۳۶۲۵۵۴
۲ نظر
۵۰۱۲
۲ نظر
۵۰۱۲
پ

نجات ۷ ملوان در اقیانوس هند توسط ارتش

ناوگروه نیروی دریایی ارتش ایران یک فروند لنچ ایرانیِ حامل هفت ملوان را پس از دوهفته سرگردانی در شمال اقیانوس هند، نجات داده است. پایگاه خبریِ نیروی دریایی ارتش ایران روز دوشنبه (۱۱ مرداد) به نقل از امیر دریادار سیدمحمود موسوی، معاون عملیات نیروی دریایی، از اجرای این عملیات در روز یکشنبه خبر داد.

وب سایت پرس تی وی: ناوگروه نیروی دریایی ارتش ایران یک فروند لنچ ایرانیِ حامل هفت ملوان را پس از دوهفته سرگردانی در شمال اقیانوس هند، نجات داده است. پایگاه خبریِ نیروی دریایی ارتش ایران روز دوشنبه (۱۱ مرداد) به نقل از امیر دریادار سیدمحمود موسوی، معاون عملیات نیروی دریایی، از اجرای این عملیات در روز یکشنبه خبر داد.

به گفتۀ موسوی ناوگروه‎های رزمی نیروی دریایی ارتش در زمان انجام مأموریت، علاوه بر بحث حمایت و اسکورت کشتی‎‏های نفتکش و تجاریِ ایران، شناورهای عبوری در آبراه‌ها را نیز کنترل می‌کنند. وی افزود: «در همین راستا ناوگروه ۴۲ نیروی دریایی ارتش روز گذشته (یکشنبه) پس از مواجهه با یک فروند لنچ صیادی کشورمان با هفت ملوان که در اقیانوس هند بیش از دو هفته سرگردان بودند‌، آن‏ها را نجات داد.»

موسوی همچنین گفت: «با توجه به وارد آمدن آسیب جدی به سیستم رانش لنچ، تا زمانی که صاحب آن نسبت به اعزام شناور جدید اقدام کند،به منظور جلوگیری از هجوم دزدان دریایی و سرگردانیِ دوباره توسط ناوشکن جمهوری اسلامی ایران الوند یدک شده و سرنشینان آن تحت مراقبت نیروی دریایی ارتش خواهند بود.»

براساس اعلام نیروی دریاییِ ارتش ایران، ناوگروه ۴۲ متشکل از ناوشکن جمهوری اسلامی ایران الوند و ناو پشتیبانی رزمی تنب، اواخر تیرماه سال جاری به آب‌های آزاد و بین‌المللی اعزام شده است.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
نجات 7 ملوان در اقیانوس هند توسط ارتش
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بسم تعالی این حرکت جالب نیروی دریایی

    • بدون نام

      بسم تعالی این حرکت جالب نیروی دریایی که بدون هیچ گونه چشم داشت و انتظاری انجام دادان خدمت دوستانی که در خواب تشریف دارند(دکتر عباسی) که به خانواده بزرگ ارتش توهین کرده است.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج