جاباما
۳۶۰۹۵۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

تولید در پتروشیمی بیستون از سر گرفته شد

رئیس مجتمع پتروشیمی بیستون با اشاره به در جریان بودن تولید در این مجتمع پس از اطفای حریق گفت: تولید الکیل بنزن خطی (LAB) پس از توقف چندساعته، دوباره در جریان است.

خبرآنلاین: رئیس مجتمع پتروشیمی بیستون با اشاره به در جریان بودن تولید در این مجتمع پس از اطفای حریق گفت: تولید الکیل بنزن خطی (LAB) پس از توقف چندساعته، دوباره در جریان است.

محمدرضا کرم با اشاره به اطفای حریق در مجتمع پتروشیمی بیستون، اظهارکرد: خوشبختانه حادثه آتش سوزی در یکی از مخازن پتروشیمی بیستون خسارت جانی نداشت و تاثیری در روند تولید این مجتمع ایجاد نکرده است.

وی افزود: بخشی از تولید محصول نهایی این مجتمع (الکیل بنزن خطی) را که دیروز پس از حادثه آتش سوزی چند ساعت متوقف کرده بودیم، پس از اطفای حریق، دوباره ازسر گرفتیم و هم اکنون تولید آن در جریان است.

رئیس مجتمع پتروشیمی بیستون، حضور مرضیه شاهدایی، معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی را در محل حادثه، در روند اطفا و کنترل حریق در این مخزن موثر دانست و گفت: توصیه های وی برای ما بسیار موثر بود.

کرم همچنین از نیروی واحدهای دیگر بخش ها و مدیران عامل شرکتهای مختلف که بلافاصله پس از آتش سوزی در محل حضور یافتند، قدردانی و تشکر کرد و با اشاره به مهار آتش در این مجتمع، افزود: تیمهای آتش نشانی به طور آماده باش در مجتمع مستقر هستند.

یکی از مخازن مجتمع پتروشیمی بیستون واقع در ١٥ کیلومتری شرق کرمانشاه و در کنار بزرگراه کربلا که الکیل بنزن خطی (LAB) والکیلات سنگین (HAB) تولید می کند، دیروز (جمعه، هشتم مردادماه) دچار حریق شد که با حضور بموقع و تلاش آتش نشانان و دیگر دستگاهها، حدود ساعت ١٩ روز جمعه آتش خاموش و به طور کامل مهار شد.

مجتمع پتروشیمی بیستون که الکیل بنزن خطی (LAB) و الکیلات سنگین (HAB) تولید می کند، در ١٥ کیلومتری شرق کرمانشاه و در کنار بزرگراه کربلا واقع شده است.

خوراک پتروشیمی بیستون سالانه ٣٨٦ هزار تن نفت سفید و ١٩ هزار تن بنزن است که نفت سفید از پالایشگاه کرمانشاه و بنزن از مجتمع پتروشیمی بندر امام و پتروشیمی اصفهان تأمین می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج