۳۵۶۴۷۷
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

آرایش‌ و اصلاح زنانه در آرایشگاه‌های مردانه!

رییس اتحادیه آرایشگاه‌های مردانه تهران از فعالیت ۱۹۰۰ آرایشگاه مردانه بدون مجوز در سطح شهر خبر داد و تصریح کرد که آرایش و اصلاح زنانه در آرایشگاه‌های مردانه ممنوع است و واحدهای متخلفان پلمب می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: رییس اتحادیه آرایشگاه‌ های مردانه تهران از فعالیت ۱۹۰۰ آرایشگاه مردانه بدون مجوز در سطح شهر خبر داد و تصریح کرد که آرایش و اصلاح زنانه در آرایشگاه‌های مردانه ممنوع است و واحدهای متخلفان پلمب می‌شود.

مصطفی گواهی در مورد انجام آرایش‌های زنانه در آرایشگاه‌های مردانه و نحوه‌ برخورد با این موضوع اظهار کرد: مطمئنا اگر با چنین مواردی روبرو شویم پس از شناسایی این واحدها و محرز شدن تخلف، با آنها برخورد می‌کنیم. چراکه انجام آرایش و اصلاح زنانه برای مردان در آرایشگاه‌ها ممنوع است.

وی ادامه داد: پس از این‌که بازرسان اتحادیه با چنین مواردی برخورد کنند آن را به اماکن گزارش می‌دهند و پس از آن نسبت به پملب و جریمه این واحدهای صنفی اقدام می‌شود و قاضی در مورد میزان جریمه این واحدها اعمال رای خواهد کرد.

رییس اتحادیه آرایشگاه‌های مردانه تهران همچنین در پاسخ به تعداد واحدهای آرایشگاهی غیرمجاز در سطح شهر اعلام کرد: این واحدها پنج سال قبل حدود ۵۰۰۰ مورد بود که در سال جاری به حدود ۱۹۰۰ واحد صنفی بدون مجوز و جواز کسب رسیده است.

گواهی ادامه داد: با شناسایی این واحدها به تدریج و با نوبت پرونده‌سازی‌ها برای ارائه‌ مجوز آغاز شده و هر یک از افراد متقاضی پس از انجام امتحان فنی در اتحادیه تاییدیه بهداشتی و تاییدیه اماکن نسبت به کسب جواز خود اقدام می‌کند و اگر این مراحل را سپری نکنند، قطعا اجازه فعالیت نخواهند داشت و اماکن نسبت به بسته و پلمب شدن آنها اقدام خواهد کرد.

وی با اشاره به این‌که واحدهای صنفی آرایشگاهی باید از قوانین داخلی تبعیت کنند، اظهار کرد: واحدهای غیرمجاز باید نسبت به کسب مجوز خود اقدام کنند و از قوانین داخلی تبعیت کنند. هر کس که شرایط پیروی از این قوانین را ندارد می‌تواند شرایط یا کار خود را تغییر دهد، چرا که اجازه فعالیت داده نخواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج