۳۶۲۳۳
۲۱ نظر
۵۱۳۲
۲۱ نظر
۵۱۳۲
پ

در ژانر وحشت، جنایی و عاشقانه

پربیننده ترین سریال های سال ۲۰۱۲

یکی دو ماه مانده به پایان سال ۲۰۱۲، بخشی از محبوب ترین و پربیننده ترین سریال های این سال را با هم مرور کنیم. بخشی از سریال هایی که ممکن است نام بعضی از آنها به گوشمان خورده باشد. بقیه را هم در روزهای آینده بررسی خواهیم کرد.

پربیننده ترین سریال های سال 2012

تماشا: سریال بینی دیگر به یک رسم تبدیل شده است. چند سالی می شود که سریال های خارجی در ایران با زیرنویس فارسی دست به دست میان سریال دوستان می چرخند و حسابی هم محبوب می شوند. هنوز از زمانی که «لاست» و «فرار از زندان» و «24» به شبکه نمایش خانگی آمدند و قوت غالب خیلی ها شده بود، زیاد نمی گذرد.

از همان دوره بود که دیگر همه ما نام سریال های محبوب خارجی را می شنیدیم و دنبال می کردیم. بد نبود یکی دو ماه مانده به پایان سال 2012، بخشی از محبوب ترین و پربیننده ترین سریال های این سال را با هم مرور کنیم. بخشی از سریال هایی که ممکن است نام بعضی از آنها به گوشمان خورده باشد. بقیه را هم در روزهای آینده بررسی خواهیم کرد.

«داستان ترسناک آمریکایی»
خانه ارواح

حالا دیگر بیش از یک سال است که نزدیک به ۳/۲ میلیون نفر، ساعت ۱۰ شب هر چهارشنبه، وحشت زده می شوند، چرا؟ چون سریال دیدنی «داستان ترسناک آمریکایی» آنها را میخکوب می کند. در حال حاضر این سریال در میان سریال های در حال پخش در یک سال گذشته، مقام اول را در دنیا دارد.

پخش این مجموعه از ۱۵ اکتبر ۲۰۱۱ (۱۳ مهر ۹۰) از شبکه FX شروع شده. رایان مورفی و برد کالچاک نوشتن و ساخت این سریال را برعهده دارند. مورفی پیش از این هم سریال معروف «گلی» را ساخته بود. فصل اول «داستان ترسناک آمریکایی» به طور میانگین ۲/۸۱ میلیون نفر بیننده داشت.

پربیننده ترین سریال های سال 2012

در مجموع ۱۲ قسمت فصل اول ۳۳/۸۲ میلیون نفر بیننده داشت. البته این آمار بدون احتساب تعداد بینندگان پخش مجدد هر قسمت است. این سریال داستان یک روانپزشک است که با از سر گذراندن یک بحران، همراه همسر و دخترش به خانه ای جدید نقل مکان می کند. خانه ای که قرار است آرامش را به آنها بازگرداند اما مکان رفت و آمد ارواح و اجنه است.

«داستان وحشت آمریکایی» حتی بالاتر از دو سریال محبوب و موفق شبکه یعنی «Justified» و «تیپ/ تاک» قرار گرفته است. ایوان پیترز، جسیکا لنگ و لیلی راب بازیگران این سریال هستند. این سریال در دو رشته بهترین مجموعه داستانی و بهترین بازیگر زن مکمل (برای جسیکا لنگ) نامزد جایزه گلدن گلوب شده است.

پربیننده ترین سریال های سال 2012


«وگاس»
وسترن نازنین

سریال تازه شبکه CBS خیلی زود توانست دل همه را ببرد. آن هم با یک گاوچران قدیمی و اصیل که حالا کلانتر شده است. ساخت این سریال همین امسال انجام گرفته. کارگردانش جیمز مانگولد است. ستارگان این سریال مایکل چیکلیس در نقش وینسنت ساوینو ودنیس کواید در نقش رالف لمب هستند.

پربیننده ترین سریال های سال 2012

این سریال و حال و هوای وسترنی اش، خیلی زود خودش را در دل سریال بین ها جا کرد. جالب اینجاست که این سریال بر اساس داستان واقعی زندگی کلانتر سابق لاس وگاس، رالف لمب ساخته شده. ماجرا در سال ۱۹۶۰ می گذرد. رالف لمب، یک گاوچران قدیمی است که حالا کلانتر شده و ماجراهای زیادی را دنبال می کند. این سریال در IMDB، ۷ از ۱۰ گرفته است.


«فرزندان هرج و مرج»
بگذارید با آزادی برانیم

یک کلوپ غیرقانونی موتورسواری را در نظر بگیرید. کلوپی که در اصل در آن اسلحه قاچاق می شود و اعضایش در تقابل با فروشندگان مواد مخدر که سعی دارند قدرت منطقه را در دست بگیرند، هستند. کارگردان این سریالگ، آلان کالتر است، کسی که پیش از ساخت قسمت هایی از سریال های محبوبی چون «جنسیت و شهر» و «۱۸۰ سانتی متر زیر زمین» را برعهده داشته است و به همین جهت میان مخاطبان سریال های تلویزیونی طرفداران زیادی دارد.

پربیننده ترین سریال های سال 2012

این سریال مقام سوم دنیا را از آن خود کرده است. این سریال۸/۷ از ۱۰ ستاره سایت IMDB را کسب کرده است و در کارنامه جوایز آن کسب سه جایزه و نامزدی برای دریافت ۱۰ جایزه به چشم می خورد. دریافت جایزه بهترین بازیگر زن (کیتی ساگال) از گلدن گلوب ۲۰۱۱، کسب جایزه بهترین بازیگر مرد (رایان هورست) و نامزدی در رشته های بهترین سریال و بهترین بازیگر زن (کیتی ساگال) از جوایز ستلایت و ... از جمله افتخارات این سریال است.

«فرزندان هرج و مرج» از سال ۲۰۰۸ از کانال فاکس پخش می شود. «بگذارید با آزادی برانیم» شعار تبلیغاتی این سریال است که اشاره به موتورسواری بی محابای کاراکترهای سریال دارد.


«آخرین پناهگاه»
در دل طبیعت

هر پنجشنبه ساعت ۸ شب از شبکه ABC سریالی پخش می شود که در رده بندی IMDB توانسته ۸ از ۱۰ را کسب کند. ببیندگان بی شمار این مجموعه، هر پنجشنبه ماجراهای تیم دریانوردانی را دنبال می کنند که به عنوان پناهنده به جزیره ای کوچک پناه برده اند، چرا؟ چون می خواستند از مشارکت در یک کشتار جمعی اتمی در خاورمیانه بنا به دستور دولت فاسد ایالت متحده خودداری کنند.

پربیننده ترین سریال های سال 2012

این جزیره تحت تملک یک صادرکننده مواد مخدر است و همین آغاز ماجراهای هیجان انگیز این سریال است. از طرف دیگر کسانی که عاشق طبیعت بکر هستند می توانند از تصاویر لوکیشن دیدنی این سریال یعنی جزایر هونولولو لذت ببرند. کارگردان این سریال، شاون رایات و کارل گاج دیسک هستند. آندره بروگر، اسکات اسپیدمن ودیسی بتی، بازیگران این سریال هستند.


«ماوراءالطبیعه»
به دنبال مادر

بازار سریال های ترسناک و ماورائی گویا حسابی داغ است. در رده دوم جدول پربیننده ترین سریال های دنیا، سریال ترسناک دیگری قرار دارد به نام «ماوراءالطبیعه». پخش این سریال از سال ۲۰۰۵ از شبکه CW شروع شده و خیلی هم طرفدار دارد، مخصوصا دو بازیگر جوان و خوش تیپ این مجموعه که در نقش دو برادر ظاهر شده اند.

پربیننده ترین سریال های سال 2012

داستان این سریال، داستان دو برادر است با نام های دین و سم (ملقب به برادران وینچستر) که در بچگی، مادر خود را به نیروهای شیطانی قربانی داده اند. حالا برادر کوچکتر (سم) زندگی آرام و معمولی اش را دنبال می کند اما دین (برادر بزرگتر) به همراه پدرش با نیروهای شیطانی مبارزه می کند. با گم شدن پدر، راه این دو برادر باز هم به یکدیگر گره می خورد و ماجرا از اینجا شروع می شود.

کارگردانی این اثر را اریک کریپک و سارا گمبل برعهده دارند. جارد پادالسکی و جنسن اکلس هم نقش این دو برادر را بازی می کنند. این سریال ابتدا قرار بود در ۵ فصل ساخته و پخش شود اما با توجه به موفقیت های این مجموعه، سه فصل دیگر هم ساخته شد و این روزها فصل هشتم آن در حال پخش است.


«ابتدایی»
خانم دکتر واتسون و شرلوک عزیز!

مثل اینکه شرلوک هولمز قصد ندارد حالا حالاها دست از سر بینندگان تلویزیونی بردارد. سریال «ابتدایی»، در رده بندی IMDB توانسته ۷/۳ از ۱۰ کسب کندن. بعد از موفقیت زیاد سریال شرلوک شبکه BBC one این بار شبکه CBS پرطرفدارترین شبکه آمریکا این سریال را ساخته است. البته این سریال شباهت زیادی نیز به سریال شرلوک شبکه بی بی سی دارد و همین موضوع باعث کل کل های زیادی میان بینندگان بی بی سی و سی بی اس شده است.

پربیننده ترین سریال های سال 2012

هر چند این سریال تفاوت هایی نیز با سریال شرلوک و حتی کتاب شرلوک دارد. این بار نقش دکتر واتسون را یک زن ایفا می کند و محل کش مکش ها و راز و رمزها نیز از لندن به منهتن تغییر پیدا کرده است! این سریال پنجشنبه ها پخش می شود. کارگردان این مجموعه رابرت دورتی بوده است. نقش دکتر جوآن واتسون را بازیگر آمریکایی - تایوانی، لوسی لویی بازی می کند.

خیلی ها او را با بازی به یاد ماندنی اش در «بیل را بکش» به یاد دارند. در این میان نقش شرلوک هولمز مدرن را جانی لی میلر، بازیگر انگلیسی بازی می کند که خیلی ها او را با بازی اش در سریال معروف و محبوب «دکستر» می شناسند.


«امپراطوری بوردواک»
خزانه دار جذاب

پربیننده ترین سریال های سال 2012

این سریال داستان خزانه دار آتلانتیک است به نام ناکی تامپسون که در دوران منع مشروبات الکلی با زد و بند به ثروت کلانی می رسد. استیو بوشمی، در نقش اصلی این سریال ظاهر شده است. نکته اصلی این سریال، تهیه کننده محبوبش مارتین اسکورسیزی است. این سریال ۸/۷ از ۱۰ را در BDMI از آن خود کرده است.

«امپراطوری بوردواک» در مسابقات امی و گلدن گلوب، نامزد دریافت جوایز بسیاری بوده است. بازی دیدنی استیو بوشمی، در این فیلم محبوبیت او را به یکباره افزایش داده است. این سریال از شبکه OBH پخش می شود و کارگردان آن، ترنس وینتر است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من عـــــــــــــــــــــــــــــــــــاشــــــــــــــــــــــــق فیلم ترسناکم
      حالا بچه بودم مثل سگ از فیلمای ترسناک میترسیدم

    • بدون نام

      عجب سریال های باحالی!
      حالا ما تو ایران چی می بینیم واقعاً!!!
      یک مشت فیلم مزخرف

    • بدون نام

      pas Walking Dead ko.......
      onam marooofee

    • hesam

      «امپراطوری بوردواک»
      «داستان ترسناک آمریکایی»

      «آخرین پناهگاه»
      من این سریال ها رو دیدم به دوستان پیشنهاد میکنم حتما ببینن از دستشون میره

    • مسعود

      با سلام تا اونحايي که من اطلاع دارم سريال آخرين پناهگاه به علت عدم توفيق در جذب مخاطب در همون فصل اول کنسل شد و ادامه پيدا نميکنه اونوقت شما ميگيد ببيندگان بيشماري داشته؟؟؟

    • lmohammad

      kheily maskhare bood

    • korosh

      1: alias
      2: fring
      3: spartacus
      4: Heroes
      5: 24
      6: Game of thrones
      7: the walking dead
      8: prison break
      9: arrow
      10: لاست رو هنوز ندیدم فکر کنم تو لیستم شماره 3 بشه

    • jackbauer3671

      be nazare man fringe az hame ghashng tare asheghe chon setarehash be behtarin shkl ba naghsheshoon yeki shodan badesh serial game of the thrones

    • خضر

      1. Game of thrones
      2. prison break
      3. 24
      4. Spartacus
      5. lost
      6.

    • بدون نام

      قشنگترین ها به نظر من The vampire Diaries Game of Thrones Arrow spartacus the walking dead

    • بدون نام

      فقط فرار از زنداو و 24
      هر فیلم دیگه رو میبینم اشباعم نمیکنه

    • ناصر

      هیچ سریالی به قشنگیه فرار از زندان نبوده نیست و مطمئنا نخواهد بود!!!
      البته لاست و 24 هم خوبه!!!

    • الایژا

      فقط ومپایر دایریز قشنکه هرکی موافق لایک کنه

    • batman

      iسریال amrican horror sroryخیلی ترسناک حتما ببینید.....

    • بهنام

      از اون موقعه ای که اینترنت پرسرعت خریدم
      2 سال گذشته و 2 ساله که دیگه تلوزیون ایران رو اصلا نگاه نکردم....

    • ali

      بهترین سریالها:فراراززندان-لاست-24-اسپارتاکوس-براکینگ بد_وایکینگ ها-واکینگ دد-گیم اف ترانس-

    • بدون نام

      سلام از مطالب جالبت ممنون من به دوستایی که عاشق سریال خارجی اند پیشنهاد می کنم خاطرات خون آشام را حتمأ ببینند

    • مرضیه

      دکستر عالیه بیست بیسته

    • sina

      1 vampire diaries
      2 game of thrones
      3 alias
      4 prison break
      5 24
      6 dexter
      7 supernatural
      8 fringe
      9 arrow
      10 lost

    • mnm

      1-فراراز زندان
      2- 24
      3- آلیاس
      4- دکستر
      5- نیکیتا
      6- game of thronse

    • دريا

      فيلم قشنگ فقط انتقام اينقدر اين فيلم قشنگه كه نگو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج