۳۶۹۷۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

آخرین قیمت خرید و فروش آپارتمان در تهران

این روزها بازار خرید و فروش واحدهای مسکونی در برخی مناطق تهران درآمدزایی کافی برای اکثر مشاوران املاک ندارد؛ چراکه طبق گفته بنگاهداران مسکن فعال در مناطق مختلف به خصوص در نیمه جنوبی تهران، بازار خرید و فروش واحدهای مسکونی راکد است.

دنیای ا قتصاد : این روزها بازار خرید و فروش واحدهای مسکونی در برخی مناطق تهران درآمدزایی کافی برای اکثر مشاوران املاک ندارد؛ چراکه طبق گفته بنگاهداران مسکن فعال در مناطق مختلف به خصوص در نیمه جنوبی تهران، بازار خرید و فروش واحدهای مسکونی راکد است یا اینکه درصد بیشتر معاملات روی واحدهای متراژ کوچک بین ۴۰ تا ۶۰ متر مربع صورت می‌گیرد.

بالا بودن قیمت‌های پیشنهادی فروش از یک سو و کاهش ارزش نقدینگی خریداران از سوی دیگر باعث شده تا اکنون بازار خرید و فروش واحدهای مسکونی روزهای سردی را تجربه کند و به همین خاطر رکود در بازار مسکن حکمفرما شده است.

یک مشاور املاکی در خیابان ولیعصر جنوبی درباره وضعیت فعلی بازار خرید و فروش واحدهای مسکونی گفت: در حال حاضر بازار بسیار ضعیف است؛ چراکه قدرت خریداران با قیمت پیشنهادی فروش مالکان همخوانی ندارد.

وی در ادامه افزود: این روزها اکثر متقاضیان برای خرید واحدهای ۴۰ تا ۵۵ متری به بازار مراجعه می‌کنند و بودجه‌ای که برای خرید تامین کرده‌اند نزدیک به ۱۱۰ میلیون تومان است.
آزاد درباره قیمت‌های پیشنهادی فروش تصریح کرد: الان تعداد فروشنده در بازار هم کم است؛ اما در عین حال فروشنده‌ها اگر خریدار باشد واحدشان را خواهند فروخت.

این بنگاهدار تاکید کرد: منظور از خریدار، متقاضی معمولی نیست؛ بلکه منظور، خریداری است که حاضر باشد به جای پرداخت قیمت واقعی واحد مورد نظر، قیمت دلخواه مالک را که شاید بیشتر از قیمت واقعی باشد، پرداخت کند.

وی 40 روز گذشته را به عنوان آخرین نوسان قیمت فروش در بازار مسکن به دلیل تحولات بازار ارز و طلا اعلام کرد و گفت: با توجه به این موضوع قیمت هر متر مربع واحد مسکونی نوساز حدود 300 هزار تومان با رشد همراه شد.

شواهد نشان می‌دهند که بازار معاملات مسکن در محدوده اتوبان آهنگ هم نه تنها از رونق برخوردار نیست، بلکه با رکود دست و پنجه‌نرم می‌کند.

یک دلال در بازار مسکن این محله اظهار کرد: در حال حاضر اکثر خریداران با بودجه 100 میلیون تومانی در تلاش هستند که بتوانند واحدی حداقل با متراژ 50 متر مربع را خریداری کنند.

وی خاطر نشان کرد: دو ماه گذشته نرخ واحدهای مسکونی فروشی با افزایش مواجه شد؛ به طوری که قیمت هر متر مربع واحد مسکونی بین 100 تا 150 هزار تومان افزایش یافت.
خادمی عنوان کرد: اما خریداران سعی می‌کنند که واحد مورد نظر را با قیمت قبل خریداری کنند.

از طرف دیگر در حوالی میدان جمهوری یک مشاور املاکی در رابطه با اوضاع فعلی معاملات واحدهای مسکونی به رکود اشاره کرد و گفت: در ۳ هفته گذشته فروشنده‌ها قیمت‌های پیشنهادی فروش خود را تغییر دادند و بیشترین نوسان قیمت پیشنهادی متری حداقل ۱۵۰ هزار تومان به واحدهای نوساز اختصاص یافت.

رضایی دلیل این افزایش قیمت را نرخ‌های جدید مصالح ساختمانی و همچنین دستمزد کارگران اعلام کرد.

به همین خاطر در حال حاضر هیچ خریداری در بازار قصد خرید ندارد و به نظر می‌رسد همچون گذشته باید کمی زمان بگذرد تا قیمت‌های جدید به ثبات برسد تا متقاضیان هم قیمت‌ها را بپذیرند و اقدام به خرید کنند.

آخرین قیمت خرید و فروش آپارتمان در تهران
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج