرم باید این فرصتی برای تجدید نگه به ماموریت‌هاست چراکه در یک نظام مردمسالار با هدایت دین خدا به این درجه رسیدیم.

او افزود: انتخابات فرصتی برای گام به پیش گذاشتن است؛ اگر اینطور نباشد باید سوال کنیم آیا از اعتماد مردم به خوبی استفاده کرده‌ایم؟ باید ببینیم مردم پای صندوق رای چه گفتند و بر‌‌‌ همان اساس مسیری طی و راه را اصلاح کنیم.

رییس دفتر رییس جمهور خاطرنشان کرد: در انتخابات مجلس، مردم بر رویکرد اعتدالی دولت مهر تاییدی گذاشتند و تاکید کردند که این مسیر باید با سرعت ادامه پیدا کند. معاونت امور مجلس که رابط دولت و مجلس است مسئولیت بیشتری در شنیدن پیام مردم دارد. مردم از ما می‌خواهند هم‌افزایی و همکاری داشته باشیم، آنها حوصله نزاع‌های شخصی و سلیقه‌ای را ندارند.

نهاوندیان با بیان اینکه وظیفه معاونت پارلمانی این است به تعامل دولت و مجلس کمک کند، خاطرنشان کرد: رویکرد روحانی از ابتدا تعامل سازنده بود و اگر اختلافی داریم نباید همه انرژی خود را روی نقاط اختلافی بگذاریم. باید دنبال وجوه مشترک بگردیم. اعتدال یک رویکرد است که می‌تواند در هر جناحی باشد. ما باید روی نقاط مشترک سرمایه‌گذاری کنیم، نه فقط در تعامل با مجلس بلکه در روابط با شورای نگهبان و مجمع هم باید روی این مسئله تاکید کنیم.

عضو عالی کابینه دولت یازدهم ادامه داد: در تقنین مهم است که هدفی داشته باشیم؛ نه باری به‌هر جهت باشیم. ما تراکم قوانین داریم؛ از رهبری تا مردم این احساس در مورد قوانین وجود دارد. گاهی هم تناقض قوانین داریم که بستر بسیاری از مفاسد است. باید جهت‌گیری اصلاح قوانین را در دولت دنبال کنیم. نزدیکی این دو معاونت به قدری است که تا چند وقت پیش صحبت از ادغام دو معاونت بود.

رییس دفتر رییس‌جمهور متذکر شد: در بلوغ قوانین مهم است که از کار‌شناسی استفاده شده است یا خیر، تجربه نشان داده لوایح پختگی بیشتری دارند باید از توان کار‌شناسی استفاده کنیم.

نهاوندیان با بیان اینکه در این دوره باید بر خلایی که ثابت شده فایق آییم، افزود: از تلاش صمیمانه آقای انصاری تشکر می‌کنم. خودم در دوره‌ای معاون امور مجلس وزارت بازرگانی در عصر حجر بودم. بدون مبالغه علاقه آقای انصاری به انجام کار را دیدم و ارادتم به او دو چندان شد. همچنین برای آقای امیری آرزوی توفیق می‌کنم چراکه هر کجا بوده ارزیابی‌ها نشان از تلاش منصفانه و مصمم او بوده است. دجناح بندی‌ها برای منافع ملی باید باشد و آقای امیری قطعا از عهده این مسئولیت بر می‌آید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سانسور نکن لطفن

      مردم حوصله خودشونم ندارن* فقر- بیکاری- اختلاف طبقاتی شدید- رانت- اختلاص- فیش گیت مدیران پاکدست- تن فروشی- اعتیاد جوانان تحصیل کرده بیکار رمق ما مردم رو گرفته و نون شب گیرمون بیاد کلیه- شما مسئولین هم هر کاری دوسدارید کنید ما از شما نا امید و خسته شدیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج