جاباما
۳۶۵۴۶۰
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

زمان انتشار آپدیت سالانه ویندوز ۱۰ موبایل

اگرچه مایکروسافت آپدیت سالانه ویندوز ۱۰ موبایل را همزمان با به روز رسانی PC و Xbox One عرضه نکرده، اما خریداران اسمارت فون های ویندوزی نگران نباشند، زیرا در همین هفته به نسخه جدید سیستم عامل محبوبشان دست خواهند یافت.

وب سایت دیجیاتو - حمید مقدسی: اگرچه مایکروسافت آپدیت سالانه ویندوز ۱۰ موبایل را همزمان با به روز رسانی PC و Xbox One عرضه نکرده، اما خریداران اسمارت فون های ویندوزی نگران نباشند، زیرا در همین هفته به نسخه جدید سیستم عامل محبوبشان دست خواهند یافت.
زمان انتشار آپدیت سالانه ویندوز 10 موبایل

به گزارش منابع خبری، انتشار آپدیت سالانه ویندوز 10 موبایل از تاریخ 9 آگوست (19 مرداد) برای تلفن های همراه آنلاک یعنی اکثر مدل های لومیا و محصولات ویندوزی شرکت هایی همچون Coship، ایسر، NuAns و غیره منتشر می شود. همچنین به روز رسانی موبایل های عرضه شده از طریق اپراتورهایی مانند AT&T و T-Mobile از یک هفته بعد، یعنی 16 آگوست (26 مرداد) آغاز می گردد.

ظاهراً دلیل این وقفه یک هفته ای، مهلت دادن به اپراتورها برای بررسی آپدیت و سازگاری با ویژگی های جدید آن عنوان شده، البته آمار نشان می دهد بخش عمده تلفن های همراه با سیستم عامل ویندوز 10 موبایل در بازار، آنلاک هستند.

لازم به ذکر است احتمال تغییر تاریخ های فوق وجود دارد، زیرا مایکروسافت هنوز رسماً آنها را تأیید نکرده. همچنین در این منبع خبری اشاره شده بیلد 14393.10 در این فرآیند به روز رسانی برای موبایل های سازگار منتشر خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • qader

      ویندوز ده موبایل خیلییی عالی شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج