۳۶۲۷۴۱
۸ نظر
۵۰۰۶
۸ نظر
۵۰۰۶
پ

سازمان برنامه و بودجه کشور احیا شد

رئیس جمهوری در ادامه برنامه های دولت برای اصلاح نظام مدیریت و ساختار اداری و استخدامی کشور و بویژه ساماندهی نظام حقوق و دستمزد، در حکمی سازمان اداری و استخدامی کشور را احیا و رئیس آن را منصوب کرد.

خبرگزاری آنا: حجت‌الاسلام حسن روحانی در دو حکم جداگانه، جمشید انصاری را به عنوان «معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور» و محمد باقر نوبخت را به عنوان « معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور» منصوب کرد.

متن حکم رئیس جمهوری برای جمشید انصاری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای جمشید انصاری

براساس اصل یکصد و بیست و ششم قانون اساسی و در اجرای مصوبه مورخ دوم مرداد یکهزار و سیصد و نود و پنج شورای عالی اداری، نظر به تخصص و تجربیات جناب عالی به موجب این حکم به عنوان « معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور» منصوب می شوید.

توفیق شما را در خدمت به ملت شریف ایران با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند بزرگ مسالت دارم.

حسن روحانی

متن حکم دکتر روحانی برای محمدباقر نوبخت به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر محمد باقر نوبخت

براساس اصل یکصد و بیست و ششم قانون اساسی و در اجرای مصوبه مورخ دوم مرداد یکهزار و سیصد و نود و پنج شورای عالی اداری، نظر به تخصص و تجربیات جناب عالی به موجب این حکم به عنوان «معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور» منصوب می شوید.

توفیق شما را در خدمت به ملت شریف ایران با رعایت اصول قانون مداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید از خداوند بزرگ مسالت دارم.

حسن روحانی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وای یا خدا احمدی نژاد نیاد این سازمان برنامه و بودجه رو منحل کنه چون از اون بعید نیست.

    • بدون نام

      باید مواظب باشین این سازمان هم دچار رانت و فساد اداری نشه

    • نكته خوان

      چه فايده دارد انتصابات اگر بي عدالتي درپرداختها ادامه داشته باشد.ماكاركنان جهادكشاورزي استان تهران قرار بود 35درصد افزايش حقوق دريافت كنيم بعد تبديل شد به29درصد ودرتيرماه مجددا به20درصد كاهش پيداكرد وعلاوه برآن اندك اضافه كار و2روزمآموريتمان نيز حذشد ميزان اياب وذهاب تقليل پيداكرد .نميدانم سازمان بازرسي وديوان محاسبات تاكي خودشان رابخواب مي زنند.

    • بازنشسته فرهنگی

      این بیچاره غیر از نوبخت آچار فرانسه کسی را ندارد ؟ آقای نوبخت وقتی صدهزار تومان به حقوق کارمندها و بازنشستگان اضافه می شود فکر می کند کل بودجه کشور را به آن ها داده است و کل مشکلات این قشر و مشکلات رکودی مملکت را حل کرده است .

    • احمدي نژاد

      نترس ميام

    • بدون نام

      قشر کارمند بدنبال کسی هستند که فقط حقوق کارمندان را بی حساب وکتاب بالا ببرند بقیه مردم هر بلایی که به سرشان آمد مهم نیست.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این سازمان مسئول برنامه ریزی برای درآمد کل کشور هست که همه دستگاههای اجرایی کلیه هزینه هایشان را اعلام و بودجه های عمرانی و توسعه کشور هم در همین بودجه دیده میشه. موضوع حقوق در شورای حقوق و دستمزد و ... تعیین میشه.

    • بدون نام

      چرا درخصوص فرمایش مقام معظم رهبری برای جدایی وزارت بازرگانی از وزارت صنعت معدن و تجارت و تشکیل دو وزراتخانه بازرگانی و وزارتخانه صنایع و معادن اقدام بایسته ای نشده و فراموش شده؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج