۳۶۶۸۵۳
۱۳ نظر
۵۰۱۲
۱۳ نظر
۵۰۱۲
پ

پراید در بین پرفروش‌ترین خودروهای جهان

جدیدترین آمارهای فروش نشان می‌دهد که تویوتا کرولا همچنان در صدر پرفروش‌ترین خودروهای جهان قرار دارد. رتبه‌های بعدی نیز متعلق به فولکس واگن گلف و فورد F-۱۵۰ است.

zoomit.ir - حسین ریاحی: جدیدترین آمارهای فروش نشان می‌دهد که تویوتا کرولا همچنان در صدر پرفروش‌ترین خودروهای جهان قرار دارد. رتبه‌های بعدی نیز متعلق به فولکس واگن گلف و فورد F-۱۵۰ است.
پراید در بین پرفروش‌ترین خودروهای جهان
فولکس واگن از ماه ژانویه تا ژوئن توانست با پشت سر گذاشتن تویوتا، بیشترین تعداد خودرو را به فروش برساند، با این حال تویوتا همچنان برگ برنده‌ای به نام کرولا را در آستین خود دارد.

در حالی که در سرتاسر جهان بیش از ۲۷۰۰ مدل خودرو در بیش از ۱۴۰ کشور جهان به فروش می‌رسد اما گزارش‌ها نشان می‌دهد که خودروهای جمع و جور و کامپکت ژاپنی با فروش ۶۳۴ هزار و ۲۹۸ دستگاه در شش ماه‌ی نخست امسال در صدر قرار داشته‌اند. با این حال این رقم نسبت به دوره‌ی قبلی ۱.۲ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

پراید در بین پرفروش‌ترین خودروهای جهان

در رتبه‌ی دوم پرفروش‌ترین مدل‌های خودرو، نام فولکس واگن به چشم می‌خورد که با ۱.۸ درصد افزایش فروش توانسته است ۵۰۰ هزار و ۶۳۰ دستگاه خودرو را به فروش برساند. البته از اثرات رسوایی تقلب در خصوص مصرف سوخت خودروها توسط فولکس واگن بر آمار فروش این شرکت نمی‌توان چشم پوشی کرد.

پراید در بین پرفروش‌ترین خودروهای جهان

رتبه‌ی سوم فروش به شرکت آمریکایی فورد اختصاص یافته است که با افزایش ۱۲.۶ درصدی فروش، موفق به تحویل ۴۷۸ هزار و ۳۹۴ دستگاه خودرو به مشتریان شده است. خودروی کامپکت فورد فوکوس، جایگاه چهارم فروش را به خود اختصاص داده است؛ فروش این خودرو با ۳۶۷ هزار و ۴۷۹ دستگاه، کاهش ۱۶.۴ درصدی را نسبت به سال گذشته تجربه کرده است. هیوندای النترا با اختلاف کمی در پشت فورد فوکوس قرار دارد به طوری که آمار فروش این مدل محبوب هیوندای ۳۶۳ هزار و ۴۹۰ دستگاه بوده است.

پراید در بین پرفروش‌ترین خودروهای جهان

بیشترین افزایش فروش در سال جاری را باید متعلق به جدیدترین مدل هیوندای توسان دانست که فروشش از ۹۴ هزار و ۲۶۷ دستگاه در نیمه‌ی اول سال ۲۰۱۵ به ۲۸۵ هزار و ۶۰ دستگاه در سال جاری رسیده است؛ این موضوع به معنی افزایش فروش به میزان ۲۰۲.۴ درصد است! این خودرو در جدول فروش در رتبه‌ی شانزدهم قرار دارد.

شاید تا به حال نام خودروی شاسی‌بلند GAC Triumpchi GS۴ به گوشتان نخورده باشد؛ البته تا زمانی که به کشور چین سفر نکنید این خودرو را نخواهید دید. این خودرو رشد فروشی به میزان ۸۰۹.۴ درصد را تجربه کرده است، به طوری که آمار فروش آن از ۱۶ هزار و ۵۸۱ دستگاه در شش ماه نخست سال ۲۰۱۵ به ۱۵۰ هزار و ۷۹۵ دستگاه در سال جاری افزایش یافته است. در سمت دیگر فروش شورولت کروز با ۲۱.۴ درصد سقوط، از ۲۸۷٬۷۶۷ به ۲۲۶٬۱۵۷ دستگاه رسیده است. در جداول زیر می‌توانید پرفروش‌ترین مدل‌های خودرو در جهان را مشاهده کنید.
پراید در بین پرفروش‌ترین خودروهای جهان
پراید در بین پرفروش‌ترین خودروهای جهان
پراید در بین پرفروش‌ترین خودروهای جهان
پراید در بین پرفروش‌ترین خودروهای جهان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      دوستان سرچ بزنید ببینید خودروی پرایدی که شرکت کیا میزنه چیه یک وقت توهم نزنیم که داریم خودروهای پرفروش دنیا رو سوار میشیم...هخخ

    • بدون نام

      آقا با این خبر مسرت بخشت، روحمونو شاد کردی.....
      به خودمون میبالیم الان ما..............
      از طرف جمعی از درگزشتگان همراه با پرایدو......

    • بدون نام

      جهان یا ایران،?

    • تپل

      فاتحه صلوت

    • بدون نام

      صنعت خودروی ایران ،واقعا مایه تاسف ماست

    • بدون نام

      اقا منظورش این اما اون پراید۲۰۱۶ ساخت شرکت کیا است نه این سطلی که ماداریم اسمشم پرایده

    • حسن

      اون کسی که این خبر دروغ را بیان میکند حتما منفعت شخصی برایش مد نظر هست ممکنه رانتی در کار باشه حتما سودجویی کلان در کار است.همه میدانند که مردم در این بازار غیر رقابتی و کاملا انحصاری به شدت از خودروسازان ببخشید زباله سازان ناراضی هستند هم اینکه قیمت زباله ها را سه برابر کرده اند و از طرفی کیفیت را نیز به شدت کاهش داده اند و وجود پراید در ایران بسیار تاسف برانگیز و توهین به لیاقت و صلاحیت ایرانی هاست چه برسد یه عده آدم جیره خور و مغرض أز آن تعریف کنند.

    • علی

      پراید که همه به شدت از آن ناراضی هستن بعلت اینکه مردم مجبورن و خودروی جایگزینی وجود ندارد و بازار انحصاری و غیر رقابتی است و مردم درآمد ندارن و از سر ناچاری خرید میکنند و این به معنی رضایت از پراید و پژو محسوب نمیشود. همه میدانند که ایرانخودرو و سایپا زباله و گاری و کالسکه و چهار چرخه های بی کیفیت و گران میسازند ولی مردم ناچارهستن و چون درآمدی نیست نمیتوانند جز پراید و پژو سوار بشن لازم به ذکر است که دو سوم قیمت این گاریها پول مفت است که از جیب مردم به جیب زباله سازان میرود.

    • علی

      جنگ بین خودراسازان داخلی و جان نازنین مردم ایران زمین جنگ جنگ تا پیروزی

    • بدون نام

      منظورش کیاموتوره شلوغش نکنیدنه 131.132.111

    • بدون نام

      عجب رویی دارن اینا.اصلا ربطی به پراید ما نداره پراید کیا شرکت کیا کره جنوبی منظورشه .
      نه ایران خودرو و سایپ.واقعا که.

    • احسان

      منظورش پراید مدل 2016 شرکت کره ای کیا هست. نه آشغال سایپا.

    • متین

      این پراید اونی نیست که ماها سوار میشیم.ما رو چیز فرض نکنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج