۳۵۹۲۲۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

آلدن ارنرایک ستاره جدید فیلم «هان سولو»

با گذشت نزدیک به سه ماه از انتشار خبر رسمی انتخاب آلدن ارنرایک برای بازی در نقش جوانی‌های شخصیت «هان سولو» در فرنچایز سینمایی «جنگ‌های ستاره‌ای»، استودیوی دیزنی به تازگی اعلام کرده برای بازی در سه فیلم با محوریت این شخصیت محبوب با بازیگر ۲۶ ساله امریکایی قرارداد بسته است.

وب‌سایت آی ‌سینما: با گذشت نزدیک به سه ماه از انتشار خبر رسمی انتخاب آلدن ارنرایک برای بازی در نقش جوانی‌های شخصیت «هان سولو» در فرنچایز سینمایی «جنگ‌های ستاره‌ای»، استودیوی دیزنی به تازگی اعلام کرده برای بازی در سه فیلم با محوریت این شخصیت محبوب با بازیگر ۲۶ ساله امریکایی قرارداد بسته است. پیش از این، بسیاری از هواداران «جنگ‌های ستاره‌ای» نگران بودند مبادا انتخاب تهیه‌کنندگان دیزنی اشتباه باشد و میراث ماندگار هریسون فورد بازیگر اصلی نقش هان سولو را بر باد دهد.

آلدن ارنرایک ستاره جدید فیلم «هان سولو»

به گزارش ایندیپندنت، آلدن ارنرایک برای بازی در سه فیلم «هان سولو» با استودیوی دیزنی قرارداد بسته است. حدود سه ماه پیش بود که از بازیگر ۲۶ ساله به عنوان بازیگر دوران جوانی نقش «هان سولو» در مجموعه فیلم‌های «جنگ‌های ستاره‌ای» نام برده شد. نقش هان سولو از ابتدا برای هریسون فورد نوشته شده بود و در «نیرو برمی‌خیزد» جدیدترین دنباله میراث جرج لوکاس نیز، هواداران شاهد بازگشت بازیگر ۷۴ ساله در نقش شخصیت محبوب‌شان بودند.

به هر حال، این‌طور که به نظر می‌رسد برخلاف نگرانی هواداران نسبت به انتخاب این بازیگر نه چندان سرشناس برای ایفای نقش دوران جوانی هان سولو، تهیه‌کنندگان دیزنی کاملا به درستی انتخاب‌شان مطمئن هستند، چرا که برای سه فیلم جدید با محوریت خط قصه این شخصیت با ارنرایک قرارداد بسته‌اند.

ارنرایک که به تازگی درام کمدی «درود بر سزار!» ساخته برادران کوئن را بر پرده سینماها داشته، حالا با حمایت اکثریت هواداران فرنچایز پرطرفدار روبه‌رو شده است. یک منبع آگاه در گفت‌وگو با «نیویورک دیلی نیوز» اعلام کرده: «جو واقعا هیجان‌انگیزی نسبت به ساخت فیلمی با محوریت شخصیت هان سولو و ظرفیت‌هایش ایجاد شده. با در نظر گرفتن این نکته که ماجراجویی‌های هان در دوران جوانی لزوما نباید با داستان «امپراتوری» در ارتباط باشد، باعث می‌شود دست نویسندگان برای دنبال کردن خط‌های داستانی جدید کاملا باز باشد.» به گفته این منبع آگاه دست‌اندرکاران فرنچایز «جنگ های ستاره‌ای» احساس می‌کنند این شخصیت از ظرفیت کافی برای تبدیل شدن به چهره اصلی چندین فیلم برخوردار است.

ظاهرا جلسات نگارش سناریوی سری فیلم‌های مستقل (اسپین‌آف) «هان سولو» به قدری برای دیزنی پربار بوده که دست این استودیو را برای ساخت چندین پیش‌درآمد هم باز گذاشته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج