جاباما
۳۵۸۴۸۵
۵۰۲۰
۵۰۲۰
پ

استقلال «میستیک» از «مردان ایکس»

کاراکتر میستیک مجموعه فیلم اکشن و کمیک استریپی «مردان ایکس»، در یک فیلم تازه سینمایی تبدیل به یک کاراکتر مستقل سینمایی می شود.

جام جم: کاراکتر میستیک مجموعه فیلم اکشن و کمیک استریپی «مردان ایکس»، در یک فیلم تازه سینمایی تبدیل به یک کاراکتر مستقل سینمایی می شود.

تهیه کنندگان فیلم در کمپانی فوکس قرن بیستم اعلام کردند فیلم سینمایی «میستیک» را در دستور کار خود قرار داده اند.

استقلال «میستیک» از «مردان ایکس»

میستیک یکی از بی شمار شخصیت های ابرقهرمان داستان مجموعه فیلم «مردان ایکس» است، که با مرد گرگ نما همکاری می کند. این شخصیت توانایی آن را دارد که به شکل هر موجودی که می خواهد درآید و شبیه آدم های مختلف دور و بر خود شود.

از زمان تولید اولین قسمت مجموعه فیلم «مردان ایکس» در سال دو هزار تا به حال، این کاراکتر در داستان آن حضور فعالی داشته است. در سری اول «مردان ایکس»، ربکا رامین استاموس در نقش این کاراکتر بازی کرد. در سری دوم فیلم، جنیفر لاورنس در نقش دوران جوانی این موجود ظاهر شد.

به نوشته ورایتی، در نسخه مستقل سینمایی «میستیک» که دوران جوانی این کاراکتر را نشان می دهد، جنیفر لاورنس بازی خواهد کرد. این بازیگر ۲۵ ساله و اسکار گرفته سینما، در گفت و گویی آمادگی خود برای بازی در فیلم «میستیک» را اعلام کرده است.

کمپانی فوکس قرن بیستم قصد دارد «میستیک» را نیز مثل «وولورین»، تبدیل به یک مجموعه فیلم دنباله دار سینمایی کند. مجموعه فیلم «وولورین» هم از دل داستان مجموعه فیلم «مردان ایکس» درآمد و تبدیل به یک مجموعه فیلم مستقل و پرفروش شد.

شرکت مارول که مالک حقوقی کاراکتر میستیک است، در تولید نسخه سینمایی آن با کمپانی فوکس همکاری خواهد کرد. هنوز زمانی برای شروع کار تولید فیلم تعیین نشده است. کار نگارش فیلم نامه آن، تا یک ماه دیگر آغاز می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج