۳۶۷۳۳۸
۱۲ نظر
۵۳۱۷
۱۲ نظر
۵۳۱۷
پ

مصاحبه با اودره توتو، به بهانه تولد ۳۹ سالگی اش

اودره ژوستین توتو، مدل و بازیگری فرانسوی است که با ایفای نقش پیشخدمت خجالتی و عجیب و غریب فیلم کمدی رمانتیک "املی"، به شهرت رسید و برای این نقش تحسین ویژه و جوایز متعددی دریافت کرد.

برترین ها: اودره ژوستین توتو، مدل و بازیگری فرانسوی است که با ایفای نقش پیشخدمت خجالتی و عجیب و غریب فیلم کمدی رمانتیک "املی"، به شهرت رسید و برای این نقش تحسین ویژه و جوایز متعددی دریافت کرد.
مصاحبه با اودره توتو، به بهانه تولد 39 سالگی اش
او که اغلب به خاطر زیبایی، کاریزما و مهارتش در بازیگری با آدری هپبورن مقایسه می شود، ترکیب کاملی از چهره خوب و استعدادهای فراوان است. از آنجائیکه پدرش جراح دندان و مادرش معلم بود و خانواده ای روشنفکر و تحصیلکرده داشت، بازیگری انتخاب اول او نبود. وقتی مدرسه می رفت به تدریج به این حرفه علاقمند شد و تصمیم گرفت بازیگری حرفه ای شود.
بنابراین به کلاس های بازیگری فلوران رفت و خیلی زود در یک فیلم تلویزیونی نقشی بدست آورد. اولین تجربه بازی در فیلم بلند او با "مؤسسه زیبایی ونوس" بود که برای آن بازی تحسین شده ای ارائه داد و جایزه سزار بهترین بازیگر زن نوپا را گرفت. این بازیگر جسور دوست دارد که انواع نقش ها را امتحان کند و در ژانرهای مختلف سینمایی از کمدی رمانتیک "املی" گرفته تا فیلم مهیج "چیزهای زیبای کثیف" بازی کرده است.
مصاحبه با اودره توتو، به بهانه تولد 39 سالگی اش
توتو که زاده روز نهم اوت 1976 در بومون فرانسه است، قبل از آنکه اولین تجربه ورودش به هالیوود را با فیلم "رمز داوینچی" همراه با تام هنکس بدست آورد، در چند فیلم فرانسوی بازی کرد. به عنوان یک مدل نیز به خاطر سلیقه خوبش در لباس پوشیدن، بسیار مورد توجه قرار می گیرد و در واقع یک فشنیستا محسوب می شود.

اودره توتو در مصاحبه ای که مدتها پیش با مت مولر خبرنگار ایندیپندنت داشت گفته بود: «رفتن به آمریکا را رد نکردم، من فقط حس خیلی فرانسوی دارم.»

مولر توتو را اینطور توصیف می کند: «اودره توتو تا جائیکه ممکن است فرانسوی است. وقتی با او ملاقات کردم تا در مورد دو فیلم مهمش یک بار در پاریس و بار دیگر در هتل کورینتیای لندن صحبت کنم، با بانویی با ادا و اطوار شیرین و دوست داشتنی کاملاً فرانسوی روبرو شدم.
مصاحبه با اودره توتو، به بهانه تولد 39 سالگی اش
او شانه بالا می انداخت، لب‌هایش را غنچه می کرد، با غلیظ‌ ترین لهجه فرانسوی "او لا لا" می گفت و با جذابترین انگلیسی صحبت می کرد. او بسیار رک و بی‌پرده سخن می گفت و ناگهان در آن میان به فرانسه پرسید: شما فرانسوی بلدین؟ و من پاسخ دادم که خیلی کم، حتی نمی توانم قهوه سفارش دهم.»

توتو که خود به خوبی به انگلیسی مسلط است، می گوید: «شما خبرنگاران انگلیسی هرگز متوجه نمی شوید که من چه می گویم» و به دو مقاله اهانت آمیز که درباره اش نوشته بودند اشاره می کند که در یکی از آنها اشاره شده بود که وی آماده کنار گذاشتن بازیگری است.
توتو با اخم می گوید: «سه سال طول کشید تا این قضیه را تکذیب کرده و مردم را قانع کنم» و در این میان تا حدودی هم خود را به خاطر این شایعات مقصر می داند: «چون من 5 فیلم در سال کار نمی کنم، مردم شاید فکر می کنند که بازیگری در زندگی ام اهمیت بالایی ندارد. در حالی که اگر بیش از آنچه کار می کنم مشغول باشم، دیگر زندگی شخصی نخواهم داشت.»
مصاحبه با اودره توتو، به بهانه تولد 39 سالگی اش
یک مترجم برای روان کردن جریان مصاحبه در کنار ما نشسته، ولی در واقع این خانم هنرپیشه به خوبی از پس آن برمی آید و جنبه بینهایت دلربای شخصیت توتو، جنبه ای که ژان-پیر ژونه اولین بار در فانتزی پاریسی املی به مردم دنیا نشان داد، کاملاً مشهود است.
وقتی به او می گویم که او مظهر "فرانسوی بودن" است، با این مفهوم کاملاً راحت است البته تا جایی که به جنبه های کاملاً مثبت فرانسوی بودم اشاره می کنم. او در جواب می گوید: «ما خیلی نقص ها داریم که من سعی می کنم با حرفه ای بودنم آنها را پنهان کنم.
ما همیشه غرغر می کنیم و شاید خیلی مغرور و متکبر باشیم و به آنچه هستیم زیادی ببالیم.» اودره با پوست صاف و موهای کوتاه و استایل شیکش اکنون ۳۹ ساله است، ولی زیبایی دخترانه چشمگیری دارد و شاید یکی از بهترین گزینه ها برای کمپین های تبلیغاتی مدرن باشد که البته باید گفت این خانم چهره تبلیغاتی عطر شنل شماره ۵ بوده است.
مصاحبه با اودره توتو، به بهانه تولد 39 سالگی اش
وقتی در مورد تمایل او به ورود به هالیوود می پرسم می گوید: «من رویاها و آرزوهایم را مثل یک راز مخفی می کنم. با این وجود تصویر واضحی از آنچه برای کارگردانان به نظر می رسم در ذهنم ندارم و دوست هم ندارم که بدانم. به همین دلیل است که همیشه تعجب می کنم از اینکه یک کارگردان مرا انتخاب می کند، چون نمی دانم باید خودم را کجا قرار دهم.»

به او می گویم که یک بار ژولیت بینوش به من گفت که گهگاهی در فیلم های هالیوودی بازی می کند تا سطح کارش را بالا نگه دارد. توتو در جواب می گوید: «من در آن باره فکری ندارم. من خیلی خودخواه تر هستم. بیشتر به فکر کیف و حال خودم هستم.»
قطعاً پس از بازی در فیلم هالیوودی "رمز داوینچی" توتو پیشنهادهای هالیوودی زیادی داشته، ولی در این باره می گوید: «همبازی شدن در "رمز داوینچی" با تام هنکس تجربه خیلی خوبی بود و خیلی خوش شانس بودم که برای آن نقش انتخاب شدم، ولی فشاری که این چیزهای بزرگ به همراه می آورند را دوست ندارم. دوست ندارم از این مشهورتر باشم.» پس از بازی در فیلم "املی" توتو زمزمه هایی راه انداخت مبنی بر اینکه می خواهد به لوس آنجلس نقل مکان کند و پس از فیلم ژونه در فیلم "چیزهای کوچک کثیف" بازی کرد.
مصاحبه با اودره توتو، به بهانه تولد 39 سالگی اش
در این راستا، توتو ماجرای مادربزرگش را تعریف کرد که وقتی شنید او در نظر دارد به نیویورک مهاجرت کند، چقدر ترسیده بود و به توتو گفته بود: «یعنی می خواهی به من بگویی که آمریکا را به فرانسه ترجیح می دهی؟ چطور می توانی چنین چیزی بگویی؟» و توتو با خنده ادامه می دهد: «اینطور شد که به پاریس برگشتم.» ولی هیچ نفرت یا افاده ای نسبت به بازیگرانی که برعکس او عمل کرده اند نشان نمی دهد و می گوید: «هیچکس متوجه نمی شود که چرا من علاقه ای به رفتن به آمریکا ندارم.
دائماً باید دلایلم را توجیه کنم. می گویند: «توتو هالیوود را رد کرد» ولی قضیه این نیست. من پیشنهاد جالبی نداشتم و در موقعیتی استثنائی قرار دارم. من فقط حس خیلی فرانسوی دارم و به زندگی ام در اینجا نیاز دارم. من به همه دوستان و خانواده ام نیاز دارم.»

وقتی بحث به اینجا می کشد، اودره از علاقه اش به لندن صحبت می کند و اینکه همیشه رویایش این بود که به ناتینگ هیل نقل مکان کند که منشأ بسیاری از خاطرات شادی است که وقتی در لندن بود داشته است: «او لا لا، خیلی دوست دارم که دو یا سه سال آنجا زندگی کنم. انرژی این شهر را دوست دارم.»
مصاحبه با اودره توتو، به بهانه تولد 39 سالگی اش
وقتی از او می پرسیم که چه چیز مانع رفتن او به لندن می شود پاسخ می دهد: «مانع؟ من یک دلیل خیلی خوب برای ماندن در فرانسه دارم.» او که زندگی شخصی اش را کاملاً پنهان و خصوصی نگه می دارد، در پاسخ به ما که می گوییم "دلیل خوبش" هم شاید بتواند در ناتینگ هیل زندگی کند، می گوید: «مشکل همینجاست، "دلیل خوبم" نمی تواند به لندن بیاید.»

در سال های اخیر، توتو نقش هایی بدست آورده که جنبه دراماتیک او را رو آورد و این فیلم ها شامل "کوکو قبل از شنل" (۲۰۰۹) و "ترز دکویرو" (۲۰۱۲) می شوند که برای بازی در فیلم سینمایی "کوکو قبل از شنل" توتو نامزد جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن بفتا و سزار شد.
با این حال توتو هر جا که می رود همه روی کاراکتر "املی" گیر کرده اند و می خواهند در مورد آن با او حرف بزنند و این قضیه او را اذیت نمی کند: «وقتی می بینم این فیلم چقدر ماندگار شده است، می فهمم که چقدر خاص است و این یک موهبت است.»
مصاحبه با اودره توتو، به بهانه تولد 39 سالگی اش
مصاحبه با اودره توتو، به بهانه تولد 39 سالگی اش
مصاحبه با اودره توتو، به بهانه تولد 39 سالگی اش
مصاحبه با اودره توتو، به بهانه تولد 39 سالگی اش
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دوسش دارم

    • بدون نام

      گریم چه کارها که نمیکنه

    • بدون نام

      40 سالگی

    • بدون نام

      خوشگله
      زيبايي طبيعي
      قابل توجه چهره هاي سراسر پلاستيكي امروزي

    • فرزانه غلامی

      افتضاح شده برترین های جدید تروخدا بزگردید عقب

    • بدون نام

      این کجاش شبیه ادری هیپورنه؟؟

    • سین میم

      به نظر من قیافه ی معصومی داره. هیچ وقت اونجایی که تو فیلم امیلی با بغض به گربه ای که میاد تو آشپزخونه نگاه میکنه رو یادم نمیره.

    • بدون نام

      خیلی دوست داشتنیه کوکو قبل از چنل و امیلی و نامزدی طولانیشو دیدم

    • بیخیال

      چقد قیافه ها رو عوض میکنن من با این قد و قیافه کنج خونه تخمه میشکنم باید میرفتم هالییوود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جذابیت ربطی به زیبایی نداره. آدمهای خیلی زیبایی وجود دارن که اصلا جذاب نیستن و برعکس ،آدمهای جذاب زیادی وجود دارن که زیبایی خاصی در چهرشون ندارن.
        بعید به نظر میرسه شما با این طرز فکرتون فرد جذابی باشید

    • مرتضی مشاک

      الان که دارم این پیام رو مینویسم شبکه چهار ساعت ۲۱ مورخه یازدهم مهر ۱۳۹۸ در حال پخش فیلم زندگی شگفت انگیز امیلی پولن هست...چهره جذاب و معصومی داره...البته الان چهره اون موقع رو نداره....به هر حال فیلم امیلی پولن سال مربوط به هجده سال پیش هست....از سایت برترنیها برای بارگذاری این مطلب سپاسگذارم....

    • مرتضی مشاک

      الان که دارم این پیام رو مینویسم شبکه چهار ساعت ۲۱ مورخه یازدهم مهر ۱۳۹۸ در حال پخش فیلم زندگی شگفت انگیز امیلی پولن هست...چهره جذاب و معصومی داره...البته الان چهره اون موقع رو نداره....به هر حال فیلم امیلی پولن مربوط به هجده سال پیش هست....از سایت برترنیها برای بارگذاری این مطلب سپاسگذارم....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج