جاباما
۳۵۸۱۱۸
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

کنسرت سیناحجازی برگزار شد

شامگاه جمعه یکم مرداد ماه، کنسرت سینا حجازی در یک سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار شد.

ایسکا نیوز: شامگاه جمعه یکم مرداد ماه، کنسرت سینا حجازی در یک سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار شد.

سینا حجازی به همراه گروهش در یک سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به همت شرکت آوای دوران روی صحنه رفت. با حضور مردم و خاموش شدن نور سالن اعضای گروه بر روی استیج حاضر شدند و اولین آهنگ که همزمان پس از ورود سینا حجازی به روی صحنه اجرا شد"بادبادک" نام داشت.

پس از اجرای آهنگ اول حجازی به هواداران خود گفت:سلام می کنم از راه دور و ممنون که امشب اینجا هستید و ما هم می خواهیم همه انرژی خودمان را بگذاریم تا یک شب فوق العاده داشته باشیم. برای اجرای دومین قطعه آهنگ "بزار بگن" از آلبوم "من و ما" که آلبوم مشترکی بین چندتن ازخوانندگان کشور است را اجرا کرد.

با اتمام قطعه دوم حجازی گفت: آیا با اجرای "خودتی" موافقید که با استقبال تماشاگران،این آهنگ که از قطعات آلبوم "رویا" است، اجرا شد. برای اجرای چهارمین قطعه به سراغ آهنگ "باران" رفت و پس از اجرای این آهنگ بزرگمهر حسین پور، کاریکاتوریست و کارگردان انیمیشن که بسیاری از کارهای گرافیکی این خواننده را طراحی کرده است معرفی کرذ.

بعد از آن نوبت به آهنگ پرطرفدار "دیدی داریم" رسید که با استقبال فوق العاده تماشاگران مواجه شد و مردم با شور و هیجان خاصی با او همراهی می‌کردند. در ادامه سینا حجازی گفت:می خواهم کسی را معرفی کنم که کنسرت قبل او را دعوت کردم نیامد ولی امشب اینجاست،به افتخار امیر مهدی ژوله.

وی ترک ششم که "تیک تیک تیک" نام داشت را اینگونه معرفی کرد:هر وقت سر تمرین شل می شدیم این آهنگ را می خواندیم و انرژی می گرفتیم. "من خوابشو دیدم" که از کارهای جدید حجازی است و هنوز منتشر نشده است و "هارمونی" از دیگر آهنگ های آلبوم رویا هفتمین و هشتمین قطعات در این برنامه بود.

این خواننده در ادامه از مردم خواست بار دیگر بزرگمهر حسین پور را تشویق کنند و از علی بازل که در برگزاری کنسرت ها و انتشار آلبوم به او بسیار کمک کرده تشکر کرد. حجازی قبل از آنکه صحنه را برای آنتراک ترک کرد آهنگ "ای دل" را خواند. در این فاصله نوازندگان به تک نوازی پرداختند و داریوش بیژنی رهبر ارکستر در بین این اجرا اعضای گروه را معرفی کرد:

سینا پرتوی(نوازنده درام)،آرش احمدی(گیتار الکترونیک)، نیما بهزاد اول(گیتار بیس)، سعید شیخ امیری(گیتار)بابک صفرنژاد(هارمونیکا)،ایمان و امین قیاسی(پرکاشن)، نسرین نفریه،هامون هاشمی، رضا فکری(همخوان) و سعید خیرخواه(کیبورد) این خواننده با لباس جدید به روی صحنه بازگشت و گفت: از نیلوفر نوروزی طراح لباسم تشکر می کنم،فقط من حواسم به گرما نبود مجبور شدم کتم را دربیاورم.

قطعه بعدی که اجرا شد "خیالباف" نام داشت که از کارهای قدیمی حجازی است و اولین بار بود که در کنسرت های خود این آهنگ را اجرا می کند. بعد از اجرای این آهنگ سینا حجازی پدرش صدالدین حجازی را اینگونه معرفی کرد:یک بازیگر،یک دوست خوب،یک کم اختلاف سنی داشتیم،اون پدر بود من پسر و قطعه "باریدم" را که الان اجرا می کنیم به پدرم تقدیم می کنم چون می دانم این کار را خیلی دوست دارد.

آهنگ "لیلی" دوازدهمین ترکی بود که اجرا شد و با پایان این آهنگ حجازی الناز شاکردوست که از دیگر مهمانان این کنسرت بود را معرفی کرد و گفت: فهمیدم یک زن و شوهر امشب به کنسرت من آمدند که خانم به عنوان هدیه تولد برای همسرشون بلیط کنسرت گرفته اند از همینجا تولد ایشان را تبریک می گویم. پس از آن نوبت به آهنگ "رفیق" رسید که این خواننده این قطعه را اینگونه معرفی کرد:سه ماه بود که داریوش بیژنی رهبر ارکسترم مادرش فوت کرده بود و حالش خوب نبود و من این آهنگ را برای او ساختم.

وی ادامه داد:همچنین می خواهم چند تا تشکر بکنم،از مدیر برنامه هایم؛ پیمان حجازی،رسول ترابی تهیه کننده و همسرشون مدیر شرکت آوای دوران و شبنم خاکی در مدت تمرین زحمت عکس های گروه را می کشید و آهنگ بعدی را برای مادرم اجرا می کنم. در حین اجرای آهنگ "ماما" تصاویر کودکی حجازی در سالن پخش شد.

پانزدهمین آهنگی که اجرا شد "نشدیم" نام داشت،که جدیدترین کار منتشر شده از این خواننده است و با استقبال بسیار خوب تماشاگران همراه شد. هوداران از حجازی درخواست کردند که آهنگ "ستاره" را اجرا کند که او گفت:متاسفانه برای این کنسرت نمی توانیم این آهنگ را اجرا کنیم ولی حتما در کنسرت بعدی این کار را اجرا خواهم کرد.

سپس از مردم پرسید آهنگ جدید اجرا کنیم یا یکی از کارهایی که امشب خوانده شد،که در آخر از بین "لیلی" و "دیدی داریم" آهنگ "دیدی داریم" دوباره اجرا شد. این خواننده با اجرای آهنگ "تهران" کنسرت خود را به پایان برد.

حجازی در پایان آخرین مهمان خود را که میترا حجار بود معرفی کرد و از هوادارانش از اینکه شب فوق العاده ای را برای او رقم زدند تشکر کرد. گفتنی است، آرش ظلی پور(مجری)،دیبا زاهدی (بازیگر)،شرمین نادری(نویسنده) و هانا کامکار از دیگر مهمانان این کنسرت بودند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جالب بوده پس
      کاش میشد رفت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج