جاباما
۳۶۱۶۸
۸۷ نظر
۶۱۷۵۴
۸۷ نظر
۶۱۷۵۴
پ

افزایش لذت جنسی با ۱۲ نکته طلایی

نمی‌توانید اوج لذت جنسی را با همسرتان تجربه کنید؟ یا شاید می‌خواهید آن را از قبل هم قوی‌تر تجربه کنید؟ در اینجا توصیه‌هایی از متخصصین امور جنسی برایتان گرد آورده‌ایم که کمکتان می‌کند ارگاسم بهتری داشته باشید.

وب‌سایت مردمان: نمی‌توانید اوج لذت جنسی را با همسرتان تجربه کنید؟ یا شاید می‌خواهید آن را از قبل هم قوی‌تر تجربه کنید؟ در اینجا توصیه‌هایی از متخصصین امور جنسی برایتان گرد آورده‌ایم که کمکتان می‌کند ارگاسم بهتری داشته باشید.
افزایش لذت جنسی با 12 نکته طلایی
نقاط حساس را تحریک کنید

شکل‌های مختلف قرارگیری حین رابطه‌ جنسی کمکتان می‌کند به ارگاسم برسید. مثلاً زن روی همسرش قرار گیرد تا بالای ناحیه کلیتوریس او بر روی استخوان ناحیه تناسلی مرد برخورد کند. یا زن به پشت خوابیده و بالشتی زیر باسن خود قرار دهد. دکتر لائورا برمن می‌گوید، حتی می‌توانید از ویبراتور هم در طول رابطه جنسی استفاده کنید.

حرف بزنید

دکتر برمن می‌گوید، «مردها واقعاً به فیدبک شما نیاز دارند. وقتی حرکتی را حین رابطه‌جنسی خوب انجام می‌دهد حتماً حس خوبتان را به صورت کلامی یا فریاد کشیدن نشان دهید.»

خودتان یاد بگیرید

وقتی ندانید که چه چیزی تحریکتان می‌کند نمی‌توانید احساستان را با طرف‌مقابل در میان بگذارید. برای اینکه بدنتان را به ارگاسم شدن عادت دهید، باید نقاط حساس بدن خود را بشناسید و از آناتومی جنسی اندامتان از طریق مراجعه به مقالات علمی اطلاع کسب کنید.

عضلات ارگاسم‌تان را تمرین دهید

تمرینات کیگل، تمرین سنتی برای زنانی است که می‌خواهند ارگاسم‌های ضعیف خود را تقویت کنند. باید بتوانید این عضلات را در کف لگن خاصره خود پیدا کرده و مانند حالت متوقف کردن ادرار این عضلات را سفت کنید. این تمرینات را هر روز چند مرتبه تکرار کنید و در زمان فشردن عضلات تنفس را فراموش نکنید.

کارهای جدید و هیجان انگیز انجام دهید

تحقیقات نشان می‌دهد که انجام رفتارهای هیجان انگیز زن و شوهر در کنار هم دوپامین موجود در مغز را تحریک کرده و همین مسئله شما را از نظر جنسی نیز تحریک می‌کند.

اوج لذت را به تاخیر بیاندازید

هرچه تحریک دیرتر اتفاق بیفتد، انفجار شدیدتر خواهد بود. خودتان را به ارگاسم نزدیک کرده و بعد کُند کنید. این کار را قبل از رسیدن به اوج چند مرتبه تکرار کنید.

روی تنفستان متمرکز شوید

رابطه جنسی تانتریک بسیار جدید و مدرن به نظر می‌رسد اما مهمترین امتیاز آن -- که بر تنفس متمرکز است--لذت جنسی شما را تقویت می‌کند. شما می‌توانید ار نفستان برای نقل‌وانتقال انرژی جنسی خود استفاده کنید. زوج‌هایی که تنفس منظم دارند، رسیدن به ارگاسم را دیرتر کرده و ارگاسم بهتر و قوی‌تری خواهند داشت.

در کنار هم فیلم‌های آموزشی تماشا کنید

فیلمهای علمی و تایید شده که روابط جنسی صحیح را آموزش می دهند و یادگیری تکنیکهای صحیح زناشویی میتواند شما را در رسیدن ارگاسم یاری دهند.

پیش‌نوازی‌های خلاقانه را امتحان کنید

اگر گرم کردن همسرتان زمان بیشتری می‌برد، با دادن ایمیل‌ها یا پیامک‌ها تحریک‌کننده به همدیگر شروع کنید.

داروهایتان را چک کنید

زنان بسیار بیشتر از مردان از داروهای ضدافسردگی که زندگی جنسی افراد را به شدت تحت‌تاثیر قرار می‌دهد، استفاده می‌کنند. اگر مشکل دارید، درمورد داروهای مصرفی‌تان با پزشک خود صحبت کنید.

زود کمک بگیرید

اگر برای رسیدن به ارگاسم مشکل دارید، توصیه‌های متخصصین می‌تواند برایتان کارساز باشد. تخریب عصبی یا پایین بودن میزان تستوسترون می‌تواند علت مشکل باشد. پزشکتان می‌تواند معاینه پزشکی را انجام داده و عوامل ارتباطی شما را بررسی کند.

ریلکس کنید

در یک تحقیق جدید که بر روی بیشتر از ۵۰ زن انجام گرفت، بیش از ۷۰ درصد از آنها استرس‌های کاری را در زندگی جنسی خود تاثیر‌گذار دانستند. مشخص است که کم بودن میل جنسی احتمال رسیدن به ارگاسم را پایین می‌آورد. بنابراین بهتر است مشکلات زندگی را پشت در اتاق خوابتان جا بگذارید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهنام

      مجله از این جنس مطلب ها بیشتر بذار. هم طرفدار داره هم مشکل همه گیریه هم جذابه.

    • م رضا

      مسولین محترم سایت
      بعضی نکات دقیقا عکس انچه که پزشکان می گویند هست.
      ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/

      پاسخ ها

      • راضی

        منم فک می کنم بعضی نکات مثل دیدن فیلم حتی آموزشی تاثیر منفی روی رابطه دارد چون افراد خودشان را با آونها مقایسه می کنند وقتی به چنین حالتی نمی رسن افسرده می شن

      • zohi

        آره منم قبول ندارم

    • کاربر

      یه راهی برای درمان زود انزالی مرد پیدا کنید هنوز هیچ راه درمان درستی پیشنهاد نشده اگه زود انزالی مرد درمان بشه مشکل ارگاسم زن هم درمان میشه.

      پاسخ ها

      • دکتر یوسفی

        درمان دارویی برای این امر وجود دارد ولی تحت نظر پزشک باید تهیه شود.ولی موثرتر از دارو روشهایی است مثل مقاربت منقطع که در زمان وقفه ارتباطهای فیزیکی دیگر و حتی کلامی و چشمی وجود داشته باشد هرگز اهمیت مراحل مقدماتی نزدیکی را کم ندانید و انرا طولانی کنید

      • بدون نام

        چه راهی این مشکل حل میشه

      • امید

        باید رابطه بیشترکنی

    • حسن حیدری

      سلام . خیلی رویهء خوبیه که مردم رو متوجه رفتارهای درستی که باید داشته باشند می کنید . صادقانه تشکر می کنم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تریاک کشیدن بهترین راهه

    • بدون نام

      خیلی از شما و همکارانتون برای ارایه این مطالب ممنونیو لطفآ بازم به صورت علمی در این مورد مطالبی را بیان کنید تا فهم علمی جامه نیز گسترش یابد

    • علی

      بیان جزئیات مسائل جنسی در یک سایت خبری نشان از این است که سایت مطلب جذاب خبری ندارد لذا متوسل به این شیوه برای جبران مافات میگردد . و بنظر من اعثبار خبری خودتان را پایین میاورید

    • سپیر

      دست شما درد نکنه عالی بود

    • پارسا

      با تشکر از مطالب آموزنده فوق.خواننده گان محترم بدونید که علت خیلی از اختلافات وانحرافات خانوادگی و طلاق ها در جامعه ماعدم آگاهی از رونشناسی آمیزش جنسی و روحیات زوجین از یکدیگر است.در فرهنگ ما متاسفانه پرداختن به مطالب فوق بد و مذموم قلمداد میشود.

    • مصطفی

      خوبه اگاهی مردمم افزایش میده ولی باید بیشتر درباره این موضوع حرف بزنیم

    • بهار

      مطلب خوبه اما سایت خبریه میتونین یه سایت راجع به این مسایل بزنین که مسایل قاطی نشه

    • مجید

      ممنون. به خدا اگر در مورد مسایلی مانند این باز صحبت نکنیم هیچوقت حل نمی شن. هیچوقت عیب یابی نمی شن. شاید همین صفحه کوچیک بتونه مشکلاتی خیلی از زوجها رو حل کنه. صادقانه ممنون. ای کاش در مورد مسایلی مثل افسردگی های مرتبط با مشکلات جنسی, ا ی د ز و ... هم صحبت بشه.

    • مجتبی

      ممنونم خسته نباشید اگه میشه نرمشهایی برای افتادگی شانه و قوز سرشانه برام ایمیل کنید.

    • ali

      lmer30 khub buod

    • مانی

      مجله این مطالب چیه شما مینویسید کسانیکه متاهلند خودشون میدونند ونیاز به توضیح نیست الان قرن2012 است .کسی هم که با اینترنت کار میکنه باسواده وهرچیزی که بخواد از اینترنت دریافت میکنه .من که مجردم احتیاجی به این نکات ندارم .برام جای سواله منظورتون از نوشتن این مطالب چیه ؟ خواهش میکنم پاسخ بدهید.

      پاسخ ها

      • ح....

        ببخشید اومدم مثبت بدم منفی شد.+++
        شمائی ک مجردی بهتره کلا سراغ اینجور مطالب نیای چون فوق العاده خوندنش خطرناکه فکرتو مشغول میکنه و باعث میشه تصویرسازی کنی توی ذهنت. منم مجردم نخوندم چی نوشته فقط اومدم نظرهارو بخونم ک ببینم نظر بچه ها راجع ب این مطلبا چیه...

      • ح...

        مجله جان ب متاهل ها می خواین آموزش بدین حداقل ب فکر مجرداشم باشین ک میان سر میزنن.

      • ع.ک

        آقای مانی
        اینجوری نیست که اگه کسی متاهل بود دیگه همه چیزو می دونه . باید قبل از ازدواج از این مسائل آگاهی داشت .

      • پژمان

        ماني جان ، اگه كساني كه متاهل هستند اين چيزها رو بدونن پس بايد گفت كه در اين زمينه هيچ مشكلي وجود نداره كه همه ميدونن وجود داره ، ضمنا شما گفتي كه هر چيزي رو بخوايم از اينترنت دريافت ميكنيم ، فكر ميكنيم اينجايي كه اومدي اسمش اينترنته ، و اينترنتو از بقالي نميخرن ، و شما اين مطلبم تو اينترنت دارين ميخونين ، همين طور كه متاهل ها به اين نكات نياز دارن ، مجردها هم بايد در اين مورد اطلاع داشته باشن تا زمان تاهل با اين مشكلات مواجه نشن ...
        ضمنا منظور اين سايت هم اطلاع رساني در اين زمينه است ، شما اگه خوشتون نمياد ميتونيد وقتتون رو با مسائل ديگه اي كه خوشتون مياد تلف كنيد ...

      • من

        مجله راست می گه حالا شاید متاحلا باید بدونن ولی مجردا واسشون خوب نیست یهو دلشون می کشه
        گناه نکردن واجب تر از مستحبات هست

      • مانی

        پزمان جان ما عادت کردیم که بدون فکر درباره نظرات دیگران قضاوت کنیم وبراشون تصمیم بگیریم .اگه میگم این مطالب به درد مجله برترینها نمیخوره به خاطر اینه که بعضی مخاطبین مجله زیر 12 سال هستند درضمن منظورم از اینترنت _ سایتهای مربوط به این مطالب است . چه طور مجله قسمتی از نظرات رو سانسور میکنه بااینکه حرفهای بدی نیست اما چیزی که درباره زناشویی هست رو صحنه به صحنه رو مینویسه؟! جای تعجبه!!!!! پزمان جان من خودم میدونم چه جوری وقتمو استفاده کنم نیازی به توصیه شما نیست .

      • رضا

        پژمان درست میگه . مانی دیگه حرف نزن. اینجا اینترنته . نمیدونی بدون. اگه تو همه چی در مورد مسائل جنسی میدونی بدون ولی به دیگران کار نداشته باش . چون خیلی ها نمیدونن و باید بدونن. در ضمن جلوی بچه 12 سالتو بگیر پای اینترنت نشینه اگه میشینه یه جوری کنترلش کن . این دیگه مشکل خودته نه کل مردم دنیا.ختم کلام

      • ش

        آقای مانی بچه 12 ساله ای که بیاد تو این سن کم این مسايلو تو نت سرچ کنه تو تربیتو کنترلش توسط خانوادش مشکل هست شاید اونقد بد آموزی از طرف اونا بوده که تو ذهن بچه سوال به وجود اومده به خاطر کوتاهی مادروپدر که بقیه نباید بی اطلاع بمونن،حرفتون اصلا منطقی نبود

    • در اینجا ناشناس

      اول از همه از مطالبتون تشکر میکنم; ولی از همه مهمتر با توجه به اینکه من در همین مجله دوستان 11 ساله هم دارم ؛ مراجعه آن ها را به این بخش چگونه توجیح خواهید کرد؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خانم 11 ساله شما همون تيتر رو كه خونديد نبايد وارد ميشديد. بايد متوجه ميشديد كه اين مطلب به سن شما ارتباط چنداني نداره

      • بدون نام

        کاربر جان اگه یه بچه 11 ساله داشتی چند درصد روش حساب میکردی که اینو نخونه چون خودش میدونه بهش مربوط نیست؟!!!!!!!!!

      • ش

        ببخشید دیگه این به نوع تربیت به کار رفته به وسیله پدر مادر برای اون نوجوون بستگی داره،واقعا چه لزومی داره که به این مطالب حتی نگاه کنن اتفاقا این سرکشی توجیهی جز گستاخی یه نوجوون نداره

    • مهدی

      به نظر من اینا هیچ کدوم لذت را بالا نمی بره فقط گزینه ای که اشاره به دیر ارضا شدن داره صحیح است بقیه به طور قطع کامل نمی باشد.
      به نظر من باید فرهنگ ازدواج رو برای خانم ها بالا برد. الان ترس پسر های برای ازدواج اینه که نمیتونن خرج یک خانواده رو بدن
      مثال: یک عروسی ساده 10 تا 15 میلیون هزینه داره
      خونه هست. وسایل برقی هست
      سرویس هست
      کار هست
      یه جوون چه جوری اینا را داشته باشه؟
      از اون طرف دختر هم هست یک جهیزیه و ...

      پاسخ ها

      • kami

        خدایش حرف دلمو زدی
        هزینه ها سنگینه و تا آدم از پس هزینه ها نتونه بربیاد به هیچکدوم از اینا نیاز نداره

      • عسل

        خیلی عالیه ممنون از شما من ۲۰ ساله هستم ۷ ساله ازدواج کردم پسرم ۵ سالت ولی بازم ممنون ازتون

      • بدون نام

        سلام!تشکر از نظرات عالمانه تان من دختر 20ساله هستم چهار ماه میشه نامزاد شدم ازهمه این گپا بی خبر بودم گفتن که میتانم ازاین طریق مطالعه کنم بیاموزم پس به سوال های من جواب بدهید

    • ناشناس

      اگر مساییل اقتصادی و مسکن حل شود مسایل خانوادگی و جنسی هم حل میشه !!!!!!

    • بدون نام

      ا كاش مشكل جنسي بزركترين مشكل جونها بود

      پاسخ ها

      • من

        معلومه چقدر واستون مهمه کافی ی نگاه به کامنت اول بندازی
        تعداد +ها از 100 هم گذشته.اصلا سابقه نداشته!!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      به نظر من این موضوع خیلی مهمه کسایی بودن که از نظر مادی مشکلی نداشتن ولی از برقراری ارتباط مشکل داشتن وزندگی پایداری نداشتن ونمیدونن مشکل از کجاست شاید با خوندن این جور مطالب زندگیشون تغییر کنه همه که مثل هم نیستن

    • ناشناس

      ممنون از مجله بخاطر طرح این موضوع _ باید خدمت برخی از دوستان مخالف نسبت به ذکر چنین موضوعاتی عرض شود که سرعت اخذ اطلاع در دنیای مدرن امروز به حدی رسیده که یک نوجوان 14 ساله به سهولت می تونه به اغلب موارد اطلاعاتی از همین قبیل دسترسی پیدا کنه. با وجود چنین سرعتی در انتشار اخبار انواع علوم و اطلاع رسانی نسبت به آنها بهتر است دست از افکار تعصبی و ارتجاعی برداشته و بجای آن به فکر راهکارهای مناسب جهت هدایت فرزندانمان به منابع معتبر باشیم. وقتی یک نوجوان میتواند به سادگی از طریق اینترنت به هر منبعی دسترسی داشته باشد, خب جای تشکر دارد از کسانیکه در برخی منابع خبری, نظیر همین سایت, اطلاعات درست و صحیحی را در اختیار میگذارند. کمی فکر کردن به دور از یکسری تعصبات بی پایه و اساس میتونه خیلی از مشکلات موجود را برطرف کنه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عزیزم یه نوجوون 14 ساله بخونه و بدونه که بعد چی کار کنه؟! بره استفاده کنه!!؟
        مثل این میمونه که بگیم مواد مخدر که داره قاچاق میشه طرز مصرفشم بچه ها نمیدونم. بیایم خودمون با دست خودمون یادشون بدیم قاچاقی مصرف نکنن!

      • بدبخت

        حالا بعضیا میان اعتماد میکنن به ی سایت باید این سایت بیاد بخاطر کاسبی موجب انحراف مردم شه؟
        بلوغ زودرس انسانو داقون می کنه
        من خودم وقتی کشتی کار می کردم با این که لاغر بودم هم سن های من جسه شون خیلی کوچیکتر از من بود به خاطر همین با نا امیدی ولش کردم یا این که تو مدرسه من از بچگی ریش داشتم
        الانم مثل سگ پشیمونم و افسرده

    • پوریا

      دقت کردین بیشتر از 90 درصد نظرات توسط پسراست؟ علاقه ی فزاینده ی اونا رو نشون میده یا مشکلات ناشی از رابطه !!!!!!!!!!

    • داریوش

      مضخرفه

    • ناشناس

      دوستی که با خطاب عزیزم اظهار لطف کردید : بر اساس تز شما بهتر نیست مسئولین دستور بدن هیچ نوع کتاب و اخبار در مورد اینجور مسائل منتشر نشه فقط بخاطر اینکه مبادا بچه ها برن مطالعه کنند !!! جنابعالی هم از امروز هر چی کتاب و مقاله و اینترنت و تلوزیون داری جمع کنید که مبادا خدای نکرده بچه تون بره سرکشی کنه . آخه برادر یا خواهر عزیز اگه بچه درست تربیت شده باشه میتونه تشخیص بده که چه مسائلی بهش مربوطه و چه مسائلی بهش مربوط نیست.

      پاسخ ها

      • یکی

        با نظرت مخالفم با عزیزم
        -نوشته موافقم.بچه نداری درک نمیکنی.

      • صادق

        از نظر من اصلا ربطی،به تربیت بچه نداره توی سن نوجوانی بچه ها کنجکاو میشن و چه بسا تو مدرسه هم زیاد از طریق همسالانشون میشنون این حس کنجکاویه یع بچس و اصلا ربطی بع تربیت نداره

    • ناشناس

      خانم یا آقای " یکی" : شما از کجا میدونی من بچه ندارم ؟!! علم غیب داری یا امداد غیبی بهت کمک میکنه؟!! شما که درک میکنی یه کم سعی کن معاشرت یاد بگیری. با امثال تو نمی شه بحث کرد.

      پاسخ ها

      • ش

        باید اطلاع رسانی بشه، بچه دارا نباید بذارن بچشون این چیزا رو بخونه یا لا اقل بهش بفهمونن که این مسایل تو این سن به شما ارتباطی پیدا نمی کنه چون که بچه دارا اگه تربیتش کنین نه پیش شما نه دور از چشم شما چه میدونم تو خونه دوست و آشنا هم سراغ این چیزا نمیره در ضمن به رعایت و ملاحظه رفتاراتون خصوصا رفتار جنسیتون پیش چشم فرزندتون هم بستگی داره
        موفق یاشید

    • مهربون

      بد نبود. توروخدا دعوا نکنین پس دیگه!

    • بدون نام

      خوب بود

    • الهام

      بسیار عالی بود،مزدوج بودن دلیل دانستن خیلی چیزا نیست،اگه این طور بود 70%دلیل طلاق و این همه خیانت صورت نمی گرفت

    • ماهان

      من خودم مدیر ومشاورم بیشتر مشکلاتی که همسران دارن کمی اطلاعات ا ز روابط جنسیه وقتی در تنهایی رروابط عالی باشه مشکلات ددیگه قابل تحمل تره حتی اقتصادی

    • پریا

      من که مجردم اصلا تو فکر شوهر ارضا این مسایل نبودم،الان که این مطالبو خوندم خیلی مشتاق به ازدواج شدم،مطالبش دیوانه کننده بود من که خوشم اومد واسه ایندم به دردم میخوره

    • غیاث الدین

      به نظرمن 99%جوونانمیدونن که بایدچیکارکنن واموزش مناسب ودردست رس باهزینه کم وجود نداره بایدراهکارمناسبی طراحی کرد ممنون ازمطالبتون

    • حسین

      تشکر میکنم خیلی خوب بود هر کسی یه جور نظری داره یکی خوشش میاد یکی خوشش نمییاد نظر من اینه که مجردا نباید برن تو این سایتا که اینم بر میگرده به تربیتشون

    • بدون نام

      خیلی عالی بود

    • تاها

      خوب بود

    • بدون نام

      ممنون از مطالب اموزنده.لطفا مطالب بیشتری ارایه دهید

    • بدون نام

      ممنون از مطالب اموزنده.لطفا مطالب بیشتری ارایه دهید

    • عفاف نامه

      در عفاف نامه منعکس شد

    • مینو

      خیلی.خوب.بود

    • زهرا

      اینجارو ببین بجای این که نظر بدن دارن راجع ب بچه هاشون بحث میکنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ممنون لایک داری حالا خوبه

    • بدون نام

      سلام گفتی فیلم آموزش. .....نگاه کنید. خوب نیست. .......

    • محمد

      عالي بود متشكرم

    • بدون نام

      دست خوش

    • fati

      به نظرم حرف نداشت

    • بدون نام

      جالبه که آموزش عشق زوجین را نشون میدین تا باهم بهتررابطه داشته باشن واز زندگی راضی باشند

    • بدون نام

      عالیه چیزی ایه تأخیر برا مردان معروفی کنید

    • بدون نام

      اه اه اه !!!من یه بار به توصیه ی یکی از این فیلم های چی چی میگن دیدم ،حالم از خودم و شوهرم و هر چی آدم بهم بخورد ،حس کردم حیوون اند !

      نمی دونم فیلم این مدلی مجوز دار هم داریم ؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      خیلی خوبه ولی بیکاری وفقررفع بش بیش از۵۰درصدکل مشکلات حل

    • بدون نام

      پس ما مجردای بدبخت باید چه بکنیم

      پاسخ ها

      • پریسا

        مگه قراره کاری کنی

    • محمدرضا

      با سلام وخسته نباشید یه نظر من بالاترین تاثیر تحریک جنسی. بسته به روحیه یا. همان خوش بودن طرفین هست

    • Mohammad

      برای تحریک جنسی نیاز به عشق میان زوج است

    • پریسا

      مگه قراره کاری کنی. خخخخخخ.

    • بدون نام

      خوب بود فقط خیلی بحث میکنن بلاخره باید یه جای باش که مردم راحت بهش دسترسی پیدا کنند

    • کیوان

      تشکر جالب بود

    • کیوان

      تشکر جالب بود

    • اریانا

      خوب بود

    • بدون نام

      سلام کسی هست

    • سالار بلوچستان

      خیلی مفید بازم بذارین

    • مجرد

      کفتتون بشه

    • نازیلا

      تازه ازدواج کردم وقتی با همسرم روابطه دارم هیچ لذتی نمیبرم پوزیشن های مختلفی رو امتحان کردیم اما هیچ لذتی نبردم،باید چیکار کنم که لذت ببرم؟؟؟

    • بدون نام

      خوبه به نظر من اگه خانما یه کم منطقی باشن همه چی حله همیشه عجله میکنن کار زود تموم بشه همیشه هم خستن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج