۳۶۲۵۱۲
۲۵ نظر
۵۰۰۸
۲۵ نظر
۵۰۰۸
پ

اعلام آمار «طلاق» ممنوع شد

مدیرکل اطلاعات و آمار جمعیتی سازمان ثبت احوال کشور با بیان اینکه از این پس آمار طلاق در کشور را اعلام نمی‌کنیم، گفت: آمار طلاق به اندازه کافی بیان شده است و ارایه آمار صرف دردی را دوا نمی‌کند.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل اطلاعات و آمار جمعیتی سازمان ثبت احوال کشور با بیان اینکه از این پس آمار طلاق در کشور را اعلام نمی‌کنیم، گفت: آمار طلاق به اندازه کافی بیان شده است و ارایه آمار صرف دردی را دوا نمی‌کند.

علی اکبر محزون افزود: یکی از دلایل بیان آمار اطلاع‌رسانی به خانواده‌ها درباره اتفاقات در سطح کلان است، علاوه بر آن، این افراد متوجه می‌شوند که تصمیم‌های فردی آنان چه تاثیری می‌تواند بر وضعیت کشور بگذارد.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزان یکی دیگر گروه‌های هدف ماست، اظهارکرد: برنامه‌ریزان باید از آمار اطلاع یابند و می‌توانند اقدامات عملی را بر اساس آمار در دستور کار خود قرار دهند. تاکنون در زمینه آمارطلاق به اندازه کافی هشدار داده شده است.

محزون افزود: تکرار مکررات ممکن است آسیب به وجود آورد و ما از آن پرهیز می کنیم. هر وقت کارهای عملی در زمینه کاهش طلاق انجام شود و ما اثربخشی برنامه‌ها را به اطلاع می‌رسانیم.

وی درباره آمار سه واقعه ازدواج، فوت و ولادت در چهار ماه سال جاری گفت: در این مدت ۲۳۴ هزار و ۹۸۰ مورد واقعه ازدواج ثبت شده است. این آماردر مدت مشابه در سال گذشته ۲۴۰ هزار و ۳۲۹ مورد بود بنابراین آمار ازدواج ۲.۲- درصد کاهش یافته است.

به گفته مدیرکل اطلاعات و آمار جمعیتی سازمان ثبت احوال، با توجه به آنکه به سامانه ثبت اسناد متصل شده‌ایم می‌توانیم در لحظه به اطلاعات ازدواج و طلاق مبادله می‌شود.

محزون درباره آمار ولادت در چهار ماهه سال جاری گفت: در این مدت ۵۱۲ هزار و ۸۹۳ مورد ولادت ثبت شده که ۳۹۵ هزار و ۶۲ مورد شهری و ۱۱۷ هزار و ۸۳۱ مورد روستایی بوده است. ۲۶۳ هزار و ۹۳۲ ولادت پسر و ۲۴۸ هزار و ۹۶۱ ولادت دختر رخ داده است.

وی افزود: به طورمتوسط در طول شبانه‌روز ۴۱۳۶ و در هر ساعت ۱۷۲ واقعه ولادت به ثبت رسیده است این در حالیست که آمار ولادت در مدت مشابه در سال ۹۴ در هر شبانه‌روز و ساعت به ترتیب ۴۳۰۲ و ۱۷۹ واقعه بود.

محزون در پایان درباره آمار فوت در چهار ماه اخیر گفت: در این مدت ۱۲۲ هزار و ۴۵۵ واقعه فوت ثبت شده که ۹۱ هزار و ۶۲۶ مورد شهری و ۳۰ هزار و ۸۲۹ مورد روستایی بوده است. طی چهار ماه فوت ۶۹ هزار و ۳۹۲ مرد و ۵۳ هزار و ۶۲ زن ثبت شده است. این آمار به طور متوسط در شبانه روز ۹۸۸ واقعه و در ساعت ۴۱ رویداد بوده است. آمار فوت نسبت به سال گذشته تغییر چندانی نکرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهرداد

      تازه این آمارها که کلی مصلحتی اعلام میشه ممنوع شد!!!ببین اوضاع چه بی ریخته!!!بفرمایید داخل جوهای اروپا و امریکا رو بگردیدن ببینید چیزی پیدا می کنید بگنین اونا بدن ما خوبیم!

    • user

      به جای راه حل دارید صورت مسئله رو پاک می کنید؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        گل گفتی حرف دل منو زدی

    • بدون نام

      پاک کردن صورت مسئله هیچوقت باعث حل مشکل نمیشود ....

    • بدون نام

      اره خوب اعلام نکنید ، سرتونو مث کبک توی برف کنید و هی بگید ....کسی هم کاری نکنه.
      بیشتر این طلاقها منشا اقتصادی داره ....اعتیاد ، فقر فرهنگی خانواده ها

    • بدون نام

      طبق معمول. صورت مسله پاک شد

    • بدون نام

      متاسفم.

    • بدون نام

      مصلحت در آن نیست

    • بدون نام

      همش فکر میکنم الان که طلاق گرفتن قبح داره و در کشور ما تبعات زیادی داره آمارش اینه اگه مثل کشورهای دیگه این قبحو نداشت آمار طلاق به کجا میرسید

    • user

      راست میگه بیان واقعیت دردی ودوا نمی کند چون مسئولی به فکر باشه نداریم وصورت مسئله را پاک می کنیم وفکر می کنیم مشکلی نداریم در کشور ما یک مورد هم طلاق - ایدز ومعتاد وجود ندارد

    • وفا

      ممنوع ممنوع ممنوع ........

      پاسخ ها

      • وفا

        چرا بقیه نوشتمو سانسور کردین؟

    • بدون نام

      دستاوردی جدید

    • حبیب

      همش دروغ و نیرنگ و پنهان کاری ....... همه خوب می دانند عامل اصلی این طلاقها بخاطر مشکلات اقتصادی ،بیکاری ، فقر و یک سری مشکلات دیگر است و چون دولت نمی خواهد مشکلات را بصورت ریشه ای حل کند حقایق را سانسور و پنهان کاری می کند .

    • بدون نام

      شب میخوابن صبح پامیشن یه طرح نو میدن بیرون آخرش هم بی نتیجه

    • بدون نام

      یعنی آمار ندین دیگه کسی طلاق نمیگیره یا مشکلات مردم برطرف میشه

    • مینا

      ندادن آمار که از میزان طلاق کم نمی کنه برعکس مملکت بیشتر به خواب غفلت فرو میره

    • بدون نام

      این نشانه صادق بودن با مردم است.

    • بدون نام

      واقعا خجالت هم نمیکشن ، این یعنی توهین علنی به شعور مردم . اگه زوره که اعلام نکنید و به ما هم نگین چرا ، ولی اینکه میگین ازین به بعد اعلام نمیکنیم یعنی چی ؟ تا حالا هم درست امار نمیدادین . نکنه میترسید این امار رو بدید و شهردار فلان شهر تو فلان کشور بزنه رو بیلبورد بگه امار طلاق تو ایران انقدره ؟! باور کنید هیچ کجای دنیا پول ملتشونو نمیتونن اینجوری خرج چرت و پرت کنن و جوابگو نباشن . پس نگران نباشید

    • بدون نام

      کلاهتونو بزاريد بالاتر!!!

    • بدون نام

      آقا اينها که مهم نيست!!! مهم لباس هنرمندان است!! مهم فحش خواهر مادر دادن تو نشريه است!!!؟؟

    • حسن

      نه اینکه تاحالاکه امارمیدادید درست بودهمه اش سانسوربودحالاهم دیگه اصلانمیگیدحتمامشگل طلاق حل میشه بااین ایده هاتون

    • کامیار

      همه مون میدونیم آماری ک تاحالامیدادین هم الکی بوده/واقعانبایدآمارواقعی ودرست بدین چون باعث شرمساری برای یک کشورمسلمان.برین ریشه این طلاقاروبیداکنین نمیدونین مامیگیم/فقر/فساد/اعتیاد/مشکلات روانی/خیانت/بی بولی نداری بدبختی هزارویک دردبی درمون دیگه چن سال دیگه آمارچندین برابرمیشه چون شما مسولان بفکرمردم نیستین

    • بدون نام

      لطفا آمار ازدواج هم اعلام نکنید چون هرسال داره کمتر میشه تاثیر منفی داره روی جوانان!!!!!واقعا استدلال به این محکمی ندیده بودم تاالان

    • آنا

      یعنی اینجوری میخوان درستش کنن؟؟؟آمار ازدواج کودکان گفتن اعلام نشه ولی آیا وضعیتش بهتر شد؟؟؟؟؟؟میزان ازدواج کودکان و بخصوص دختر بچه ها درکشور دوبرابر شده!!!واین هم همون قضیه هست به جای حل موضوع فقط صورت مسئله رو پاک میکنن!چه مسئولانی داریم،من جای اونا باشم از خجالت آب میشم،دلیل این طلاقها چیه؟؟؟؟اعتیاد،فقر،بیکاری،و...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج