۳۵۸۰۶۵
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

رونمایی نیسان از خودروهای سری N-Sport

نیسان نسخه‌ی ارتقا یافته‌ی مدل‌های اکستریل، ناوارا و جوک را تحت برند N-Sport به بازار عرضه می‌کند.

zoomit.ir - حسین ریاحی: نیسان نسخه‌ی ارتقا یافته‌ی مدل‌های اکستریل، ناوارا و جوک را تحت برند N-Sport به بازار عرضه می‌کند.
رونمایی نیسان از خودروهای سری N-Sport

نیسان نسخه‌های ویژه‌ای از سه مدل پرفروش خود را با نام N-Sport Special Edition به بازار عرضه می‌کند. این سه مدل عبارتند از ناوارا، اکستریل و جوک. بر اساس گفته‌های نیسان، نسخه‌های ویژه‌ی N-Sport از قطعات و امکاناتی برخوردار خواهند بود که ظاهری ماجراجویانه‌تر به آن‌ها می‌بخشد.

قیمت نیسان اکستریل N-Sport از ۳۳ هزار و ۹۹۰ دلار آغاز می‌شود؛ این خودرو در دو رنگ مشکی و نقره ای قابل سفارش است و در دو تیپ ST و St-L عرضه خواهد شد که هم بصورت دو چرخ محرک و هم چهارچرخ محرک قابل سفارش هستند.

رونمایی نیسان از خودروهای سری N-Sport

نیسان اکستریل N-Sport Black در نمای ظاهری دارای تفاوت‌هایی است که شامل استفاده از رنگ مشکی متالیک در ابعاد ۱۷ اینچی در کنار جلوپنجره، سپر جلو، چراغ های مه شکن (فقط در تیپ ST-L)، رکاب جانبی و سپر عقب جدید، می‌شود. این در حالی که مدل اکستریل N-Sport Silver در بخش‌هایی مانند سپر جلو و عقب، چراغ های مه شکن (فقط در تیپ ST-L)،‌ جلو پنجره، رکاب جانبی و رینگ‌های آلومینیومی ۱۷ اینچی خود از رنگ نقره‌ای استفاده می‌کند.

هر دو مدل اکستریل N-Sport مجهز به پیشرانه‌ی چهار سیلندر بنزینی هستند که با دارا بودن ۲.۵ لیتر حجم می‌تواند قدرت ۱۶۷ اسب بخار و گشتاور ۲۲۶ نیوتن‌متر را تولید کند. این پیشرانه به یک جعبه دنده از نوع ضریب (CVT) متصل شده است.

رونمایی نیسان از خودروهای سری N-Sport

محصول بعدی نیسان، مدل Juke Ti-S N-Sport است که قیمت آن از ۳۵ هزار و ۹۹۰ دلار آغاز می‌شود. در تیپ Ti-S ، نیسان جوک N-Sport از امکاناتی مانند رینگ‌های خاص و زیبای ۱۸ اینچی آلومینیومی، اسپویلر روی سقف به رنگ بدنه و رنگ قرمز آهن ربایی بر روی دستگیره‌‌ی درها و قاب روی آینه‌ها بهره می‌برد.

قدرت مورد نیاز نیسان جوک N-Sport از پیشرانه‌ی ۱.۶ لیتری چهار سیلندر بنزینی تامین می‌شود که با مجهز بودن به توربوشارژر می‌تواند قدرت ۱۸۷ اسب بخار و گشتاور ۲۴۰ نیوتن‌متر را تولید کند. این پیشرانه نیز به یک جعبه دنده‌ی ضریب متغیر (CVT) متصل شده است.

رونمایی نیسان از خودروهای سری N-Sport

سومین مدلی که پکیج N-Sport را دریافت می‌کند، پیکاپ ناوارا است. تغییرات در این مدل جامع‌‌تر هستند و ناوارا تجهیزات بیشتری را نسبت به دو مدل دیگر از سری N-Sport در اختیار دارد. قیمت این مدل از ۴۷ هزار و ۹۹۰ دلار در مدل N-Sport چهار چرخ محرک دنده دستی آغاز می‌شود و در مدل مجهز به جعبه دنده‌ی خودکار به ۵۰ هزار و ۴۹۰ دلار می‌رسد.

در نسخه‌ی استاندارد ST، نیسان ناوارا N-Sport به تجهیزاتی چون جلوپنجره‌ی لانه زنبوری به رنگ مشکی و کرومی دودی، رینگ‌های ۱۸ اینچی آلومینیومی، سپر جلوی اسپرت، چراغ‌های مه شکن با حاشیه‌ی کرومی تیره، لوله‌ی جای بار اسپرت به رنگ مشکی، سپر عقب و رکاب جانبی به رنگ مشکی متالیک، نمایشگر لمسی ۷ اینچی، سیستم رهیاب ماهواره‌ای و تودوزی چرم مشکی و خاکستری مجهز شده است.

نیسان ناوارا N-Sport از پیشرانه‌ی توربودیزل به حجم ۲.۳ لیتر استفاده می‌کند که می تواند ۱۸۷ اسب بخار قدرت و ۴۵۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج