۳۶۸۹۳
۵ نظر
۵۰۰۲
۵ نظر
۵۰۰۲
پ

۴ بازی روی نیمکت، ۱۸ بازی روی سکو

علیرضا حقیقی در روسیه چه می کند؟

بعد از انتقال پر سروصدای علیرضا حقیقی دروازه بان جوان پرسپولیس به روبین کازان روسیه، انتظار می رفت او به تدریج در ترکیب این تیم جا بیفتد و آینده دروازه تیم ملی را تضمین کند.

علیرضا حقیقی در روسیه چه می کند؟

تماشا: بعد از انتقال پر سروصدای علیرضا حقیقی دروازه بان جوان پرسپولیس به روبین کازان روسیه، انتظار می رفت او به تدریج در ترکیب این تیم جا بیفتد و آینده دروازه تیم ملی را تضمین کند.

خود او در مصاحبه هایش با انتقاد از کسانی که به انتقال او به این تیم روسی بدبین بودند، به آنها وعده می داد که با حضور در ترکیب اصلی این تیم، جواب آنها را خواهد داد. حقیقی در نیم فصل دوم لیگ روسیه در فصل گذشته اصلا فرصت نیمکت نشینی هم پیدا نکرد تا فصل جدید این مسابقات شروع شود اما تا امروز که 17 هفته از لیگ روسیه می گذرد، حقیقی حتی یک دقیقه هم برای تیمش در بازی های رسمی به میدان نرفته است.

علیرضا حقیقی در روسیه چه می کند؟

او در مدت یک سال و نیم که از انتقالش به روبین کازان می گذرد فقط یک نیمه در بازی دوستانه تیمش برابر شاختار دونتسک اوکراین بازی کرده است.

حقیقی در لیگ روسیه فقط در دو بازی مقابل روستوف و کوبان به عنوان دروازه بان ذخیره روی نیمکت نشسته و در ۱۵ بازی دیگر از روی سکوها به تماشای بازی هم تیمی هایش مشغول بوده است. دروازه بان اصلی روبین کازان سرگئی ریژیکوف است که در بیشتر بازی های این تیم حاضر بوده و گلر دوم هم گدریوس آرالائوسکیس است که فقط یک بار در بازی با کراسنودار ۹۰ دقیقه برای تیمش بازی کرده است.

او یک بار هم در بازی با موردی ویا در لیگ روسیه بعد از مصدومیت ریژیکوف در دقیقه ۱۴ جانشین او شده است. حقیقی از ۵ بازی روبین کازان در لیگ اروپا هم دو بار روی نیمکت نشسته است. او در دو بازی مرحله رفت لیگ اروپا مقابل اینترمیلان و پارتیزان بلگراد دروازه بان دوم تیمش بوده که شانس بازی پیدا نکرده است. نکته تعجب آور اینکه او به رغم سکونشینی در روسیه، در اکثر مواقع توسط کی روش به تیم ملی دعوت می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      میشه بگی کی دعوت شده به تیم ملی؟!

      پاسخ ها

      • نفس

        به تو هیچ ربطی نداره بهش توهین نکن مودب باش!!!!!!!!!

    • ناشناس

      همین که تو کشوری مثل روسیه تمرین میکنه خیلیه ...شما لازم نیست درمورد کسی مثل علیرضا نظر بدی... علیرضا جون خیلی دوست دارم

    • بدون نام

      حقیقی زن داره

    • عارفه

      علیرضامال منه تازشم شمارشودارم وباهم دوستیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج